SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1452849

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 317 Napisanych postów 1001 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27373
sQs_Dziki
enan iran jeszcze trzyma poziom to co lata po kraju? czy sporo fejkow?


fejk to raczej wszystko...kwestia czy dzialajacy :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 317 Napisanych postów 1001 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27373
prz1993
Gadka o bólu po propie jest trochę bez sensu, bo w większości przypadków to zależy od organizmu. Mnie np żaden nie bolał, nigdy, a przerobiłem pewnie z 8 różnych
Co do nexium Dymek i Wojmir maja rację, zdarzało się to o czym piszą. Ale już od dawna tego problemu nie ma. Choć mi osobiście żaden włos się nie trafił, ale słyszałem że tak było. Jednak na działanie nigdy nie można było narzekać


to ze ktos wrzucil kiedys pod publike zdjecie z wlosem i to tylko jeden przypadek...niesamowite

a rozkrecaja afere jakby tam funt loniakow w kazdej butli siedzial i sie pruja...i przezywaja od dilerow
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10635 Napisanych postów 17058 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 329004
Mi wystarczy jeden włos który miałem w vialu zamkniętym wrzuciłem tu na forum zdjęcia z dwa lata temu. I paprochy też chłopaki wrzucsli. Dobrze pamiętam Bo to w jednym okresie.


Jedynie Ty się tu prujesz i nie umiesz prawdy na klatę przyjąć. " "


Zmieniony przez - dmq92 w dniu 2019-03-14 20:11:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1638 Napisanych postów 5988 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 73609
Shikaka-
Siema. Używał ktoś bpc 157 I tb 500 z Nouveux ? Stosowal ktos i działa jak trzeba czy innych szukać?


Nie bralem peptydow ale gh od nich eleganckie. Przerobilem tego bardzo duzo i w tej chwili z ug nr 1. Jesli mial bym brac gh czy pepki to tylko z nouveux wchodzi w gre jesli chodzi o ug.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10182 Napisanych postów 55345 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 480472
BigMen
Shikaka-
Siema. Używał ktoś bpc 157 I tb 500 z Nouveux ? Stosowal ktos i działa jak trzeba czy innych szukać?


Nie bralem peptydow ale gh od nich eleganckie. Przerobilem tego bardzo duzo i w tej chwili z ug nr 1. Jesli mial bym brac gh czy pepki to tylko z nouveux wchodzi w gre jesli chodzi o ug.


Dobry kolega mial uraz lokcia po zawodach jiu jitsu i bardzo chwalil bpc i tb z nouveaux. Bil na okolo lokcia
1

"... Nie ważne czy dobrze, ważne że z efektem..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2555 Napisanych postów 2561 Wiek 33 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 42337
Shikaka-
Siema. Używał ktoś bpc 157 I tb 500 z Nouveux ? Stosowal ktos i działa jak trzeba czy innych szukać?


nouve i biopeptide chlopaki leca i chwala smialo bierz,

marsaw801
Testował ktoś viagre cobra 120mg działa?


120mg to pikus robia juz viagry po 150 i 200mg leb urywa nie wiadomo za co sie lapac
4
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
e-lite Moderator
Ekspert
Szacuny 2942 Napisanych postów 35589 Wiek 39 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 256336
alex79
A jak wyglada sprawa z Oxa z alphy/swiss/nexium ?


Wszystkie powinny śmigać
Nex jednak najpewniejszy obecnie
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1638 Napisanych postów 5988 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 73609
100mg dziele na pol a tu 200mg robia. Co do peptyfow to przypomnialo mi sie ze Znajomy trener wlasnie chyba tym zaleczal kontuzje lokcia i rowniez chwalil. Mowa o biopeptid ale nie pamietam jakie byly to pepki dokladnie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 441 Napisanych postów 585 Wiek 42 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 3211
BaconLover
Witam, polecilibyscie jakiegoś pewnego dobrze tyrajacego propa? Wnioskuję że w aptece nie ma. Z góry dzięki.


Bm i DNA od siebie moge polecic.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 7734 Napisanych postów 80027 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 676599
Raczej większość propow będzie działać
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

cutz