SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1981174

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 41 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 864
Robił ktoś ostatnio odblok na HCG Vir - Provigil? Chodzą informacje ze coś nie teges to HCG.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 110 Napisanych postów 1195 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 198007
krzykacz
vitaminaC
To kumepl przybil 5szt AQ cypka w dwa tyg i e2 wyj**alo mu 514:)


Aquila ma mocne testy.

Dokladnie zgadzam sie z Toba sam odczulem na sobie ,ale Dna,Sky bardzo dobre sa
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11014 Napisanych postów 50594 Wiek 29 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 57816
luco. h
Robił ktoś ostatnio odblok na HCG Vir - Provigil? Chodzą informacje ze coś nie teges to HCG.


Bo jest nie teges . Celuj w aptekę hcg , jak tylko ug to Androchem hcg
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 3196 Napisanych postów 35952 Wiek 40 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 258055
lukaszek19831
A jakie pewne laby jeśli chodzi o gh ?


Imperial masz ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2362 Napisanych postów 5689 Wiek 41 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 110078
Androchem i imperial bdb gh
2

siła jest Bogiem,trening nałogiem,rzezba zabawą,masa podstawą:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 182 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 36199
Lux1980
luco. h
Robił ktoś ostatnio odblok na HCG Vir - Provigil? Chodzą informacje ze coś nie teges to HCG.


Bo jest nie teges . Celuj w aptekę hcg , jak tylko ug to Androchem hcg


Polecam to spróbować ogarnąć. Najlepsze hcg jakie biłem.
Nawet Pregnyl osobiście wzięty z apteki tak na mnie nie zadziałał.

https://bundles.sfd.pl/SFD/2019/12/20/8b9ad49c4eff4e65890edc5e2e9326e4-small.jpg 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 12900 Napisanych postów 18737 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 338409
patryk173
Przecież z tym estro chodzi im o to że bijemy x dawke testa a ia leci stała dawka. Zmieniamy lab, dawka testa i ia ta sama i teoretycznie estro powinno ulec zmianie gdyby stężenie testa było inne niż wcześniej. Chociaż wg mnie to nie koniecznie bo ja mam estro na podobnym poziomie przy 25mg exe ed a Testo 500-1000mg week


Zalezy jakie ia leci. Jak exe to wlasnie tak moze byc jak piszesz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1324 Napisanych postów 1407 Wiek 28 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 50026
kamilos136
Lux1980
luco. h
Robił ktoś ostatnio odblok na HCG Vir - Provigil? Chodzą informacje ze coś nie teges to HCG.


Bo jest nie teges . Celuj w aptekę hcg , jak tylko ug to Androchem hcg


Polecam to spróbować ogarnąć. Najlepsze hcg jakie biłem.
Nawet Pregnyl osobiście wzięty z apteki tak na mnie nie zadziałał.

https://bundles.sfd.pl/SFD/2019/12/20/8b9ad49c4eff4e65890edc5e2e9326e4-small.jpg


Sorry, ale zawsze padam na ryj jak słyszę tego typu teksty. To są te same substancje chemiczne, co tu ma niby zadziałać lepiej lub gorzej?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 460 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 13506
Ano to ze w hcg z czarnego rynku moze po prostu tej substancji nie byc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1324 Napisanych postów 1407 Wiek 28 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 50026
Malagant
Ano to ze w hcg z czarnego rynku moze po prostu tej substancji nie byc


Przeczytajmy to jeszcze raz ;)
2
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

nutloveb