SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1277113

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1352 Napisanych postów 1407 Wiek 27 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 37755
cruzerr
Gmsx
Latają na rynku wałki Tirimelu?
Opakowanie podobne, tabsy kruszą się jak gips, i większe objętościowo od poprzednich... Z racji braku możliwościami badań wrzuciłem ciut więcej i brak sajdów typowych dla przedawkowania.


Dla mnie tiromel to jedno z najpewniejszych t3 akutalnie na rynku wraz z krajowym novo do którego coraz trudniejszy dostęp. Nie spotkałem się nigdy z fejkiem tiromelu.
Akutlanie znajomy zajada partie 01.2021 18F809 i śmiga super
Grunt pewnie to pewne źródło


Nie porównuj novo do tiro, to dwa ZUPEŁNIE różne środki. Dopóki dawki są terapeutyczne są to środki zbliżone, dawki dopingowe czynią, że novo nadaje się do kosza i nie jest tożsame ani trochę z tiro.
Ja na wałka tiro nie trafiłem chyba... :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8853 Napisanych postów 15158 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 319363
Gmsx
Latają na rynku wałki Tirimelu?
Opakowanie podobne, tabsy kruszą się jak gips, i większe objętościowo od poprzednich... Z racji braku możliwościami badań wrzuciłem ciut więcej i brak sajdów typowych dla przedawkowania.


Nowy wypust taki jest, dziala normalnie, sam go jrm i bylem ciekaw co to bedzie. Ft3 bez zmian 5.5 w skali do 4.4

Nie da sie podzielić na 4 wiec zostawiam 1.5 tab bo inaczej dslbym 1 1/4


Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2020-03-23 06:46:40

Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2020-03-23 06:47:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 439 Napisanych postów 751 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7368
Czym je dzielicie? ja dziś wziąłem tab od znajomego by sprawdzić i w ręku normalnie na 4 częsci podzieliłem. Łamiąc palcami, myślałem że raz się udało więc powtórzyłem na dwóch kolejnych tabsach i efekt ten sam.

Ciężko jest lekko żyć

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 8853 Napisanych postów 15158 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 319363
No to masz zgrabne rączki. Na pol podziele na 4 to juz duzo pyłu. A masz ta nowa partie grube tabsy czy grubosci novo?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 326 Napisanych postów 474 Wiek 40 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2784
Gilotynka do dzielenia tabsow w aptece pare zlotych dzieli rowno na potrzebne ilosci.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5692 Napisanych postów 15575 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 200184
Gilotynka robi robotę, ale fakt pyłu trochę się robi...

Najgorsze pierwsze dwa tygodnie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 326 Napisanych postów 474 Wiek 40 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2784
Tego sie nie uniknie ale przynajmniej po ludzku sie dzieli. Paluchy czy noz miazga wiadomo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 439 Napisanych postów 751 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7368
dmq92
No to masz zgrabne rączki. Na pol podziele na 4 to juz duzo pyłu. A masz ta nowa partie grube tabsy czy grubosci novo?


Ziomek ma ta nowa wrzucałem nr parti i date, grubsze tab od poprzedniej. No kurcze moge foty wrzucić, poważnie mi się udało trzykrotnie, więcej już nie próbowalem, bo szkoda tabs a sam tego nie łykam. No ale mniejsza z tym grunt, że towar działa

Ciężko jest lekko żyć

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 12154 Napisanych postów 66763 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 760871
rogidogi
Gilotynka do dzielenia tabsow w aptece pare zlotych dzieli rowno na potrzebne ilosci.

Podzieli Letro na ⅛ ...?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 137 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 19011
Panowie, taka prośba. Napiszcie zestawienie najlepszych aktualnie firm. Po 3 z viali i Amp. Cena nie gra roli, tylko jakość i działanie. Dzięki
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

fitking