SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1511504

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 58560 Napisanych postów 316784 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1518495
GwiazdekTorun
lodzianin1
GwiazdekTorun
Pytanie pod kumpla o tren ace ma do wyboru Bm Bioniche Kenwoo Dna Sky Moderion. Ktory z tych bedzie pewniak?


Wszystkie te laby powinny dobrze klepac


DNA SKY i Moderion najlepiej cenowo wychodzi kumplowi. Ktory z tych 3 labow?


Bez większej różnicy niech kieruje się raczej cena
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 417 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 18962
Balkan oczywiscie org b dobry , podrobek masz racje lata od groma
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10952 Napisanych postów 50291 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
Bałkan ma kody , można sobie sprawdzić autentyczność . Dlatego źródło to podstawa .
Sam trafiłem Antka wyebe
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 417 Wiek 38 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 18962
KimDzongUn
który master prop warty zakupu? wellona, ions, vertex, grintex, nexium i w jakiej kolejnośći jesli chodzi o pewność?


Grintex,Nexium,Ions ,Wellona,Vertex taka kolejnosc , chodz wszystkie dobrze smigaja
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 330 Napisanych postów 480 Wiek 41 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2857
GwiazdekTorun
lodzianin1
GwiazdekTorun
Pytanie pod kumpla o tren ace ma do wyboru Bm Bioniche Kenwoo Dna Sky Moderion. Ktory z tych bedzie pewniak?


Wszystkie te laby powinny dobrze klepac


DNA SKY i Moderion najlepiej cenowo wychodzi kumplowi. Ktory z tych 3 labow?



Paru chlopakow ode mnie z silki przestawilo sie na towar DNA i zadowoleni.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 441 Napisanych postów 585 Wiek 43 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3230
lordknaga
ten sky ladnie wyglada, tak samo dna, szczegolnie orale, swietnie sie prezentuja w tych kartonikach-pudelkach, jak ktos sie przyklada do takich detali, to pewno i w srodku jest co ma byc, w podobny do deklarowanego stezenia... bo pamietam jak lata temu dostalem metke z reaktora i jakis test+ bolda w vermodje, to sie zastanawialem, czy tego do smieci odrazu nie wyj**ac


Nie sposob sie z tym nie zgodzic Sam lece DNA deka/test a o tym SKY chlopaki mowia ze jest dobry.
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 621 Napisanych postów 652 Wiek 37 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4128
Bylem u kolegi co zaczal T-400 SKY bo sam stoje przed zmiana susty 250mg/ml Egozgen na 400mg i mam do wyboru DNA albo SKY . Na razie wiem ze inj bezbolesne sa ale ludzie juz zaczynaja chwalic tego nowego SKYa . DNA wiadomo masa dobrych opinii ,cena tylko robi roznice .
2

Miałem być Bogiem a żyje z anabolicznym nałogiem :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 3435 Napisanych postów 13506 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 369288
oni maja suste w stezeniu 400mg zamiast standard 250mg/ml?
1

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 621 Napisanych postów 652 Wiek 37 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 4128
Aktualnie leci susta 250mg Egzogen ,chwale ten lab ale niestety nie ma czegos wyzej na 1ml ,w tej chwili interesuje mnie 400mg/ml czyli jeden dil ma DNA a w drugim miejscu mam SKY 400mg/ml ,moj kolega zaczal wlasnie https://www.sfd.pl/ORYGINAŁ_/_FAKE__foto_&_opinie-t1006675-s2142.html

Z tego co wiem SKY to ma suste 250 i 400 wlasnie .
2

Miałem być Bogiem a żyje z anabolicznym nałogiem :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 625 Napisanych postów 6695 Wiek 37 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 63777
Dna t400 jeden z najbardziej chwalonych produktów z asortymentu

Jeszcze lubię t400 z ANDRO za same długie estry
3

..."Gdy wzywa Thor bym poszedł z nim w bój moim honorem zwycięstwo jest
więc nie liczy się nic prócz przelanej krwi i dumy mych braci walczących by żyć..."


doradca C/S ze wskazaniem na combat

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

nutloveb