SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1515780

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 63 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1905
Testosteron Propionate Scorpio Pharm 100mg/ml, jakieś opinie?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 317 Napisanych postów 1001 Wiek 36 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 27373
iHawran
Cześć, CY jest szansa aby teraz kupić w Pl oxe, która jest oxa a nie winem lub meta? Który lab? Ewentualnie we Włoszech można kupić?


juz nie robcie z tej oxy nie wiadomo czego sie naczytacie i powielacie bzdury...nexium ions sprawdzone bdb oxy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 459 Napisanych postów 676 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 44710
MARIAN 17
wincol
Erkabdg
Witam BM Pharma czy IONS? głownie chodzi o npp I masteron


Ions śmiało możesz brać , działa bdb.
bm nie wiem


dokładnie ions smiało, bm nie miałem okazji testowac

sorry za spam ale z fona odpisuje ;)


jak koledzy wyzej Ions Pharamcy bym bral



MARIAN 17
JakoCalisthenix
Panowie jak teraz genamed stoi?


ciągle trzyma poziom


Cały czas na propsie z dobrymi opiniami.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1677 Napisanych postów 22029 Wiek 38 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 191997
iizziikk
Lasix jakie partie/serie titana?
Mam kilka amp bolda, mfg date 2014, exp 2017, no ale tu ug


mam to co napisales a seria to : BY 2309
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 58702 Napisanych postów 317035 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1519355
Ten Titanica były serie że kosiarka i były serie że kujawski
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2288 Napisanych postów 6623 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 90148
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2915 Napisanych postów 15568 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 876332
Śmiało możesz szamac
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10821 Napisanych postów 55954 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 484004
Biosira orale topowe, takze smialo.

Co do titana, mialem tren e 100mg tez datowany 2014 produkcja, czesal az milo

"... Nie ważne czy dobrze, ważne że z efektem..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 3435 Napisanych postów 13510 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 369307
bo titan za poczatku istnienia mial wszystko si, tylko po paru rzutach zaczeli walic w ch**a i lac sam olej. jak jest manufacturing date 2014 ti spokojnie bedzie hulac.


Zmieniony przez - lordknaga w dniu 29/03/2019 11:23:47

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 548 Napisanych postów 829 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 43457
Stary titan 2014\15 byly partie kosa. Pamiętam jak kolezka to lecial, robilo go konkretnie, sam wtedy szykując sie do debiutów lecialem na masie deke titana i bylo ok. Później wiem, ze to był syf. I raczej już sie nie podniesli

Ziomku mój Ty zawsze przy mnie stój w drodze na melanż czy w drodze na bój.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

vegelove