SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4004776

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 Zawodnik IFBB
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 21359 Napisanych postów 30668 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 868854
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 940 Napisanych postów 19253 Wiek 40 lat Na forum 22 lat Przeczytanych tematów 158427
jano81
Nie umiecie odpowiedzieć na pytanie ? To jeszcze raz jaki chormon wzrostu polecacie na obecną chwilę? To ze jest napisane przy moim niku początkujący nic nie znaczy bo ćwiczę od 25 lat , a pierwszy cykl to ja miałem jak połowa z ludzi tutaj chodziła w pampersach lub zjadała kozy z nosa w podstawówce, a do hormonu przygotowywałem się dwa lata wiec wiem jak działa i jakie ma skutki uboczne wiec nie traktujcie mnie jak dziecko i naprawdę proszę już nie piszczcie tych zbędnych i nic nie wnoszących tekstów tylko odpowiedzcie na pytanie . Dziękuje


Najlepiej czułem squiba ale koszt wysoki
Później testowałem androchem,imperial,soda i ten sam poziom tych trzech
Jeszcze miałem steeltropin ale odczucia jak trzech wyżej :)

<<<Champions
are Made
Not Born>>>

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 637 Napisanych postów 1568 Wiek 42 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 26216
Kup bionitropin. Ja stosuje od dłuższego czasu i jest git.
Koleżko to ze Ci ,,drętwiały,, kończyny to bardzo dobrze.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 93172 Napisanych postów 362593 Wiek 48 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 1663625
ziki2000
jano81