SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1516279

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2080 Napisanych postów 4166 Wiek 37 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 290783
meryza34
Maximus pharm? Panowie mam masteron z tego labu nie mogę znaleźć opinie na jego temat. Ktoś ma jakaś wiedzę na temat tej firmy ?

Szukaj czegoś pewnego . Ziomek brał ostatnio letro z maximusa i gips
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 39 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1514
Ostatnio miałem nexum i był git teraz ziomek i dał maximusa i zapewnia że jest ok. Może brał ktoś z was mastera?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6643 Napisanych postów 10410 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 149427
Nexium, zgadza się, git. Maximusa brak styczności
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 3007 Napisanych postów 35679 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 256710
Maksimusa sobie daruj , nexium Ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 69 Napisanych postów 315 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 221350
marcias78
Sorki,miało być spectrum,
Dobra firma
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 247 Napisanych postów 503 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 18752
Lukaku123321
Jak rozpoznać czy provi jest wyj**ka prócz tego że nie działa tak jak powinno? Da się to określić jakoś wizualnie?


Wizualnie to nie wiem, ale badanie shgb może dać wskazówki. W teorii mesterolone ma wysokie powinowactwo do tego białka(ok.4x takie jak pochodne dht) , toteż przed braniem i po na badaniach powinieneś mieć obniżona jego wartość, dlatego właśnie wielu na samym mostku z testa czy hcg provi potrafi tak libido podnieść, bo mając mniejsza ilość testa krążącego obniżając shgb można na prawdę dużo więcej wyciągnąć z niższych dawek jakie w tym czasie leca zazwyczaj.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 181 Wiek 26 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 9022
Helionus
Lukaku123321
Jak rozpoznać czy provi jest wyj**ka prócz tego że nie działa tak jak powinno? Da się to określić jakoś wizualnie?


Wizualnie to nie wiem, ale badanie shgb może dać wskazówki. W teorii mesterolone ma wysokie powinowactwo do tego białka(ok.4x takie jak pochodne dht) , toteż przed braniem i po na badaniach powinieneś mieć obniżona jego wartość, dlatego właśnie wielu na samym mostku z testa czy hcg provi potrafi tak libido podnieść, bo mając mniejsza ilość testa krążącego obniżając shgb można na prawdę dużo więcej wyciągnąć z niższych dawek jakie w tym czasie leca zazwyczaj.

Provi właśnie ogarnalem w celu próby obniżenia shbg, jednak nie wiem czy czasami nie trafiłem na wyj**ke. Póki co tak jak wyżej koledzy polecali zamowilem provi z Androchemu. Odnośnie Provi, solo w małych dawkach tj max 25mg raczej nie powinno zablokować? Ewentualnie lekko stłumi przysadkę , mam rację?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11455 Napisanych postów 17680 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 332251
Wgl nie ma szans na blik dawki powyżej 100 nie miały praktycznie wpływu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2288 Napisanych postów 6624 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 90178
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 449 Wiek 31 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 6277
Siema Który prop bezbolesny vertex, alpha zenca, wellone
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

vegelove