SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2094425

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 133 Wiek 42 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 26069
Witam. Jaka opinia o HCG Virtutis pharmaceutical? Ktoś to ostatnio wbijał?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 12900 Napisanych postów 18737 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338417
wincol
pavlog89
Artemius
Jaki jest opinie o lab malay tiger?

Jak trafisz dobrze to kozak lab , miałem raz propa i zaj**iscie działał przy dawce 1 ml e2d z niczym się nie równał z tego co juz miałem .


Tak z ciekawości bo nie czaje jak to możliwe, zakładając ze tam było co ma byc czyli 100mg/ml moze działać lepiej od innego propa w którym jest to samo ?



Zmieniony przez - wincol w dniu 2020-02-10 12:19:05


Czytasz taka opinie i wiesz ze chlop siw z choinki urwal.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 12900 Napisanych postów 18737 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338417
darohos
Witam. Jaka opinia o HCG Virtutis pharmaceutical? Ktoś to ostatnio wbijał?



Nie jest to apteka, ale jak dobre zrodlo to powinno byc ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 34 Napisanych postów 162 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4395
Siemka, jakie hcg obecnie na rynku są godne polecenia? Prócz apteki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24757 Napisanych postów 82026 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 883760
xOneShotx
Siemka, jakie hcg obecnie na rynku są godne polecenia? Prócz apteki.

Ostatnio biłem hcg Androchem , działa jak trzeba...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 12900 Napisanych postów 18737 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338417
Ja w obecnej sytuacji, nie biore nic pod uwage poza apteka.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24757 Napisanych postów 82026 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 883760
Wiadomo że apteka nr1 lecz nie każdy ma zawsze dostęp...


Zmieniony przez - pawel82 w dniu 2020-02-10 20:18:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 69334 Napisanych postów 333212 Wiek 46 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1572998
xOneShotx
Siemka, jakie hcg obecnie na rynku są godne polecenia? Prócz apteki.


Androchem
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 143 Wiek 3 lata Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2216
West Ward propionat tren ace ktos probowal?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2082 Napisanych postów 4166 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 290783
https://www.sfd.pl/Badanie_składkowe_HGH_DNA-t1199419.html


Tyle osob było chętnych wiec zapraszam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Nutlove white