SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4262248

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11156 Napisanych postów 51643 Wiek 31 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
daniel2237
Marian 87.
Amg27
Marian 87.
Wikdziałem oststnio fejk balkana od turasa oxa za 2$ moze jakis idiota by sie na to nabral i nie widziałem tego na fotkach tylko miałem listek w rękach







Zmieniony przez - Marian 87. w dniu 2020-02-09 16:44:58

Nowa szata balkana ???


Już nie pamiętam ale chyba stara. Gość mówi weź sobie jako słodzik użyj normalnie przy sporym zamówieniu to 2$ za listek turas zrobi cenę ale mówię tylko d**** się nie pokapuje co jest pięć może j**ne fote nastepnym razem jak jeszcze bedzie gdzies tam mial

Pisalem o tym jakies 2 -3 tygodnie temu ze walki balkana lataja tu i tam I klepia roznosci w te listki to odrazu pocisk jak moglem zbesztac swiety gral balkan


starego balkana to walki latala
dlatego balkan nowa edycje wypuscil

Zmieniony przez - mientusik w dniu 2020-02-10 01:48:39
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 88
Jaki jest opinie o lab malay tiger?
...
Napisał(a)
Usunięty przez krzykacz za pkt 2 regulaminu
Ekspert
Szacuny 3020 Napisanych postów 1016 Wiek 42 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 13363
...
Napisał(a)
Usunięty przez krzykacz za pkt 2 regulaminu
Ekspert
Szacuny 13140 Napisanych postów 18874 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 339452
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2402 Napisanych postów 9138 Wiek 36 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 471061
Artemius
Jaki jest opinie o lab malay tiger?


Loteria
Zalezy od zrodla/rejonu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 526 Wiek 35 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 66400
Artemius
Jaki jest opinie o lab malay tiger?

Jak trafisz dobrze to kozak lab , miałem raz propa i zaj**iscie działał przy dawce 1 ml e2d z niczym się nie równał z tego co juz miałem .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2361 Napisanych postów 5689 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 110111
Zależy jak chłopaki piszą umnie parę lat do tyłu była szansa na dobrego malaya teraz jest lipa;(

siła jest Bogiem,trening nałogiem,rzezba zabawą,masa podstawą:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2636 Napisanych postów 24361 Wiek 42 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 405213
pavlog89
Artemius
Jaki jest opinie o lab malay tiger?

Jak trafisz dobrze to kozak lab , miałem raz propa i zaj**iscie działał przy dawce 1 ml e2d z niczym się nie równał z tego co juz miałem .


Tak z ciekawości bo nie czaje jak to możliwe, zakładając ze tam było co ma byc czyli 100mg/ml moze działać lepiej od innego propa w którym jest to samo ?


Zmieniony przez - wincol w dniu 2020-02-10 12:19:05
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 14985 Napisanych postów 31298 Wiek 36 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 211958
Przecież to śmieszne co napisał . Na to się milion innych czynników nakłada . Brał coś innego jeszcze był bardziej / mocniej zamulony . Brał inne/ mniej / więcej IA i estro wyżej/ niżej . Takie czucie propa lepszego od gorszego przy 100 mg e2d to ...

omerta 2

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2361 Napisanych postów 5689 Wiek 43 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 110111
Nie zawracaj sobie tym głowy tak w skrócie

siła jest Bogiem,trening nałogiem,rzezba zabawą,masa podstawą:)

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .