SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1070000

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 240 Wiek 41 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 16425
Witam
firma NOUVEAUX Ltd. warta uwagi ?
bo srodki dosyc drogie sa przynajmniej z oferty ktora mam
Ktos moze obecnie uzywa lub mial wczesniej ? glownie chodzi o Tren Masteron
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 240 dni Przeczytanych tematów 379
Witam oxa z ions tab są zielone czy to jakiś wałek z czarnymi kropkami? Pierwszy raz taka widzę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2408 Napisanych postów 4115 Wiek 36 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 289302
Pokaz
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 240 dni Przeczytanych tematów 379
Tak to wygląda.





Zmieniony przez - lodzianin1 w dniu 2020-03-11 13:53:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4836 Napisanych postów 6226 Wiek 37 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 115390
Jadłem tę oxe jakiś miesiąc temu. Wyglądała tak samo i działała bdb.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 65 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1470
Henel91
Witam oxa z ions tab są zielone czy to jakiś wałek z czarnymi kropkami? Pierwszy raz taka widzę

Legit jadłem ta samą
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 240 dni Przeczytanych tematów 379
Ok dzięki już myślałem że jakiś wałek mocna jest można śmiało brać 50mg ed
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49612 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
alex79
Witam
firma NOUVEAUX Ltd. warta uwagi ?
bo srodki dosyc drogie sa przynajmniej z oferty ktora mam
Ktos moze obecnie uzywa lub mial wczesniej ? glownie chodzi o Tren Masteron


To mlody lab i drogi ale jakosc top jak masz kase to warto
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10867 Napisanych postów 49612 Wiek 27 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Henel91
Witam oxa z ions tab są zielone czy to jakiś wałek z czarnymi kropkami? Pierwszy raz taka widzę

zanieczyszone
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 652 Napisanych postów 652 Wiek 36 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 4128
alex79
Witam
firma NOUVEAUX Ltd. warta uwagi ?
bo srodki dosyc drogie sa przynajmniej z oferty ktora mam
Ktos moze obecnie uzywa lub mial wczesniej ? glownie chodzi o Tren Masteron


Warty uwagi u mnie chlpaki chwala ten lab ,a drogi bo w srodku siedzi to co ma siedziec pare stron do tylu masz badania 2 srodkow i jest dobrze .

Miałem być Bogiem a żyje z anabolicznym nałogiem :)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Wheya