SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

W tym spamie nie ma miejsca na głupot pisanie

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4654247

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 412 Napisanych postów 11788 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 125319
SalvatoreLucania
Ja juz nie raz sparowałem i z kogutami i z dryblasami 2m czy misiami 130kg wiec cos tam umiem. Przy wadze 115kg robilem szpagat majac prawie 50cm w rece i 75cm w udzie. Nie jestem zielony jednak macie racje ulica to ulica i tam nawet kafle chodnikowe ida w Twoja strona czy kosa moze pojsc. W teorii umiem sie obronic sparujac z kims na macie ale nie wiem jakbym sie zachowal jakby trzech małolatów napadło mnie w nocy z a ja z synem i zona i zero ludzi na około.
Mi konkretnie chodzi czy ktos tutaj robil taka transformacje z kulturysty na zawodnika jakis sztuk walk bo ja startowałem i nawet srebro na Debiutach mialem swego czasu do 90kg w kulturytyce ale raz nudzi mnie juz to, dwa zdrowie dostało po dupie zwlaszcza nerki z ktorymi mam do tej pory problemy, trzy mam dosc sztucznego pompowania miesni zeby wygladac i poprawiac swoje ego chodzac po plazy bez koszulki pręząc klate a w rzeczywistosci nie mam sily czy kondycji przebiec / przeplynac 100 metrów albo stawy mi siadaja czy piszczele pompuja od retencji, cztery to nie chce mi sie egzystować w codziennej monotonii: wstaje, gotuje, waze posilki, jem z zegarkiem w reku, wykonuje iniekcje, nie moge zjesc torta na urodzinach syna bo mnie sumienie zezre w nocy
Na wesele siostry ide ze swoim jedzeniem w pojemniku haha tak to jest choroba...
Z pewnych rzeczy sie wyrasta jak człowiek dojrzeje to tak jak dziecko w pewnym momencie odrzuca smoczek.
Dlatego moje pytanie moze jest tutaj ktos mojego pokroju. Tylko nie dawajcie mi przykładów Szostaka