SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

regeneracja

  • Wypalic tluszcz nabrac masy.Kreatyna,Bcaa,spalacz i bialko

    Post
    Odżywki i suplementy

    Przy diecie wysoko bialkowej nerki musza duzo sie nameczyc wiec regeneracja tez wskazana :)

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 3532 Data: 2012-04-01 02:30:16 Liczba szacunów: 0
  • PUSH/PULL do korekty...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    WItam zaraz wypełniam ankiete;] ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK:Radekk93 PŁEĆ:Mezczyzna WIEK:18 lat WZROST:178 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY:od 10 lutego 2010r- ponad 2 lata ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA:83kg OBWÓD PRZEDRAMIENIA:31cm OBWÓD BICEPSU:39cm OBWÓD ŁYDKI:40cm OBWÓD UDA

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 783 Data: 2012-03-30 16:40:28 Liczba szacunów: 0
  • Moj plan do oceny:)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    tacji mozesz ćwiczyć nawet 6 razy jednak przy masie optimum to są 4 dni wszystkie partie raz w tyg ewentualnie mozesz robić plan 4 dniowy z priorytetami czyli grupa na której najbardziej Ci zlaeży (czytaj jest najsłabsza) mozesz ją cwiczyć dwa razy w tyg jednak najważniejsza dieta i regeneracja mięsnie nie beda rosły jak bedą przetrenowane. pozdro

    Odpowiedzi: 54 Ilość wyświetleń: 2853 Data: 2007-09-05 18:37:16 Liczba szacunów: 0
  • klack / treningowy dziennik / ciekawe czy ogarne

    Post
    Trening dla początkujących

    e rozładowana ale czuje że 80kg może by pokazała. Czuje się dobrze. Dodatkowe kalorie i odpuszczenie codziennego cardio dobrze mi robi, zobaczymy na ile :) Dzisiaj niedzielna regeneracja, wczoraj (30.08) była klatka+łapy: 1. brama rozgrzewkowo 3x15 2. WL 5x12-6 90x8, 100x5-6 (byłem w szoku) 3. Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 4x12-8 3s 30k

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2626 Data: 2014-08-31 19:06:47 Liczba szacunów: 0
  • Przerobiłem plan traktora71 .. co dalej?

    Post
    Trening dla początkujących

    Zapomnieliśmy jeszcze o jednym czynniku, autorze jak tam z twoją regeneracją? Sypiasz dobrze? Nie masz jakichś stresów szkole? Może w tym tkwi problem.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 891 Data: 2011-11-04 17:45:15 Liczba szacunów: 0
  • prosba do Apokalipsy o ocene planu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ok.dzieki ANKIETA AUTORSTWA APOKALIPSY I PUMA666 ****DANE PODSTAWOWE*************************************** PŁEĆ:M WIEK:21 WZROST:175 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY:1,5roku ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA:68 OBWÓD PRZEDRAMIENIA:? OBWÓD BICEPSU:33 OBWÓD ŁYDKI:35 OBWÓD UDA:? OBWÓD BIODER:92 OBWÓD WOKÓŁ PEMPKA:77 OB

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 742 Data: 2010-08-17 09:36:41 Liczba szacunów: 0
  • Zmiana planu treningowego po cyklu

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra, pany, nie kłócić się %-). Co w związku ze mną? Zacząć: 1 ATG 2 RDL 3 WL 4 Wioslo 5 Wyc. na barki 6 Podciaganie wasko 7 Porecze Czy co? Powiem, że ciężkiej pracy się nie boję, aby tylko przynosiła jakieś korzyści. A i jeszcze jedno. Regeneracja. Przykładowo, siłkę mam poniedziałek - środa - piątek, a treningi w klubie wtorek - czwartek. Tr

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 1844 Data: 2012-02-08 22:42:18 Liczba szacunów: 0
  • CYKL 30 SUSTANON i DECA 30

    Post
    Doping

    jak byś nie był takim cwaniakiem to bym ci ułożył. Ale nie chce Cie pozbawiać przyjemności z pogłębiania wiedzy na temat odżywiania,bo niestety nawet na Insie,tesciu,t3 i HGH bez odpowiedniej michy zrobić g*wno nie mięsnie... z twojej ankiety winika że wyglądam przy Tobie jak szczypior ale jeśli chodzi o zakres wiedzy to jest odwrotnie. Kolejność j

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1988 Data: 2011-08-05 15:59:17 Liczba szacunów: 0
  • Zakwasy... WAZNE!!

    Post
    Trening dla początkujących

    Zacznij od zapewnienia odpowiedniej podaży białka i kalorii. Bez nadwyżki kalorycznej (albo chociaż mitycznego "zerowego" bilansu) będziesz miał problem z regeneracją...

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 2546 Data: 2008-09-13 02:11:32 Liczba szacunów: 0
  • Kilka pytań o odżywki, wydolność i ocenę :)

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Jak beda problemy z regeneracja to mozesz pomyslec o masazu, jacuzzi itp

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 293 Data: 2015-02-26 21:27:36 Liczba szacunów: 0
  • 173 cm 83 kg co można z tym zrobić?

    Post
    Trening dla początkujących

    i regeneracja :-) pamietaj o niej, tak odpoeiwdnia dieta trening siowy ze 3 razy w tygodniu tak samo aeroby po 30-45 minut i sen i bedzie sukces :-)

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 747 Data: 2013-06-08 10:23:37 Liczba szacunów: 0
  • plan do ocenki?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Plan do bani-gdzie regeneracja?? I to rzucania 3x4 albo 4x3 bez różnicy... Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym" Michail-Czytaj i pytaj: http://www.kulturystyka.pl/atlas/ Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 1591 Data: 2003-04-30 10:47:40 Liczba szacunów: 0
  • Pomoc w planie treningowym.

    Post
    Trening dla początkujących

    wszystko jest w linkach(postach). oto sugerowany przewaznie uklad cwiczen: 3 x tyg. (co najmniej 1 dz przerwy pomiedzy sesjami),czyli np.tradycyjnie: poniedzialek/sroda/piatek . 1. przysiad 2. rdl (rumunski martwy ciag) 3. wyciskanie na lawce 4. wioslowanie 5. wyciskanie w staniu 6. podciaganie na drazku (nachwyt) TO JEST TWOJA BAZA ,czyli najwazni

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 671 Data: 2012-09-14 23:21:34 Liczba szacunów: 0
  • brak energii na siłowni

    Post
    Trening dla początkujących

    Jezeli cala reszta jest ok, problem lezy w treningu, albo regeneracji. Nie forsujesz sie za mocno, nie robisz tych samych partii kilka razy w tyg? Jak ze snem i regeneracja? Zapytam jeszcze jak bylo z energia i samopoczuciem przy dwoch treningach w tygodniu?

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 2441 Data: 2015-08-23 21:56:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening pod test.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    W sumie moglbym poczytac o tym, i moze bym wybralcos konkretnego W sumie dluzszy czas ZMA jest i z regeneracja roznie to bywa, szkola itp. NIe zawsze moge spac tyle ile mi sie marzy itp. Chetnie poczytam o tych treningach co wymieniles, ale pamietaj ze mimo iz mowim glownym priorytetem jest SW chodzi tu o zwiekszenie miecha Wiem ze ciezko to pogodz

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1305 Data: 2007-10-12 14:48:48 Liczba szacunów: 0
  • ocena planu

    Post
    Trening dla początkujących

    mógłbyś mi jakoś rozpisać mniej więcej i ile razy w tyg i co ile regeneracja?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 306 Data: 2018-06-04 13:29:20 Liczba szacunów: 0
  • OhneDich/Dziennik/Trening WODYN'owy na siłe i mase

    Post
    Trening dla początkujących

    czaj nie odpuszczam.. robie az sie tak konkretnie spompuja :). Ale dzisiaj sie spieszylem do roboty.. bo caly dzien mialem.. ale juz chyba ost.. dzien bylem :) bedzie dluzsza regeneracja.. Praca nie zajac nie ucieknie.. ale od polowy stycznia znowu :) 1) WL - od 40% MC po 5 ruchów - 27*5, 32*5, 37*5, 42*5, 47*5, 52*5, 57*5, 62*5, 67*3( sztanga wyc

    Odpowiedzi: 70 Ilość wyświetleń: 4279 Data: 2007-12-30 21:28:46 Liczba szacunów: 0
  • winko + boldek

    Post
    Doping

    Wybornie kolego..Teraz ma to jakis sens,tyle ze nie zapomnij o diecie jako fundamencie calego rozwoju i reszcie jaka jest trening i dobra regeneracja (sen min.8h)..

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 2162 Data: 2007-11-25 11:05:45 Liczba szacunów: 0
  • Plan treningowy do oceny-masa

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ****DANE PODSTAWOWE*************************************** NICK: Trenbolon_xD PŁEĆ: mężczyzna WIEK: 17,5(za pare tygodni 18) WZROST: 180 NIEPRZERWANY STAŻ TRENINGOWY: 2,5 ****PARAMTERY OBWODÓW************************************* WAGA CIAŁA: 64 OBWÓD PRZEDRAMIENIA:30 OBWÓD RAMIENIA: 33 OBWÓD ŁYDKI: 37 OBWÓD UDA: 55 OBWÓD BIODER: OBWÓD NA WYSOKOŚC

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 660 Data: 2015-06-01 13:46:44 Liczba szacunów: 0
  • Problem z siłą

    Post
    Trening dla początkujących

    czywiście kuleje i mięśnie nie dostają tyle co powinny. Stąd brak progresu, a nawet regres. Szybko się na szczęście z tego wyleczyłem. Może jak wyżej piszą - zmniejsz ciężar. Polecam też przedłużenie nieco fazy negatywnej przy mniejszym ciężarze. Problemem może też być dieta albo regeneracja, które wiadomo są wcale nie mniej ważne niż sam trening.

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1049 Data: 2011-07-26 21:15:57 Liczba szacunów: 0