SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1520057

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 621 Napisanych postów 652 Wiek 37 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4128
KLAJTA
Tak teraz czytam i w labie były badane tab oxy dna. Wynik badania całkiem ładny, martwi mnie tylko kolor tabletek. W labie wyszły że są białe a moje niebieskawe. Martwić się tym?








Zmieniony przez - KLAJTA w dniu 2019-10-11 08:53:21

Batch i data takie same jak badane w labie.

Zmieniony przez - KLAJTA w dniu 2019-10-11 08:54:28

Zmieniony przez - krzykacz w dniu 2019-10-11 09:21:58


Lece oxe DNA jestem zadowolony i Ty rowniez bedziesz z niej zadowolony . Kupowalem ja w ciemno jeszcze przed badaniami ktore byly tutaj wstawiane przez Lodzianian i okazalo sie to strzalem w dyche . Ty masz lepsza sytuacje bo wiesz juz ze w srodku jest oxa takze badz spokojny o jej dzialanie
2

Miałem być Bogiem a żyje z anabolicznym nałogiem :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1667 Napisanych postów 5479 Wiek 32 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 94310
metka inj z genamedu, ktos bil? warta uwagi?

when im going to do some mountaineering actually im going back home

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 224 Napisanych postów 1335 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 77974
Dwa lata wstecz bilem met z gena. Ostatnio nawet flakon wywalalem po tej mecie. Ciągle smierdzialy tą chemią. Wg mnie warta jeszcze za tą kasę.

Powrót do formy.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 12 Wiek 35 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 81
Aras84
morose
Czyli pokieruję się Waszymi sugestiami i wychodzi na to, że jednak DNA będzie tu najlepszym wyborem, ze względu na cenę też wychodzi najlepiej. Dziękuję i pozdrawiam


W kwesti ceny i jakosci na rynku z tego co sie orientuje to Genamed Pharma wychodzi najkorzystniej.

drennei
Co myślicie o turze z genamed ?


W oxie jest oxa, wiec o ture bym sie tez nie martwil. Bedziesz zadowolony.




Genamed ma zaj**iste srodki to prawda, wbijalem chyba wszystko co maja w asortymencie

Cenowo tez super
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 12 Wiek 35 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 81
czellista
metka inj z genamedu, ktos bil? warta uwagi?


Bij smialo bdb meta
Ich wino inj tez bardzo dobrze wspominam
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 224 Napisanych postów 1335 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 77974
Wino biles na wodzie?

Powrót do formy.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 12 Wiek 35 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 81
Tak, genamed wino inj ma na wodzie
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 330 Napisanych postów 480 Wiek 41 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2857
krzykacz
Tren H

Platinium Labs 75mg/ml
Malay 75mg/ml
BM 100mg/ml
Bałkan 100mg/ml
Nouveaux 100mg
PHD Remedies 100mg/ml

...sporo dobrej hieny na rynku


Te 2 ostatnie laby?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 15 Wiek 42 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1063
Witam czy stosował ktoś propa z Kuwait, DNA lub Platinium czodzi mi o bolesnosc i w co z tych trzech celowac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1456 Napisanych postów 1352 Wiek 45 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 164695
Wszystko będzie ok. Platyna co poniektórych pobolewa ale ja dobrze wspominam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

vegelove