SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1363807

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1183 Napisanych postów 3520 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 161972
azazelll
Wojtekorzen
Dobry i sprawdzony ment?


Wojtek z andro jest naprawde dobry ment. Testowałem i git.
ja będę wrzucał andro ment jak długo brałeś i ile . ? Jakieś said były
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8879 Napisanych postów 54028 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 472994
Genamed npp <3
1

"... Nie ważne czy dobrze, ważne że z efektem..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 2873 Napisanych postów 35496 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 255925
Ja odpalam ment z nexium zobaczymy jak będzie robił .
Na genamedzie nigdy się nie zawiodłem
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2059 Napisanych postów 3646 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 78425
Wojtekorzen
Dobry i sprawdzony ment?


Ment Aquila Pharmaceuticals jest ok. Teraz znajomy kulturysta zaczal wbijac DNA, dlugo szukal ale mowil ze ten pewniak wiec innego nie chce
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8879 Napisanych postów 54028 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 472994
Co do DNA testy kazdy wie czy dziala, tren bilem ace i bije tren e teraz. Zgrzeszyl bym mowiac ze lipa
1

"... Nie ważne czy dobrze, ważne że z efektem..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 438 Napisanych postów 751 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7368
Wojtekorzen
Dobry i sprawdzony ment?


U mnie zaczynając pojawiać się pozytywne opinie o mencie z Nexiuma.
Sam wbijać zacząłem Za jakiś czas podziele sie swoją opinią, póki co czuje że będzie dobrze
4

Ciężko jest lekko żyć

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1183 Napisanych postów 3520 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 161972
Ktoś tu tylko narzekał z dna jedynie na ment ale nie wiem jak to się ma do reali
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1183 Napisanych postów 3520 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 161972
nexium dobry lab brałem tez trochę z tej firmy towaru i zawsze ok
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 5982 Napisanych postów 9386 Wiek 38 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 139973
rYchUmTk
nexium dobry lab brałem tez trochę z tej firmy towaru i zawsze ok

Mój ulubiony lab
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1183 Napisanych postów 3520 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 161972
Teraz to nie to co 10 lat temu teraz ciężko dostać lipny towar za dużo konkurencji żeby bawić się w to nie opłaca się walić w h
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Whole01