SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Forma z Salvatore czyli chemia od podstaw. Przygotowania do sezonu letniego 2019!!!

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 17731

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2715 Napisanych postów 4005 Wiek 35 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 162129
No to do rzeczy!!!

Prowadzę dziennik treningowy w dziale: Przygotowania do zawodów, Tam jest wszystko opisane wiec tutaj dublował nie będę tylko codziennie
wstawię link z danego dnia: trening, dieta, suple, cardio i ogólne odczucia, forma, fotki, filmy itd...

https://www.sfd.pl/Jacek_Żardecki:_od_zera_do_weterana!!!_Choc_jeszcze_nie_weteran_to_już_nie_młodzik_:_-t1173084.html

W tym temacie meritum jest doping i na tym się skupmy.
Zapraszam do luźnych rozmów na temat działania poszczególnych środków / ug i ogólnej dyskusji bo nie widzę tutaj podobnych tematów z jakims blogiem ...moze byc fajna dyskusja na merytorycznym poziomie zwłaszcza ze trochę w tym juz siedze i jest tu troche wariatów obeznanych w temacie

Po 3 latach pauzy z małym miesięcznym epizodem rok temu zacząłem bombe z grubej rury

Pierwsze 4 tygodnie to był ogólny powrót na siłownie. Przygotowanie stawów, ścięgien i mięśni do wysiłku i ciężarów.
8 tygodni daje sobie na recomp sylwetki i mimo ze idą spalacze itp rzeczy uzywane zwykle na wycince nie jest to ani zadna redukcja ani wycinka.
Jem ile chce choc oszukanych unikam, a za to wole zjesc batona proteinowego po posiłku po treningowym gdzie wcześniejszej szedł slin...

Drugim etapem od 9 tygodnia będzie masa jakościowa, a ostatnim wycinka pod sezon letni.

Cykl:

1-? HGH BioPeptide, Nouveaux, Bionitropin. Poczatkowo 2,5iu 2x ed ale po 2 tygodniach 3,3iu na czczo, 3,3iu przed treningiem, 3,3iu przed kolacja.
1-? Humalog R 3-4iu przed treningiem oraz 5-6iu po treningu zalezy jak sie nacisnie bo z insulinówkami róznie bywa
Przed każdym treningiem siłowym dodatkowo 50mg Anapolonu Biosiry
1-? 200mcg t4 Kenwoo na czczo
1-? 25mcg t3 Bioniche na czczo
1-4 clenbuterol 40mcg na czczo DB Pharma, a pod koniec Biosira max tutaj szlko 60mcg ale jakis albo podatny na clen sie robilem albo jest on cholkernie mocny.
5-8 ECA 2x ed
1-8 Oxandrolon 60mg BM, Biosira
1-4 prop BM, Bioniche, Moderion 200mg pon, śro, pią.
5-8 prop Bioniche, Moderion 100mg pon, śro, pią.
5-? sustanon BM, Bioniche 250mg pon, śro, pią.
1-5 npp BM, Moderion, Alchemia 200mg pon, śro, pią.
6 npp Alchemia 100mg pon, śro, pią.
6 nandrolon długi BM, Vedi Pharma 125mg pon, śro, pią.
7-? nandrolon długi Vedi Pharma 250mg pon, śro, pią.
1-8 stanazolol inj Bioniche 50mg pon, śro, pią. tutaj początkowo szlo 100mg eod ale stawy za bardzo bolały wiec dsawka poszła w dół.
1-5 masteron BM, Moderion, Bioniche 150mg pon, śro, pią.
6-? masteron enan BM 200mg pon, śro, pią.
6-? boldenon Bioniche, Vedi Pharma 300mg pon, śro, pią.

Do tego MT2 Biopeptide i Nouveaux co po fotach widac daje rade i to bardzo nawet bez solarki

Profilkatyka:

Cabaser 0,5 tabsa poń, śro, pia. Jestem strasznie podatny na prolaktyne zwłaszcza ze biore nasenne leki oparte na SSRI co przy mixie z npp mega dawało
po prolce i po 5 tygodniach przy sajdach nie do wytrzymania wywalam npp i daje deke, która jest łagodniejsza jesli chodzi o sajdy.

Letro 1/4 tabsa poń, śro, pia.

Proviron Bioniche 50mg ed na noc

Ovigil 2500iu e3d x2 e4w

PT141 tym sie ratowałem jak prolka za bardzo dawała popalic i libido poraktycznie nie istaniało. Osobiscie wole ten peptyd niz np. doraźnie viagre po której łeb mi pęka ale cialis cy kama zel jak najbardziej preferuje


W planie:

9-? Turinabol BM, Bioniche 60mg ed
9-12 clenbuterol / Salbutamol rano ECA przed treningiem cardio
DD, EQ, Masteron długi bankowo poleca minimum 18 tygodni. Dalej nie wyprzedzam w przyszłośc co ile i jaki środek.

Środki wbijałem i wbijam te które mi zostały z dawnych czasów, a także nowe dokupuje tak wiec niech nie dziwi taki mix.

Chyba o niczym nie zapomniałem, a jak tak to jutro pewnie sobie przypomnę i opisze.

Moze tylko porównawcze dwie fotki co w 6-7 tygodni udało mi sie zrobić sylwetka kompletnie sie nie głodzac a prawde mówiac polegajac na hgh które od 4 tygodnia tak ładnie paliło fat ze rano w lustrze nie byłem soba jesli chodzi o talie...







Waga z okolo 114kg na 111kg i duzo wody zeszło ale 10cm w talii robi wrażenie


Czas na iniekcje.
Zapraszam do komentowania.
Dobrej nocy!!!






Zmieniony przez - SalvatoreLucania w dniu 2018-10-27 01:55:48

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 15697 Napisanych postów 237828 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1180367
Grubo ale fajna rozpiska
Jedyne co to hgh dał bym od razu w stałej dawce
Dużo mięsa siedzi ,widać pamięć mięśniową zaskoczyła w chwilę .
1

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 1610 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47434
Powodzenia majster! Dopiero teraz skojarzylem Cię po starych słynnych fotkach z kuchni. Jaki miałeś poprzedni nick na forum?

"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3999 Napisanych postów 32853 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 640664
Kolejny ciekawe temat do śledzenia.
Powodzenia.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 15697 Napisanych postów 237828 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1180367
Jeszcze jedno strasznie dużo tego caba dajesz ja do 600 deki i 600 trenu e tygodniowo lecielem 0.5 TAB caba co 7-9 dni i prl przy dolnych widełkach był
Może akurat tyle potrzebujesz ,pewnie wyjdzie po badaniach
1

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 640 Napisanych postów 1630 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 38873
Salvatore początkowo myślałem , ze jeszcze śpię , ale przetarłem oczy i wszystko dalej rozpisane tsk samo . Jak pisałeś zacząłeś z grubej rury Haha , ale progres na zdjęciach jest widoczny bez dwóch zdań . Zdrowia i jeszcze raz zdrowia !!
1

omerta

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 166 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 102520
Mozesz sprobowac dobrac sobie ktoras forme benzodiazepiny nasennie, w przeciwienstwie do SSRI nie wywalaja prolki, a wiele badan wskazuje, ze potrafia ja obnizyc. Kwestia jest potencjal uzalezniajacy.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2715 Napisanych postów 4005 Wiek 35 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 162129
Dzieki wszystkim za miłe słowa Zdrówko sie przyda najbardziej na swiecie, Dzis ledwo barkiem ruszam na szczęście jutro mam masażystę umówionego do domu to będziemy walczyć z plerami i barkiem.
Wsparcie dla mnie jest najważniejsze bo walcze z samym soba, z nałogami...itd. takze jeszcze raz dziękuje


lodzianin1
Grubo ale fajna rozpiska
Jedyne co to hgh dał bym od razu w stałej dawce
Dużo mięsa siedzi ,widać pamięć mięśniową zaskoczyła w chwilę .


Ja wiem czy grubo? Dluga strasznie ta rozpiska wyszla ale dawki dziecięce powiedzmy

Czyli proponujesz 10iu hgh zaladowac o stalej porze w jednej dawce?

No pamiec jest bo to co ponad 15 lat budowałem jest gdzieś tam tylko po warstwą wody i fatu.


robertjudi
Powodzenia majster! Dopiero teraz skojarzylem Cię po starych słynnych fotkach z kuchni. Jaki miałeś poprzedni nick na forum?


Tutaj caly czas mam Salvatore tylko mialem rok prezerwy w forum. Na innych forach jaca666 ale tylko tu teraz siedzę i zostaje na stałe


lodzianin1
Jeszcze jedno strasznie dużo tego caba dajesz ja do 600 deki i 600 trenu e tygodniowo lecielem 0.5 TAB caba co 7-9 dni i prl przy dolnych widełkach był
Może akurat tyle potrzebujesz ,pewnie wyjdzie po badaniach


Jestem podatny na prolke od wielu lat wiec po wielu badaniach wiem ile czego walic zeby normalnie egzystowac bez problemów z deprecha, chcęciami do zycia, sennoscia itd...
Master enen leci nie tren enan. Na tren jeszcze przyjdzie pora przed sezonem
Moze jak teraz npp juz nie ma to przy dlugim nandro wszystko się ustabilizuje i zmniejszę dawki caba.


Slith
Mozesz sprobowac dobrac sobie ktoras forme benzodiazepiny nasennie, w przeciwienstwie do SSRI nie wywalaja prolki, a wiele badan wskazuje, ze potrafia ja obnizyc. Kwestia jest potencjal uzalezniajacy.


Dobieralem od Valium przez Xanax po Clon ale one uzależniają i na Trittico przed snem czuje sie najlepiej.
Clon cwiartka idzie zawsze do clenbuterolu zeby łapki nie latały


Zmieniony przez - SalvatoreLucania w dniu 2018-10-27 10:40:56
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 1610 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47434
To kojarzę Cię jako jaca właśnie z Animala starego Hehe
1

"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 167 Napisanych postów 1452 Wiek 41 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 43075
Obecny. Będę śledził. Już na priv miałem pisać kiedy zaczynasz dziennik. I to się nazywa cykl a nie temat wziąłem 100 metki i co na odblok.
Co mogę życzyć zdrowia i przyrostów.
1

Przed użyciem zapoznaj się z treścią ulotki dołączonej do opakowania bądź skonsultuj sie z lekarzem lub farmaceutą gdyż każdy lek niewłaściwie stosowany zagraża Twojemu życiu lub zdrowiu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2715 Napisanych postów 4005 Wiek 35 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 162129
arci25
Obecny. Będę śledził. Już na priv miałem pisać kiedy zaczynasz dziennik. I to się nazywa cykl a nie temat wziąłem 100 metki i co na odblok.
Co mogę życzyć zdrowia i przyrostów.


Znam typa co podobno na 100 metki ma 48cm w baniaku a ja po 15 latach cwiczeń do 50cm nie moge sie dobic. Tylko ja 175cm a on 205cm
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prima +meta