SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4063483

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 Zawodnik IFBB
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21495 Napisanych postów 30754 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 869905
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 369
Witam duzo czytam na forum i doczytalem sie ze wiekszasc z was bije w poslady ...Czemu nie barki ? podzielicie sie z swoja opinia na ten temat ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 94026 Napisanych postów 363846 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1667290
Bo to najbezpieczniejsze miejsce do wykonania inj

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 94026 Napisanych postów 363846 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1667290
Gel_Shock
Co tam było z tym DHB DNA? Co tam siedzi?


Dhb tylko etykiety mają 200 mg, teraz mają już być poprawione i ma być podobno 100 mg

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 291 Wiek 41 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6179
A to spoko, dzięki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 13140 Napisanych postów 18874 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 339452
Gel_Shock
Co tam było z tym DHB DNA? Co tam siedzi?


Najpierw boldenone cypionate wiec fail w ch** a potem zaniżone 3x No cóż.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 94026 Napisanych postów 363846 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1667290
Nie ma na tym rynku labu bez wpadek to są zawsze ug

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 111 Napisanych postów 434 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 224896
voleshnikov
Witam duzo czytam na forum i doczytalem sie ze wiekszasc z was bije w poslady ...Czemu nie barki ? podzielicie sie z swoja opinia na ten temat ?
Ja wiele już lat wbijam po barkach i wszystko ok. Tylko że 2 osoba mi wbija więc żadnego wyginania gimnastyki ręki nie ma.U mnie gorzej jest z udami:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1033 Napisanych postów 4620 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 35212
jaka znowu gimnastyka przy szocie w bark?
2

kiedy jadę w góry, to tak jakbym wracał do domu!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 94026 Napisanych postów 363846 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1667290
Też biije często po barkach ale 3 razy już miałem jakieś trafienie chyba w nerw, w chwile ręka jak by wrzątkiem oblał i ból aż do łokcia
Nie polecam %
Teraz bije insulinowkami na próbe i na razie fajnie się sprwdza


Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2020-08-25 15:00:26

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .