SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1263777

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 439 Napisanych postów 751 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 7368
Koks1000
lucek222
Panowie z jakiej firmy sustanon DNA Vertex Genamed ?


Vertex Genamed sprawdzone




Vertex i Genamed w moim otoczeniu, wszysty chwalą

Sam też odłożoną mam suste z tych firm. Aktualnie cypionaty idą w ruch


Yooperek
testosteron prop z central pharma ktos cos? i winko oral z medical pharma?

i mam jeszcze jedno pytanko bo mam dojscia do propa : ions,medical pharma,alpha zeneca i central pharma. w ktory lab poleciec?


Ions Pharmacy towar górna półka

Ciężko jest lekko żyć

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 443 Napisanych postów 581 Wiek 42 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3151
Lordwais
lucek222
Panowie z jakiej firmy sustanon DNA Vertex Genamed ?


susta300 i test400 z Dna dobre,


T-400 DNA to taki sztandar tego laba juz. Ja akurat lece enana i jestem zadowolony, reszta testow tez z dobrymi opiniami jak widac.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 276 Wiek 21 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 9006
Hej szamał ktos oxe z IONS?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4001 Napisanych postów 3794 Wiek 40 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 53321
fredka
Hej szamał ktos oxe z IONS?


Ions profesja z każdym środkiem
1

Lux 80’

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1406 Napisanych postów 22558 Wiek 9 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 363050
u mnie jedzą , w tym kilka Pań i każdy zadowolony
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 131 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 30454
Panowie Antek iniekcyjny lepszy bedzie z nitro pharm czy z mediny? pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 24 Napisanych postów 286 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 14840
Ponawiam pytanie jak to jest z Ukraińska omką z apteki duzo wałów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 18986 Napisanych postów 68098 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 563744
Znam troche osób co leciało/leci bg/rus omo normalny test jak nasza.
2

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 193 Napisanych postów 562 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 6329
A jak z bałkanem teraz? Da się odróżnić kopię od org? Kopia w razie czego działa ?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Szacuny 18986 Napisanych postów 68098 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 563744
Bałkan ciągle git.
2

doping & zdrowie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Frutilove