SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

regeneracja

  • W kuchni PLUSZKOW 5!!!! %-) %-) Czyli SPAM POST dzialu Odzywianie !!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    JA regeneracja dopiero w sierpniu Teraz staram się ostro jechać Wypocznij Makel, należy Ci się

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-06-27 21:48:05 Liczba szacunów: 0
  • W kuchni PLUSZKOW 5!!!! %-) %-) Czyli SPAM POST dzialu Odzywianie !!

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Przychodzi kolejny spamer Juz po pracy, dzis sie troche narobilem Niedlugo na silke Jutro nie ide, bo jade do energy i jak wypije pare piw to bede spał ze zmeczenia Wiec jutro calkowita regeneracja, bo trzeba wytrzymac do 5 w energy

    Odpowiedzi: 3002 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-10 15:50:42 Liczba szacunów: 0
  • 3 Dniowy Split do oceny

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja cwicze takim i polecam a z silownia jestem zwiazany 10lat. Regeneracja super w planie 3dniowych. 4-5 mi nie pasowaly. Klatka/Barki/Triceps (klata 10seri / barki 7s / triceps 2cwiczenia 3serie) Plecy tyl barkow biceps Lydki nogi brzuch Zmieniony przez - ag1987 w dniu 2016-12-26 21:21:58

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1095 Data: 2016-12-26 21:21:14 Liczba szacunów: 0
  • Paatik – Bikini bez wstydu vs. Krata na lato

    Post
    Po 35 roku życia

    Panie Janie - te leniwe poniedziałki i wtorki chce mi Pan odebrać? Zasuwam jak taksówkarz z gówniarzami do późna i nie zwlokę się już na trening... Zresztą ponoć regeneracja jest potrzebna.. A swoją drogą czy według Pana miałyby sens np. takie szybkie seanse w dni nietreningowe na siłowni - "domówki" typu przysiady z cc, doopne mosty bez obciążeń,

    Odpowiedzi: 2063 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-25 11:03:36 Liczba szacunów: 0
  • Paatik – Bikini bez wstydu vs. Krata na lato

    Post
    Po 35 roku życia

    ok. dzięki:) Będzie próbowane. Ale dzisiaj już dzień LENIA tj. regeneracja:)

    Odpowiedzi: 2063 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-03 12:37:19 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam mam takie pytanie: moge robic tabate 2 x dziennie, codziennie? czy nie ma to wiekszego sensu, taka czestotliwosc? Obecnie nie trenuje na siłowni wiec nie powinno byc problemów z regeneracją.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-15 22:16:14 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam mam takie pytanie: moge robic tabate 2 x dziennie, codziennie? czy nie ma to wiekszego sensu, taka czestotliwosc? Obecnie nie trenuje na siłowni wiec nie powinno byc problemów z regeneracją. Nie, raczej nie. Nie lepiej by było zrobić jakiś trening fbw w domu z masą ciała? Właśnie o to chodzi że jest to pomysł znajomego który nie chce robić ża

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-17 00:19:20 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    Witam, jestem w fazie kończenia redukcji i mam pytanie, czy od razu mogę przejść na plan treningowy na siłę?Kiedyś jeden instruktor powiedział mi że makro cykl to mikro cykle w odpowiedniej kolejności,czyli masa,siła,rzeźba i regeneracja i tak w kółko. Chciałbym od razu przejść na siłę oczywiście z umiarem przyzwyczajać organizm do ciężarów.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-05-24 20:36:31 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    siema, zostalo mi 8 tyg redukcji robie interwaly 2-3x w tygodniu w dni nietreningowe, co myslicie aby dorzucic je tez po treningu silowym i wykonywac je 5x ? tzn: 8:00 posilek 1 9:00 silownia bcaa + spalacz 11:00 interwaly 12:00 posilek 2 dzieki z gory jak dasz radę z regeneracją to nie powinno być żadnego problemu żeby dołożyć

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-03 10:57:21 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    wiem,ze to nie za dobry uklad treningowy ,chce go zmienic ale potrzebuje rady,staram sie ukladac tak,zeby np klata nie byla blisko tricepsa,aby regeneracja byla lepsza. Poniedzialek-klatka wtorek-aero sroda - plecy + biceps czwartek-aero piatek-barki(reanimacja stawow wodyna) + triceps sobota-brzuch niedziela-wolne

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-07 07:49:05 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    Będę obserwował co się będzie działo. Jak będzie za dużo, to odejmę. Nie dowiem się dopóki nie sprawdzę :P Poza tym to jest plan FBW więc te treningi na każdą partię i tak nie mogą być tak ciężkie jak w splicie więc i regeneracja będzie przebiegała krócej.

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-11 16:44:20 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    Tak to jest dobre podejście. Modyfikuj swój plan w zależności od swoich możliwości czasowych i priorytetów bo albo boks albo siłownia muszą mieć prym w planowaniu treningów. Ale jak dołożysz kolejny trening pamiętaj o modyfikacji diety i obserwuj swoje ciało, jak dajesz radę z regeneracją to gra gitara. Jak poznasz swoje ciało odpowiednio to późnie

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-11 16:54:01 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    Będę robił w normalny treningu: wyciskanie na skosie górnym 4 serie, wyciskanie na ławce płaskiej 4 serie i rozpiętki na lekkim skosie 4 serie Na treningu pompującym w takim razie zrobię: wyciskanie ściskające 4 serie, gilotyna 4 serie, rozpiętki brama 4 serie. Rozpiętki robiłem sporo czasu na skosie i średnio szło, ale jak zrobiłem na ławce płaski

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-06-24 13:33:29 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    dne odczucie. Pewne jest natomiast, że nie powinieneś ćwiczyć tak intensywnie żeby na drugi dzień obolałość mięśniowa uniemożliwiała normalne funkcjonowanie bo wówczas trening był zbyt ciężki. Lekka obolałość jest dopuszczalna ale tutaj mamy do czynienie z wieloma procesami bo regeneracja zależy od diety i czasu jaki poświęcasz na sen i odpoczynek

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-20 08:59:34 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    ie serie mogą być/powinny być bardzo ciężkie? Czasami jak zrobię ją sam bez paru ciężkich ruchów z pomocą to trening nie wydaje mi się odpowiedni ciężki, a oglądając treningi kulturystów widać, że każda seria jest ciężka i na 100% (pomijając fakt, że regeneracja jest u nich na innym poziomie) Zmieniony przez - wojtekpab w dniu 2013-08-12 16:55:59

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-12 16:54:02 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    stażu mam problemy z rozwojem, to co dopiero jak będę miał 40 ++ w bicu, jeśli w ogóle jest to u mnie możliwe... ;/ Po 1 przestań się spinać i nakręcać. Psychika i złe nastawienie mogą blokować progres. Odstaw miarkę na kilka tyg. Po 2 ogarnij 3 podstawowe czynniki rozwoju: trening, dieta, regeneracja. Po 3 przestań się użalać i weź się do roboty

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-29 20:46:46 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    jesteś na takim etapie rozwoju, że nie jesteś w stanie przeciążyć mięśnie niestety Twój układ nerwowy jeszcze nie działa tak wydajnie więc nadmiar bodźców Ci nie grozi co nie znaczy, że zbyt intensywny trening może spowodować zahamowanie przyrostów jednak dobra miska i regeneracja załatwia sprawę

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-09-26 20:00:25 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    myślę ze to oczywiste dieta trening systematyka regeneracja progres odbre nastawienie odpowiednia technika.... można tak pisac i pisać... w fbw mozesz trrenowac dwa trzy razy w tyg w splicie raz w tygodniu jak wszystko inne do chrzanu to i bc nie pójdzie nóg nie ćwiczysz bic nie pójdzie pleców nie ćwiczysz bic nie pójdzie nie masz diety dobrrrej bi

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-15 19:45:51 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    jeśli cel treningu wymaga hiita to oczywiście możesz dać tylko nie wiem jak przyjmą to Twoje uda czy dadzą radę z regeneracją

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-19 20:10:17 Liczba szacunów: 0
  • Tutaj zadajemy pojedyncze pytania - część 7

    Post
    Trening dla początkujących

    ilans kaloryczny żeby mnie nie zalewało, a jednak waga szła w górę. Teraz praca na budowie się kończy, wiec w zimie będę raczej dużo mniej kalorii spalał, oraz będzie lepsza regeneracja. Zastanawiam się czy od razu obniżyć kalorie o no 1000kcal czy lepiej dla mojego metabolizmu zostawić te 5000kcal i w razie potrzeby ciąć ? Czy może lepiej po pro

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-11-27 20:12:39 Liczba szacunów: 0