SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4141913

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 63 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2596
jarek12343
cypio Golden Labs stosował ktoś?

Golden labs stosowałem Masteron długi i krótki. Miałem stany zapalne takie ze ropę z dupska ściągałem. Boldenon z tej firmy brałem i było git.
Panowie powiedzcie mi czy vertex trzyma stężenie bo odkąd się przesiadłem na vertexa moje libido spadło brak chęci itp. Wcześniej była brana Wellona i było git chyba ze to dziwny zbieg okoliczności.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 609 Napisanych postów 1488 Wiek 42 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11297
Vertex z pewnego źródła trzyma stężenie, ale ja raz trafiłem na sustę Vertexa ale źródło nie było sprawdzone i była lipa,później porównywałem z tym pewnym i różnice były na opanowaniu jak i na fiolkach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 39 Wiek 33 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 9213
kikan181
jarek12343
cypio Golden Labs stosował ktoś?

Golden labs stosowałem Masteron długi i krótki. Miałem stany zapalne takie ze ropę z dupska ściągałem. Boldenon z tej firmy brałem i było git.
Panowie powiedzcie mi czy vertex trzyma stężenie bo odkąd się przesiadłem na vertexa moje libido spadło brak chęci itp. Wcześniej była brana Wellona i było git chyba ze to dziwny zbieg okoliczności.


Ja na Vertex nie narzekam. Odczucia podobne jak na IONS. Libido/samopoczucie super wyniki badań przy biciu 250 co 4 dni 4-5 razy maksymalna norma. Może wrzuć w odpowiednim dziale zdjęcia jak ten Twój wygląda chociaż nie słyszałem o wyj**kach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 63 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2596
Ok wrzucę zaraz fotki jak to wyglada i zobaczcie proszę.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 63 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2596
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 63 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2596
Nie mogłem wrzucić fotek wiec założyłem temat
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 94997 Napisanych postów 365077 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1670829
Tutaj jest temat do zdjęć

https://www.sfd.pl/Zdjecia_środkow_ori_&_fake_-t1207210.html


Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2022-11-16 10:26:28

treningi,suplementacja,odblokowanie [email protected]

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 63 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2596
Nie mogę wrzucić tam zdjęć
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 583 Wiek 53 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 26800
Siema panowie,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 583 Wiek 53 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 26800
Siema panowie,
niestety w temacie Fake/Ori nie mogę dodać posta, piszę więc tutaj. Mam Testojet Androchema, ale dostałem bez opakowania. Proszę stosujących o opinie, czy wszystko ok.







Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .