SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1116160

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3367 Napisanych postów 70759 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 452997
krzykacz
gienus12
lab moze sie nazywac nawet bullshit



To trafiłeś w dyche, szukaj tego wczoraj lab wskoczył na rynek najnowsza nowość


https://www.sfd.pl/BULK.XXX__temat_zbiorczy_-t1185955.html

https://www.sfd.pl/BULK.XXX_OFERTA-t1185950.html



Tos mnie prawie zagiął, dobrze ze tam jest K , uff .
A potem sie dziwimy skad taki poziom ba scenie
Ale swoją drogą właśnie kończę nexium i wrzuce Kuweit


Zmieniony przez - gienus12 w dniu 2019-02-19 10:35:39
1

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 33
no a dill poleca british ze angielska jakosc:) taki hu....
alpha paharma czytalem ze jest kopia ale wyglada jak org i jak odroznic?
nanda to chyba nowa firma to jeszcze nie ma chyba kopii?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3367 Napisanych postów 70759 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 452997
Od Britisha bym się trzymał zdaleka
1

Jedno ziarnko piasku moze zatrzymać klepsydrę
Jedna zbłąkana kula może zatrzymac życie
https://www.sfd.pl/gienus12__wojna_z_sylwetką_trwa.._!_-t1070946.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11788 Napisanych postów 61823 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 711693
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 1 rok Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 33
ok dzieki za podpowiedz, to kupuje nanda i mam nadzieje bede zadowolony.
pozdro
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11788 Napisanych postów 61823 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 711693
antek01
ok dzieki za podpowiedz, to kupuje nanda i mam nadzieje bede zadowolony.
pozdro

Możesz być spokojny , Nanda to bardzo dobry lab i na pewno będziesz zadowolony
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10766 Napisanych postów 20639 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 167340
antek01
no a dill poleca british ze angielska jakosc:) taki hu....
alpha paharma czytalem ze jest kopia ale wyglada jak org i jak odroznic?
nanda to chyba nowa firma to jeszcze nie ma chyba kopii?


Jak usłyszysz o czym kolwiek , ze to brytyjska jakość . To idź w druga stronę i nie oglądaj się za siebie . Chyba , ze szukasz dobrej herbaty Haha
2

omerta 2

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 652 Napisanych postów 652 Wiek 36 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4128
antek01
no a dill poleca british ze angielska jakosc:) taki hu....
alpha paharma czytalem ze jest kopia ale wyglada jak org i jak odroznic?
nanda to chyba nowa firma to jeszcze nie ma chyba kopii?


Rzekomo wyglada jak ori alpha wiec cholera wie jak to ugryzc ,mialem kontakt tylko z alpha pewnie jak wiekszosc tutaj bo nie wiem o jakiej alchemii i bd mowisz ,reszty labow nie bralem takze nie mam zdania ,suste sam wbijam ale z boldem ale z innego laba nie wymieniales go .
2

Miałem być Bogiem a żyje z anabolicznym nałogiem :)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1675 Napisanych postów 1314 Wiek 45 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 163220
Antek01 jest dobrym przykładem tego, co miałem na myśli w swoim pierwszym poście : Na forum wchodzi nowy, musi wybrać pierwszy lab w życiu, ma do wyboru firmę: a)ch.jową, b)niepewną c) chwaloną. Dostaje konkretną odpowiedź, dziękuje i zamawia. No i potem się jej trzyma, jeśli ciągle działa


Zmieniony przez - Żubroń w dniu 2019-02-19 11:07:51
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 47880 Napisanych postów 295437 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1443287
Z nandy będziesz zadowolony
Z tego co wiem te kopię ap działają naprawdę dobrze
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

sosy