SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1328007

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1445 Napisanych postów 1341 Wiek 45 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 164205
DNA drogie??? Hmmm, o cenach w sumie tu nie rozmawiamy. DNA nie brałem oxy. Z tych stosowanych i popularnych to Nexium, IONS, Vertex i Androchem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 6 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 215
Zmieniony przez - Marekm2 w dniu 2020-10-13 00:19:53
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 51295 Napisanych postów 307515 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1486674
Marekm2
Żubroń dzieki za odpowiedz co do labow nie orientuje sie co jest dobre do tej pory stosowalem tylko laby dna i zawsze elegancko klepalo oxa z dna dosc droga jest wiec szukam tanszej alternatywy, jakie laby z tanszej polki polecisz na ten moment ?



Zmieniony przez - Marekm2 w dniu 2020-10-12 23:37:34


Akurat dna to jedna z tanszych pozycji na rynku, a oxa nie jest tanim srodkiem
Ogolnie bedzie ci ciezko znalezc jakas tansza, szybciej cos w zblizonych kosztach, moze dose nowe. Wlasnie wyszly orale.

Uzupelnij wiek w profilu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11287 Napisanych postów 45590 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 813557
Jak byłeś zadowolony z dna to bym nic nie zmieniał bo różnice niewielkie a możesz trafić wala bo dna do drogich labow nie należy.
4
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 7619 Napisanych postów 79658 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 673339
Nexium , ions masz pewniaki a cena dobra .
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 21 Wiek 45 lat Na forum 214 dni Przeczytanych tematów 326
Witajcie, jestem po 40 i zaczynam bić gh 4iu. ED głowie dla kosmetyki ale od paru lat walczę z brzuchem chciałbym zobaczyć czy można 4iu gh faktycznie zredukować tkankę tłuszczu. Trening dobry 4-5 dni w tygodniu, micha ok aczkolwiek nie umiem się oprzeć czekoladzie. Ktoś polecił mi by dodać teścia 250/ ED 7. Jednak Z doświadczenia wiem ze po 5 Tygodniach będzie podwyzszona prolaktyna i estro.
Co myślicie o tym by profilaktycznie wziąść co 14- 20 dni Symex 0,5 tab. I dostinex 0.5 ed. 14.
Czy ma to sens?

Z góry dzięki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 51295 Napisanych postów 307515 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1486674
Kolego zaloz swoj temat wraz z ankieta dzialu
Hgh nie spali tluszczu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 52 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3455
Witam mam cypio z Nexium i zrobiła sie jaby galaretka i olej.Podgrzalem i sie rozpuściło ale jest mętne myślicie ze mozna wbijać?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1982 Napisanych postów 5968 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 83970
Weź to wywal, nie warto ryzykować cięcia dupy dla kilku złotych
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 3175 Napisanych postów 13232 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 366796
jak masz zbuka, to tez na patelni by dalo rade usmazyc, a chcialbys to zjesc?

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

nutlove czeko