SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1516012

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2059 Napisanych postów 3646 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 78425
nazwa rownie lotna jak Über.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 87 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3919
Witam ktos bije może NEXIUM? Warto inwestowac w niego?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 7796 Napisanych postów 80207 Wiek 45 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 678057
Przejrzyj kilka stron wstecz . To jeden z najczęściej przewijających się tutaj labów .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10953 Napisanych postów 50294 Wiek 28 lat Na forum 21 lat Przeczytanych tematów 57816
pavlog89
lodzianin1
U mnie 750 testa 550 primki 300 bolda żadne ia nie idzie i e2 w widelkach

było mówione że 750 bolda to minimum :)

Pamiętam jak dugii brał bolda 1500 mg.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 554 Napisanych postów 769 Wiek 45 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 57654
możesz brac i nawet 2 g bolda . Tylko po co. Wiekszosc nie jest zawodnikiem a dawki lecą większe jak u prosów. Taki cykl jak wyzej Łodzianin ma jest wrecz idealny dla wiekszosci trenujących. Wielu zapomina że nie towar, a żarcie odgrywa najważniejszą rolę w robieniu formy, masy, redukcji itd. Stały problem jak przychodzi ktoś do mnie o prowadzenie i mówi ze słabo idzie, a przekonuje ze dobrze je. Po zobaczeniu jego diety to mozna sie nogą przezegnać.
3
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 330 Napisanych postów 480 Wiek 41 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2857
Panowie test stano DNA nie wczoraj a dzisiaj przelozone na 8 rano, wczoraj musialem zostac w robocie pol zmiany dluzej bo kolezka zamulil. Dzisiaj poszlo
https://www.sfd.pl/ORYGINAŁ_/_FAKE__foto_&_opinie-t1006675-s2382.html#post-19263925 
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 87 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3919
flex1976
Przejrzyj kilka stron wstecz . To jeden z najczęściej przewijających się tutaj labów .


Przejzalem i nic nie ma, wiec moze sie ktos krotko wypowie skoro o dna jest prawie kazda strona :|. Dzieki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 6642 Napisanych postów 10410 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 149427
swinia3
flex1976
Przejrzyj kilka stron wstecz . To jeden z najczęściej przewijających się tutaj labów .


Przejzalem i nic nie ma, wiec moze sie ktos krotko wypowie skoro o dna jest prawie kazda strona :|. Dzieki

Bdb firma
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1514 Napisanych postów 22801 Wiek 9 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 372276
swinia3
Witam ktos bije może NEXIUM? Warto inwestowac w niego?


Warto , cały czas trzyma wysoki poziom
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 87 Wiek 36 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3919
O to mi chodzilo, dzięki za opinie
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Wheya