SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1516119

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11454 Napisanych postów 17679 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 332240
Badanie estro prolaktyna. I ustawienie hormonow do poziomu w ktorym czujesz sie najlepiej. Bo oczywiscie wiesz jaki to poziom. ;p


Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2019-09-30 18:44:37
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 309 Wiek 38 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 5393
Luzik dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10953 Napisanych postów 50294 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Bije ktoś npp z wellony ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 3007 Napisanych postów 35679 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 256710
Biłem w lipcu i towar lux
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 3007 Napisanych postów 35679 Wiek 39 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 256710
Przemo1722
Panowie, Turanabol z IONS/Vertex/Genamed/Nexium czy DNA? Co polecacie?


Wszystko git
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10953 Napisanych postów 50294 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie wiem jak NPP wellony ale bije cypionat wellony i jest moc
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 218 Napisanych postów 390 Wiek 41 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2249
DNA meta/wino inj ktos cos moze powiedziec szczegolnie chodzi o wino?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 18799 Napisanych postów 74503 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 830741
GwiazdekTorun
DNA meta/wino inj ktos cos moze powiedziec szczegolnie chodzi o wino?

Wszystkie środki DNA działają bardzo dobrze więc i metka z winem będzie śmigać elegancko...osobiście bym inwestował...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14971 Napisanych postów 31295 Wiek 33 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 211795
GwiazdekTorun
DNA meta/wino inj ktos cos moze powiedziec szczegolnie chodzi o wino?


Kolezka wczoraj odpalił wino dna . Póki co bezbolesne więcej nie powiem.

omerta 2

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 254 Napisanych postów 482 Wiek 43 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2955
Pytanie o bol na winie to chyba glowny punkt tego pytania bo o jakosc tych srodkow nie ma co sie martwic z tym labem.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

nutloveb