SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

PL Realia - czyli co warto brać

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1339166

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11423 Napisanych postów 45691 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 814270
Tak Witek z pewnościa każda ampe dobierają oddzielnie że objętość dowolna a stężenie się zgadza...

Jeszcze jak w paczce raz 0.8 raz 1.2 a nie same 0.8 to do przeżycia.
Skoro poprawili i już się zgadza to ładnie ze strony labu.


Zmieniony przez - Mumin222 w dniu 2020-12-17 00:07:33
4
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 505 Napisanych postów 803 Wiek 35 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 25233
Mumin222
Tak Witek z pewnościa każda ampe dobierają oddzielnie że objętość dowolna a stężenie się zgadza...

Jeszcze jak w paczce raz 0.8 raz 1.2 a nie same 0.8 to do przeżycia.
Skoro poprawili i już się zgadza to ładnie ze strony labu.



Zmieniony przez - Mumin222 w dniu 2020-12-17 00:07:33


Nie szydz z kogoś jeśli sam nie rozumiesz tego co napisał wincol, bo on widać że kumaty chłopak
Jeśli Ty myśisz że te ampy ktoś napełnia ręcznie to jesteś w błędzie, robią to maszyny.

Abstrach**ać jaka by to firma nie była tak jak wincol napisał może być w ampie polane 0,8ml - 1.2ml a steżenie będzie jedno np 250mg.
Różnica będzie tylko w objętości oleju.
A to że jedna ampa ma 1ml, druga w opk ma 0,8ml, trzecia 1.2ml to wina maszyny (pomp, dysz) które napełniają ampułki, powinni ten problem wyeliminować jeśli nadal się to im zdarza, to nie podlega żadnym wątpliwościom i pewnie też to zrobią lub zrobili już, bo jak widać cały czas firma prze do przodu.

Wiem, że w tym co sam bije od dłuższego czasu nie odnotowałem braków, zawsze ~1ml/amp.
W tabtlekach oxy też się wszystko zgadzało w kazdym blistrze miałem 25 tab
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lordknaga Doradca
Ekspert
Szacuny 3184 Napisanych postów 13235 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 366953
czyli maszyna bada przed nalaniem ile jest mg w ml i wtedy zalewa to do ampy czy jak ? maszyna mogla nalewac zle - ok to rozumiem, zle skonfigurowana/skalibrowana, ale jak miales box 10 amp, to rozlewala wiecej a czasem nie dolewala, zeby to bylo te 10ml na tej paczce? powiedz mi jeszcze jedno, jak masz w opakowaniu 10 amp, w 6 masz po 1ml a w 4 bedziesz mial po 0.8 to te 0.8 maja takie samo stezenie jak te 1ml, chociaz maszyna rozlewa z jednego zrodla? tutaj nie chodzi o vertex tylko o kazda firme, jak to wg. ciebie dziala, bo widze, ze sie znasz na rozlewni towaru.




Zmieniony przez - lordknaga w dniu 12/17/2020 12:49:41 AM
4

http://www.sfd.pl/Lordknaga_blogo_galeria-t1129580.html

LORDKNAGA - MOJA PRZYGODA Z CROSSFITEM - sponsored by reebok

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11423 Napisanych postów 45691 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 814270
I właśnie dlatego że nikt tego ręcznie nie miesza i nie napełnia stężenie nie będzie prawidłowe, bo by napisali 250/0,8ml jak juz ktoś zauważył.
Sam nie bardzo rozumiesz i sobie przeczysz.
Przecież proporcje dobiera się na dużą ilość np 1czy 10 litrow i dopiero rozlewa w ampy a nikt celowo nie leje 0.8 skoro piszą 1ml...chyba że lecą w kulki i mają ludzi za idiotow w co szczerze wątpię bo łatwiej i bez przypalu przyciąć na stezeniu jak juz ktoś chce wały kręcić.
Na szczęście z tego co piszecie już wszystko poprawione i bardzo dobrze im więcej dobrych solidnych labow tym lepiej dla nas

Lord mnie wyprzedził. Jak widać o to samo mi chodzi.


Zmieniony przez - Mumin222 w dniu 2020-12-17 00:54:26
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 51869 Napisanych postów 308107 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1488809
wit3k
wincol
Sam nie używam amp bo nie sa zbyt wygodne dla mnie ale Trzeba by sprawdzić stezenie zeby mieć jasność... moze byc tak ze jest mnie oleju a stezenie jest trzymane przecież...
To tak jak z tabl.mozna dac ile trzeba substancji czynnej a wypełniacza raz mniej, raz więcej , co za różnica czy tabl.bedzie ważyć 15 czy 20mg skoro bedzie miala stezenie wg etykiety..
Chyba ze cos zle mysle to mnie poprawcie


Tak. Dobrze główkujesz.
Można rozlać po 1.2ml lub 0,8ml a stezenie zachowac 250mg/ampa.

Ja Vertexa inj bije, nie zwracam szczególnie uwagi ale na bank nigdy nie miałem nic poniżej 0,9ml bo też zwrócił na to uwagę, teraz leci test i jest jak z piczy strzelił pełne 1 ml/amp.




Nie no z tym cie raczej ponioslo ze w 0.8 masz 250 mg, lab jest dobrym labem ale niestety zakladajac ze to przypadek a nie celowa robot (brak 0.2 ml w jakies serii 15 srodkow okolo to juz jest spora oszczednosc na partie ) to daja ciala lub gosc od maszyn daje ciala bo to juz nie pierwszy raz tylko co troche tak maja.
Ale fakt lab dziala elegancko.
Ja ogolnie juz dawno jestem na duzych vialach (wygoda)
4
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1994 Napisanych postów 6006 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 84456
Ja nienawidzę amp właśnie z tego powodu że często są niedolane
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 526 Napisanych postów 467 Wiek 25 lat Na forum 241 dni Przeczytanych tematów 4273
Narzekacie że oni nie dolewają amp 1 ml a skąd wiecie ile macie w vial10ml
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11423 Napisanych postów 45691 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 814270
Bo nabieramy w pompki na których jest podziałka. Takie kreski i cyferki i potrafimy liczyć do 10
6
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1411 Napisanych postów 22611 Wiek 9 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 365728
Mumin222
I właśnie dlatego że nikt tego ręcznie nie miesza i nie napełnia stężenie nie będzie prawidłowe, bo by napisali 250/0,8ml jak juz ktoś zauważył.
Sam nie bardzo rozumiesz i sobie przeczysz.
Przecież proporcje dobiera się na dużą ilość np 1czy 10 litrow i dopiero rozlewa w ampy a nikt celowo nie leje 0.8 skoro piszą 1ml...chyba że lecą w kulki i mają ludzi za idiotow w co szczerze wątpię bo łatwiej i bez przypalu przyciąć na stezeniu jak juz ktoś chce wały kręcić.
Na szczęście z tego co piszecie już wszystko poprawione i bardzo dobrze im więcej dobrych solidnych labow tym lepiej dla nas

Lord mnie wyprzedził. Jak widać o to samo mi chodzi.



Zmieniony przez - Mumin222 w dniu 2020-12-17 00:54:26


Można przecież celowo dac mniej oleju a trzymać stezenie.. np. Żeby łatwiej bylo liczyć damy tylko na 10amp. Zamiast 10ml dają 9ml i rozlewaja na 10amp a stezenie 10x250mg i co za różnica wtedy ile.ml bedzie? To samo analogicznie na duże ilości liczone w litrach... nie znam cen proszkow do produkcji czy cen oleju ale moze taniej wyjdzie dac troche mniej oleju a trzymać stezenie jak ktoś chce zaoszczędzić.. a towar działa., klienci zadowoleni.
żeby mieć 100% pewnosci ile czego jest to tylko badania pokaza a nie nasze gdybanie .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11423 Napisanych postów 45691 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 814270
Ta i na paczce 10x 1 ml to co piszecie się kupy nie trzyma kompletnie...
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dyskusje o żarciu ,treningu i innych czynnikach przełamujacych stagnacje .

Wheya