SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

regeneracja

  • Fotki i filmy z Waszych treningów.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    o wrócił jak by libido spadło ;-) Lepiej zastosować kuracje ziołowe i trochę podstawowych supli. Tak, kuracje ziołowe. Przetestowałem i jestem bardzo zadowolony. Siła, masa, regeneracja, odporność psychiczna to samo co na bombie. Wiadomo dłużej się na to pracuje ale wszystko zostaje i mniejszy nakład kosztów - na bombie idzie ok. 1000 zł na miesią

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-01 15:43:14 Liczba szacunów: 2
  • Fotki i filmy z Waszych treningów.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    z tym przykładem Antek ma rację. A co z osobą, która dietę ma dopiętą na 100% i ciężko trenuję, a mimo to dalej jest słabo z regeneracją, snem itp. Sama dieta do końca nie pomoże. trzeba wspomóc się suplami, ziołami i czym tam jeszcze można. Fakt nie wszystko działa i nie każdego. Spróbować zawsze można.

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-02 18:26:54 Liczba szacunów: 0
  • Fotki i filmy z Waszych treningów.

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    z tym przykładem Antek ma rację. A co z osobą, która dietę ma dopiętą na 100% i ciężko trenuję, a mimo to dalej jest słabo z regeneracją, snem itp. Sama dieta do końca nie pomoże. trzeba wspomóc się suplami, ziołami i czym tam jeszcze można. Fakt nie wszystko działa i nie każdego. Spróbować zawsze można. Ja tam nie wieżę, by jakiekolwiek zioła wsp

    Odpowiedzi: 621 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-06 10:21:36 Liczba szacunów: 0
  • redukcja ze 103 na 83- 11kg juz spadlo, co dalej?

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Panowie, ja waze aktualnie okolo 92kg przy 184cm. Daze do 83 :>. Kilka pytan ode mnie: - dlaczego zredukowac bialko, czytalem, ze na redukcji ilosci bialka powinny byc duze, poniewaz daja uczucie sytosci oraz trawia sie najdluzej ? - fbw zamienic w jakis trening obwodowy? - czytalem rowniez, ze tabata zalecana jest tylko raz w tygodniu, wiec moze t

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 443 Data: 2014-01-23 20:58:35 Liczba szacunów: 0
  • ActivLab - DAA 1000

    Post
    ActivLab

    Polecam lepsza szybsza regeneracja libido na plus wieksza agresja. ;] ale dawka zwiekszona do 6 tab na dobe

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-23 14:53:16 Liczba szacunów: 0
  • ActivLab - DAA 1000

    Post
    ActivLab

    kolejny cyklon skonczony na daa, libido up, regeneracja na plus, poprawa jakosci snu. produkt spelnia swoje zadanie

    Odpowiedzi: 72 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-14 00:57:57 Liczba szacunów: 0
  • KONKURS CROSSFIT I TREC

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    m (co pewien okres czasu przyśpieszamy, treningi tempowe) Dzień 7 – odpoczynek. Odżywianie John Meadows kiedyś powiedział, że trening jest jak kopanie dołu, zaś wszystko inne(regeneracja) jest jak zasypywanie go. Dla początkujących adeptów CrossFit odżywianie jest bardzo ważnym aspektem ze względu na duże wymagania regeneracyjne przy treningach ty

    Odpowiedzi: 73 Ilość wyświetleń: 8224 Data: 2016-09-10 20:41:23 Liczba szacunów: 1
  • TEST: LIFE IS TOO SHORT TO BE SMALL - pods.str. 30!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzisiaj na noc wypiłem sobie białko w prochu 35 g zapiłej oliwą i łyknołem 3 kapsułki omega - 3 A teraz lece spać regeneracja musi być :D DO JUTRA !!

    Odpowiedzi: 331 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-24 00:30:25 Liczba szacunów: 0
  • Trening Po przerwie Wakacyjnej

    Post
    Trening dla początkujących

    traktor71 słuchaj chodziło mi o przerwe w której nie ćwiczyłem systematycznie przez wakacje lecz od miesiąca starałem sie te 3 razy w tygodniu ćwiczyć, a od 2 tygodni ćwicze starym ( 3 dniowym splitem ). 1. Progresja jest w każdym z ćwiczeń 2. O żarcie nie musisz sie przejmować 3. Regeneracja? hmm między 1 a drugim treningiem klatki sa 2 dni prze

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1170 Data: 2011-09-13 18:26:40 Liczba szacunów: 0
  • [Redukcja] Ogarnąć się i wrócić do formy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    taki "kogel-mogel". Rozpisz sobie siłownie np. pn: klata, triceps; wt:plecy,przedramiona; sr: wolne lub areo; czw: Nogi; pt: barki, biceps. Ja osobiście tak ćwiczę i jest ok, regeneracja ok i nie przemęczasz siebie i mięśni. Dietę złapał bym na zero, ja u siebie po próbach i kombinacjach mam tak że waga się trzyma (oscyluje w granicy 101-102kg) a m

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 2354 Data: 2013-01-21 18:30:37 Liczba szacunów: 0
  • TRENING - KOLEJNOŚĆ/CZĘSTOTLIWOŚĆ/JAKOŚĆ

    Post
    Trening dla początkujących

    Trening przeładowany za dużo seri na poszczególne partie mieśni .. za dużo ćwiczeń , trenujesz codziennie nie dobrze gdzie regeneracja?? trening za intensywny jak na taki staż treningowy dużo do poprawki..

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 630 Data: 2010-02-01 14:48:55 Liczba szacunów: 0
  • Mój nowy FBW 16 Lat

    Post
    Trening dla początkujących

    ok zrobię tak ale to jutro rano, regeneracja też jest ważna :D czas lulu

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 1143 Data: 2011-08-08 23:26:32 Liczba szacunów: 0
  • Wymarzona sylwetka [redukcja] - moje próby manipulowania węglami

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    A gdzie tu jakaś regeneracja? Już gorzej sie nie dało ?

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 918 Data: 2010-10-15 16:24:03 Liczba szacunów: 0
  • HGH fragment 176-191

    Post
    Doping

    age jeszcze wiele innych czynnikow, ktorych ten fragment jest pozbawiony. A gh mozna dawac i 16 ed, wtedy ponoc dopiero wykazuje wlasciwosci anaboliczne, przy standardowych 4 regeneracja i spalenie tluszczu to najwiecej na co mozesz liczyc. A co do obaw dlatego jak igf, mgf i wszelkie inne peptydy na rynku nie ma to jeszcze statusu prawnego, bo ta

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 11512 Data: 2009-01-21 19:59:09 Liczba szacunów: 0
  • HGH fragment 176-191

    Post
    Doping

    mi o to ze nie przynosi znaczac przyrostow jakich mozemy oczekiwac po saa. Ale jedno nie zaprzecza drugiemu. Napisałes, że dawka 4iu przyspiesza regenerację. A przyspieszona regeneracja wynika właśnie z nasilonego anabolizmu. Jasne zle sie wyrazliem, chodzilo mi o to co napisalem powyzej. Rzecz jasna gh w mniejszych dawakach nie jest obojetne czy

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 11512 Data: 2009-01-22 11:57:40 Liczba szacunów: 0
  • Vitalij Klitschko vs Shannon Briggs

    Post
    Sztuki Walki

    walczy. Gościu ma duży margines ostroznego podejścia i dobrego refkleksu do tracenia. Powiem tak - jeśli Vito używa, hmmm.. wiedzy jaką miał powiedzmy Gołota (dieta, doping, regeneracja itd) - to masz absolutną rację, i tu nie ma co dyskutować. Ale jeśli Vito ma pełne wsparcie naukowe - to, biorac pod uwagę rozmaite osiągi (refleks, wytrzymałość,

    Odpowiedzi: 444 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-10-18 18:17:20 Liczba szacunów: 0
  • PROMOCYJNA INAUGURACJA SWOLE N

    Post
    Odżywki i suplementy

    Po tygodniu pompa i regeneracja-rewelacja!!!N a przyplyw mocy jeszcze czekam:) Pozdro ludzie!(moderatorzy tez:P)

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 8259 Data: 2006-03-07 10:44:02 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    czesc, czy jesli poscilo sie cala noc i trenuje sie rano to czy trzeba przerwac post odrazu po treningu czy mozna jeszcze pomeczyc sie 1-2h? osobiscie od razu po treningu daje już szejka,czym dłuzsze zwlekanie z posiłkiem tym gorzej z regeneracją.

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-30 19:01:13 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    ćby nawet bliskie optymalnemu pod kątem robienia 'formy kulturystycznej'. Mówisz teraz o katabolizmie i niedostarczaniu organizmowi/mięśniom wystarczającej ilości makroskładników? Tylko jednak jak zjem te 1300 kcal o 20, to potem przez całą noc dobra regeneracja i jeszcze myślę, że zapas do tej 12 (kolejny posiłek). Rozwiń, proszę, swoją myśl :-p

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-03 06:38:01 Liczba szacunów: 0
  • Pojedyncze pytania dotyczące IF

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Możesz odpuścić. Chociaż zadaniem tych aminokwasów jest przede wszystkim regeneracja mięśni.

    Odpowiedzi: 1392 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-10-13 19:35:20 Liczba szacunów: 0