SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

W tym spamie nie ma miejsca na głupot pisanie

temat działu:

Scena MMA i K-1

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4636820

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51562 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
z wykształcenia jestem ochroniarzem (tak można być ochroniarzem z wykształcenia)

w zasadzie mamy sytuację bez precedensu więc nie mam pojęcia jakie są szanse na zatrudnienie i w jakiej dziedzinie/ obszarze

hajsu mam na kilka miesięcy no ... zależy jak "bogato" będę żył to inna sprawa

jeszcze może być tak że nas koronka cofnie cywilizacyjnie o kilka epok i na co kom wtenczas Top Manager do Spraw Zarządzania Jakością ... jak nie będzie czym menadżerzyć




Zmieniony przez - dildoz w dniu 2020-04-02 00:37:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 780 Napisanych postów 2399 Wiek 5 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 37735
Bardzo mi przykro Prosiak. Aczkolwiek nie do końca zgadzam się ze stwierdzeniem Pilka co do wydawania oszczędności - są one na "czarną godzinę" i możliwe, że tymczasowo to jest ten moment.

Nie zrozum mnie źle, ale w takich chwilach doceniam swoją robotę...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 409 Napisanych postów 2089 Wiek 7 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 111617
Panie Prosiiaku (nie obrazisz się, że będę się zwracał poprzednim Twoim tytułem?), wiesz co jest dla mnie najsmutniejsze? To, że ludzie tacy jak Ty pracują na ochronie zamiast sprawować jakieś funkcje zarządce w aparacie państwowym, niezależnie od poziomu. Jak słyszę głąbów, czy to z powiatu, województwa czy wiejskiej, a poźniej widzę Twoje wpisy to zastanawiam się co oni robią tam, a ty też tam, ale gdzie indziej tam.