SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1445268

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10568 Napisanych postów 17010 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 328701
Haha ja mówię bardziej o wygladzie mimo dosc wysokiego bf



...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
krzykacz Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 19483 Napisanych postów 68709 Wiek 38 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 566249
Twardość na primo to mało powiedziane, sylwetka skała mimo że człowiek czasami się rozluźni to i tak kamień na sylwetce. Miałem nie brać już primy ale roczek właśnie mija jak znowu leci z TC + tura/oxa inj.
4

doping & zdrowie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10568 Napisanych postów 17010 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 328701
Czemu miales nie brac?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1058 Napisanych postów 10664 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 58575
dmq92
Haha ja mówię bardziej o wygladzie mimo dosc wysokiego bf







Jak bys napisal ostrosc,nabicie to bym zalapal :)
1

snara

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1058 Napisanych postów 10664 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 58575
krzykacz
Twardość na primo to mało powiedziane, sylwetka skała mimo że człowiek czasami się rozluźni to i tak kamień na sylwetce. Miałem nie brać już primy ale roczek właśnie mija jak znowu leci z TC + tura/oxa inj.


Duze dawki primy lecicie
Bo chyba trzeba bedzie z boldem poleciec
1

snara

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1953 Napisanych postów 8606 Wiek 33 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 451916
500 dobrej primy juz fajnie robi, ale im wyżej tym lepiej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10568 Napisanych postów 17010 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 328701
Bilem 525 potem 700. Polecam szczerze. Do tego 525 mastera p 525 propa 5iu gh. Bajeczka

Potem wino, flaki padly w 2 tyg, depresja chlanie wesele i nara forma


Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2019-11-24 13:00:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1058 Napisanych postów 10664 Wiek 40 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 58575
Marian 87.
500 dobrej primy juz fajnie robi, ale im wyżej tym lepiej


Czyli 800 primy +1g bolda i bedzie dobrze :)
1

snara

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1534 Napisanych postów 12037 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 158325
Plus z 1,5g testa żeby estro ogarnąć i będzie wyśmienicie ;)

Brak podpisu

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 56178 Napisanych postów 313598 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1507070
U nie poleci ponad 500 mg tydzień przez min 3 miesiące, później zobaczę jak działa
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

cutz