SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1455207

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 527 Napisanych postów 3300 Wiek 39 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 130631
to altima dalej funkcjonuje? myslalem ze juz nie ma tego na rynku..

jakis sprawdzony antek oral? mam pod reka nexium i androchem ale nie dziabalem jeszcze i mysle czy te beda ok czy rozgladac sie za innymi? ktos dziabal?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 17378 Napisanych postów 72714 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 817199
Właśnie zszedlem z antka oral Androchemu , Nexium i Kuwait...wszystkie 3 pozycje klepią bardzo dobrze...


Zmieniony przez - pawel82 w dniu 2019-04-12 20:10:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 129 Napisanych postów 503 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 9777
Teść genamed trzepie czy gowno? Przyszło zamiast innego lol
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 56636 Napisanych postów 314143 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1509012
Tabiano
Teść genamed trzepie czy gowno? Przyszło zamiast innego lol


wbijaj śmiało genamed od lat na rynku
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10647 Napisanych postów 17071 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 329050
GWookie
to altima dalej funkcjonuje? myslalem ze juz nie ma tego na rynku..

jakis sprawdzony antek oral? mam pod reka nexium i androchem ale nie dziabalem jeszcze i mysle czy te beda ok czy rozgladac sie za innymi? ktos dziabal?



Z opini w otoczeniu dwa najlepsze antki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1504 Napisanych postów 22726 Wiek 9 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 369976
antek nexium z opini chłopaków u mnie bdb, andro z tego co mozna przeczytac tez pozytywnie oceniany

Tabiano możesz brać bez obaw tescia genamed
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 317 Napisanych postów 1001 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27373
JakoCalisthenix
Enany genamed bez hologramu, ktoś ma też ostatnie wypusty bez naklejki?


nie ma sie czym przejmowac :)

daniel98765
Pewnie tak, teraz sprawdziłem że to nie jest atomic tylko atom Labs :)


po co sie pchac w wynalazki jak tyle pewniakow jest :)

GWookie
to altima dalej funkcjonuje? myslalem ze juz nie ma tego na rynku..

jakis sprawdzony antek oral? mam pod reka nexium i androchem ale nie dziabalem jeszcze i mysle czy te beda ok czy rozgladac sie za innymi? ktos dziabal?


altimy jedynie resztki moga latac.....nexium bralem przy 125mg juz bylo solidnie

Tabiano
Teść genamed trzepie czy gowno? Przyszło zamiast innego lol


bilem cypio jakis czas temu to zadnej roznicy z nexiumem
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 317 Napisanych postów 1001 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27373
Keepfit
Pytam bo też zrobiłem już z 600iu i dopiero teraz pojawił się problem. Może głupie pytanie ale z jaką ilością wody bac rozrabiasz?


moze rozrabiasz w czyms innym? bo mnie woda do iniekcjii nap*****la solidnie :)


Zmieniony przez - Koks1000 w dniu 2019-04-12 20:57:22
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 76 Napisanych postów 888 Wiek 2 lata Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 8434
No wiesz może i jest ale nie każdy ma do tego dostęp, biorę to co ma dil ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 56636 Napisanych postów 314143 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1509012
Z wodą jest problem bo zniknęła z aptek ,zostaje sól
Lub opcja nr 2 kupić wodę deminarelizowana powinna się świetne nadawac
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

cutz