SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Jacek Żardecki: od zera do weterana!!! Choc jeszcze nie weteran to już nie młodzik :-)

temat działu:

Przygotowanie do zawodów

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 46778

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4029 Napisanych postów 4473 Wiek 36 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 182558
Witam wszystkich maniaków żelastwa

Nazywam się Jacek Żardecki rocznik 82 i pewnie większość mnie tu zna albo gorzej albo lepiej lub chociaż kojarzy sylwetki szczególnie ud i łydek

Pomad 15 lat w temacie kulturystyki. 2 miejsce na Debiutach kulturystycznych w kat. do 90kg w 2011r, potem nieudane ale jednak Mistrzostwa Pomorza no i seria kontuzji, które w końcu niestety mnie uziemiły na dłużej.
Kilka zdjęć na początek jak to kiedyś wyglądało.

Jakies tam początki z waga 90kg do 100kg:












Debiuty:










Szczyt masy jakies 120kg:








Ostatnia przerwa trwała ponad 3 lata gdzie nie było ani diety ani jednego treningu czy jakiejkolwiek formy ruchu sprawiło ze doprowadziłem die do 116kg wagi i prawie 110cm w pasie. Tzn w miedzy czasie jakis rok temu był nawet tu forum mój mały epizod powrotu ale trwalo to miesiac i sie szybko skończyło w pewnych powodów.
Trójglicerydy itp sprawy na fatalnym poziomie wiec trzeba było jak najszybciej cos z tym zrobić.

Tak to wyglądało około miesiąc temu na poierwszej fotce potem po jakiś 2,5 i po kolejnych 2 tygodniach. Obecnie 5 tydzień ćwiczeń już za mną. Wszystko jest na dobrej drodze i bez jakiegoś tam parcia forma sobie wraca.
Na weekend zrobię lekkie odwodnienie i wtedy cyknę wiecej fotek.




Na ta chwile na wadze na czczo przy 175cm



Wymiary:

Bicepsy 48cm
Uda 73cm
Talia 102cm !!!! Było prawie 110cm niemal 5 tygodni temu. Talia bardzo ładnie leci
Łydka 47,5cm
Kark 47cm

Wiem, wiem jest grubo hehe i bf i talia spora ale lubie wyzwania wiec kawał roboty przede mna do której przyłoże sie jak najlepiej potrafię.


Cel:

W listopadzie kończę 36 lat wiec zanim zrobię jakakolwiek formę startową daje z 2 lata, a patrząc na ludzi w dziennikach obok z roku na rok jest coraz wierszy progres / poziom i jednocześnie boom jeśli chodzi o kulturystykę.
Ludzie od 15-latków, maja wszystko pookładane: dieta, trening, suplementacja pod okiem trenera gdzie za moich czasów nie było nawet neta jak zaczynałem ćwiczyć
Tak więc po 40 roku stanę się weteranem i wtedy planuje powalczyć konkretnie ale nie wykluczam że jak forma będzie wracać tak jak teraz to wystartuje gdzieś po drodze.
Obecny tydzień myślę ze już pozwoli przestawić się na 100% na dietę żeby ani nie podjadać ani nie zwariować od takich ilości białka itp. po 3 latach kompletnej olewki.

W tym tygodniu wyłapałem kilka fuch w tym na bramce wiec trzeba pare kg masy / wody wrzucić żeby jakoś tam wyglądać i się czasem nie przewrócić na ketozie

Na weekend zrobię lekkie odwodnienie i fotki w kilku pozach obowiązkowych wiec co 2 tygodnie będzie co porównywać, a od poniedziałku jako 1 etap cyklu przygotowującego do lata 2019 zamierzam polecieć 8 tygodni lekka wycinkę. Podkręcić cardio, zmniejszyć nieco ilość kcal, dać jakiś spalacz itd.

Na pewno celem tego okresu do wakacji będzie poprawa całej sylwetki żeby nie było wstydu zdjąć koszulki na plaży w Świnoujściu
Obniżenie bf. Talia wrócić do 90cm na masie hehehehe
Poprawa całego najszerszego grzbietu, czworobocznego oraz dwugłowych ud gdyż czworogłowe za bardzo dominują nad nimi.


Trening:


Poniedziałek: Klatka, Bicepsy, Czworoboczny, Łydki

Wtorek: Wolne

Środa: Czworogłowe, Dwugłowe, Brzuch

Czwartek: Barki, Tricepsy, Łydki

Piątek: Wolne od siłowego.

Sobota: Grzbiet, Przedramiona, Dwugłowy uda, Brzuch

Niedziela: Wolne


Treningi opisywane będą codziennie, obciążania takze, filmy w miarę możliwości.

Cardio 20 minut w tym tygodniu po każdym treningu i co tydzień o 5 minut każda sesje zwiększamy.


Dieta:


Dzien treningowy:


1: 100g ww, 40g białka, 5g tłuszczu

2: 80g ww, 40g białka

Na treningu 100g carbo i 40g bcaa

3: 100g ww, 40g białka

4 i 5: 80g ww, 40g białka, 5g tłuszczu

6. 40g białka, 20g tłuszczu



Dzień bez treningu:


1: 80g ww, 40g białka, 20g tłuszczu

2,3,4,5. 40g ww, 40g białka, 15g tłuszczu

6. 40g białka, 30g tłuszczu

Zródła bialka: jakja, piersi z kury, wieprzowina, wolowina, wpc, wpi,
Zródła ww: ryz jasnminowy, paraboliczny, basmati, makaron z pszenicy Durum, chleb żytni
Zródła tłuszczu: oliwa z oliwek, olej lniany, masło orzechowe, zółtka jaj, orzechy wszystkie jakie tylko są



Posiłki bede opisywał i fotografował na bieżąco w miarę czasu. Ten tydzien jeszcze lajtowo podchodzę na jakieś 90% ale od poniedziałku ruszam na maxa!!!


Napoje:

Oczywsicie duzo wody, Cola, Pepsi, Sprite, Mountain Dew oczywiscie wszytsko zero lub light.
Mnóstwo wody ale szczerxe nigdy nie liczylem ile wypijam :)
Dzbanek herbaty mieszanki z : zielonej, pokrzywy, melisy, czystka, verdin fix.



Suplementacja:



WPC
WPI
BCAA z Glutamina
Carbo
Spalacze: na ta chwile to efedryna, yohimbina, coffeina i konkretnie Boosted ECA, T6
Mnóstwo przed treningówek widocznych na fotach.


Jest tego sporo :)

Nie ma sensu pisac firm ani dawek wiec tak ogólnie.

Rano:

Zestaw wintamin i minerałów
Witamina C
Żurawina
NAC
Omega 3
D3K2
Synbiotyk

Po treniungu:

Magnez z B6
Potas
Witamina C


Na noc:

Cynk
Beta Karoten
Omega 3
D3K2
Magnez z B6
Potas
Witamina C
Żurawina


Po kazdym posilku z ww:

Berberyna
ALA
Chrom






Na ta chwile do wakacji zostają 3 etapy na których teraz sie skupimy:

1 etap: Okolo 8-9 tygodni obniżenie bf ale bez wariactw czyli na luzie zeby sprawialo to przyjemnosc a nie bylo męką.
2 etap: 12 do 13 tygodni budowanie czytsej masy miesniowej.
3 etap: Blisko 8-10 tygodni typowa wycinka na sezon.

Tak to wyglada na dzien dzisiejszy. Z talia od groma roboty ale cos tam prześwituje wiec tragedii tez nie ma jak na taki okres czasu, a zgubic prawie 10cm w miesiac to cieszy





nm




Zapraszam do śledzenia, kibicowania, doradzania !!!




Zmieniony przez - SalvatoreLucania w dniu 2018-10-19 12:01:37
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 916 Napisanych postów 6619 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 266558
Śledziłem na animalu kibicuje i tutaj powodzenia
1

MASA MASA MASA

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4029 Napisanych postów 4473 Wiek 36 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 182558
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 1011 Napisanych postów 5497 Wiek 35 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 56916
Konkretny wstep konkretnego dzika wiec powiadomki ON
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 718 Napisanych postów 7209 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 420306
Oby nic sie po drodze nie wyj**alo
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4029 Napisanych postów 4473 Wiek 36 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 182558
Marian, a nie lepiej napisać powodzenia tylko oby nic ...?
Bedzie dobrze ziomek. Ja tam Ci tez kibicuje
Na weekend ustalam ostatnie zmiany w treningu, diecie, suplach i lecimy!!!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 4089 Napisanych postów 42387 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 341098
Nie wiem stary co Ty masz do tego swojego wieku
Po postach, które widywałem na tym forum tak podkreślałeś swój wiek, że miałem Cię za jakiegoś starego pierdziela, a tu się okazuje facet w sile wieku

Tak czy inaczej obserwuję I oczywiście życzę powodzenia i realizacji celu powrotu na scenę!
1

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
Instruktor Kulturystyki

http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4029 Napisanych postów 4473 Wiek 36 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 182558
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
prz1993 TEAM SFD
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7682 Napisanych postów 21203 Wiek 25 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 728123
No w końcu Źle nie jest, a widząc jak szybko to się zmienia na plus, jestem pewny że już niedługo będziesz zawstydzał większość z tego działu Lecisz Jacek!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4029 Napisanych postów 4473 Wiek 36 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 182558
prz1993
No w końcu Źle nie jest, a widząc jak szybko to się zmienia na plus, jestem pewny że już niedługo będziesz zawstydzał większość z tego działu Lecisz Jacek!


Dziękuję Przemo
Ciebie bankowo zawstydzę jak diabli
Zobacz ile ostatnio przeżyłeś z chorobami / szpitalami itd a dalej top 3 tego forum hehe

No dobra wracamy do rzeczywistości

Dziś małe uzupełnienie spichlerza















...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 4029 Napisanych postów 4473 Wiek 36 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 182558
Wczoraj OFF od siłowego jednak poszly interwaly w terenie i to konkretne bo wiedziałem co wieczorem się szykuje

Najpierw wpadł kurak w chińczyku na mieście ale dziwnie podejrzany bo grubsza niż zwykle panierka była Oszukany nie oszukany nie mnie oceniac. Zgagi nie było....Woda nie podzszedlem jakoś okropnie.

Wieczorem kolacja z małżonką w Porcie. Sandaczyk palce lizać....do tego cola zero

Dzisiejsze mega śniadanie. Nie wiem po czym taki apetyt? Wczorajsze interwały?












Zmieniony przez - SalvatoreLucania w dniu 2018-10-21 15:07:03
Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Krzysiek - Kiedy jak nie dziś – Pierwszy start - 2019