SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2079715

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 121 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 4300
Mam dostęp do nexiun też

luki2212

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 41 Wiek 35 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 459
tren nexium - chyba ich flagowy produkt. kosi pieknie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 12900 Napisanych postów 18737 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338417
Dokladnie tren vertexa rozp******. Nexium tez kiedys przesypany ostro teraz chlopaki przechodzili z nexium na vertex i twierdza ze vertex lepszy ale to jak wszedzie wszysktko kwestia partii. Obie firmy bdb i sie nie zawiedziesz.


Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2020-03-12 08:23:55
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 289 Napisanych postów 520 Wiek 43 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3265
crx23
Stosował ktoś może cabaser od gorillaz/boom labs? Problem z dostępem do apteki


Mozesz sprobowac undera jesli to jedyne wyjscie z problemy z prolka

sztaganek
Witam czy była badana kiedys prima DNA? warto szarpnąć, będzie klepać ?


Czy badana nie pamietam moze tak ktos wrzucal, ale mysle ze warto bo lab z odbrymi opiniami.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 9 Wiek 39 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 131
luki2212
Tren ace z domestic można brać czy celowac w inne firmy typu nexiun Medical


na nexium sie na pewno nie zawiedziesz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 12900 Napisanych postów 18737 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338417
Zaucha
crx23
Stosował ktoś może cabaser od gorillaz/boom labs? Problem z dostępem do apteki


Mozesz sprobowac undera jesli to jedyne wyjscie z problemy z prolka

sztaganek
Witam czy była badana kiedys prima DNA? warto szarpnąć, będzie klepać ?


Czy badana nie pamietam moze tak ktos wrzucal, ale mysle ze warto bo lab z odbrymi opiniami.



Siedzi prima ale etykieta ma 200mg a tyle tam na bank nie ma. Moze polowa. U mnie 2 osoby leca


Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2020-03-12 09:10:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 24716 Napisanych postów 81967 Wiek 37 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 883397
sztaganek
Witam czy była badana kiedys prima DNA? warto szarpnąć, będzie klepać ?

Warto , DNA primka klepie...
Pewną prime masz jeszcze z labu Androchem , była badana i jest co ma być...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 996 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 60495
Dmq etykieta ma 100 mg przecież ? Jakie dawki lecą?



Zmieniony przez - tymcz_k w dniu 2020-03-12 10:29:29

"Tylko Bóg może nas sądzić..." ACAB

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 12900 Napisanych postów 18737 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338417
Z tego co mi znajomy pisal mowil ze mial z etykieta 200mg mam 2 flakony w domu to sprawdze. Moze juz poprawili lub wprowadzil mnie w blad. Obaj leca 7ml week


100 sa, wprowadzil mnie w blad. Takze robi jak ma na to wychodzi


Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2020-03-12 11:03:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 20380 Napisanych postów 69729 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 570275
sztaganek
Witam czy była badana kiedys prima DNA? warto szarpnąć, będzie klepać ?


Warto. U mnie w klubie przewija się prima Squibb, Nouveaux, Aquila i właśnie Dna którą chwalą. Sam aktualnie skończyłem Vedi i leci zapas Noveaux. AQ masz wynik na papierze też:
4

doping & zdrowie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Zdrowie