SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

regeneracja

  • Split 4 dniowy (partia 2x w tygodniu) Co o tym sądzicie?

    Post
    Trening dla początkujących

    sensu machał to by szło do przodu. Zawsze zastosuj najprostsze rozwiązanie względem poziomu wytrenowania . u ciebie max to 3 x treningowe , reszta to odpowiednie odżywianie i regeneracja - sen . Trening całościowy . ( użytkownik traktor 71 ) http://www.sfd.pl/Split_Masa_3x_w_tygodniu-t785989.html fundament , dom , dekoracja . a na koniec jeśli pyta

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1052 Data: 2012-06-07 16:09:20 Liczba szacunów: 0
  • masa 1 cykl

    Post
    Odżywki i suplementy

    aakg w przeciagu dluzszego czasu moze dac wiele. lepsza jakosc treningu, sprawniejsza regeneracja mocniejszy bodziec treningowy= lepsza reakcja organizmu. tylko w porze przedtreningowej polecam ten suplement, ewentualnie przed planowaną aktywnoscia seksualna(jesli liczymy na poprawe naszych lozkowych osiagów)

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 655 Data: 2008-09-23 08:20:50 Liczba szacunów: 0
  • TREC CM3 + BETA ALANINA +??

    Post
    Odżywki i suplementy

    autorze, przetestuj sobie to aakg i będziesz wiedział co i jak jednak pamiętaj że dieta, trening,regeneracja to są podstawy w tym sporcie

    Odpowiedzi: 34 Ilość wyświetleń: 5240 Data: 2012-06-17 16:40:55 Liczba szacunów: 0
  • Co polecacie w moim przypadku ?

    Post
    Odżywki i suplementy

    kowania opracowany przez specjalistę miesięcznika Kulturystka i Fitness Sport Dla Wszystkich. *przyrost uzależniony od wielu czynników takich jak: sposób odżywiania, trening, regeneracja, stosowanie kreatyny w przeszłości, zaawansowanie ćwiczącego itp. PLUS to : Zestaw nr. 5 - STAWY: Vitalmax Artrox 600 g Vitalmax Glukozamina 60 kap. Olimp Omega 3

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1044 Data: 2006-07-10 00:49:55 Liczba szacunów: 0
  • Co wybrać na przyrost siły?

    Post
    Odżywki i suplementy

    Można robić siłę bez supli, pytanie jak z regeneracją wyrobisz. Jack3d to chyba jedna ze slabszych przedtreningówek z geranium

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 1573 Data: 2012-06-15 11:45:53 Liczba szacunów: 0
  • Metka i Dodatki

    Post
    Doping

    Tydzien po zakonczeniu cyklu mozesz zrobic regeneracje Nie wiem jak to ci sie uklada dokladnie odblok powinno sie przecwiczyc chyba ze juz naprawde spadasz z sil po cyklu to regeneracja w tym momencie nieunikniona

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2400 Data: 2006-04-26 18:10:19 Liczba szacunów: 0
  • "Siła" stacków kreatynowych

    Post
    Odżywki i suplementy

    chlopaki co by duzo nie mowic - jest roznica i to w sumie znaczna, jak dorzucasz jakis dobry booster przedtreningowy, robisz krotsze przerwy - wiekszy bodziec, wiecej powtorzen - wiekszy podziec, lepsza regeneracja - lepsze przyrosty masy/sily kwestia wlasnie czy ktos potrafi to naprawde wykorzystac...

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1072 Data: 2010-08-24 00:10:49 Liczba szacunów: 0
  • fbw czy moze tak byc

    Post
    Trening dla początkujących

    Wyrabiałeś się z regeneracją na wcześniejszym planie?

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 801 Data: 2012-09-29 12:06:38 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia czy Dom? / Plan.

    Post
    Trening dla początkujących

    Golumix trenuj na siłowni żadnego przygotowania w domu nie rób - bo po co??? wypełnij ANKIETE a otrzymasz indywidulana pomoc. jeżeli zaczynasz 4-6 ćwiczeń plan oparty o system FBW i jedziesz , porzadne jedzenie , odpowiednia regeneracja i bedzie GIT

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 845 Data: 2011-10-26 16:34:24 Liczba szacunów: 0
  • Ocena treningu [split partia 2x/tyg]

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Danego ćwiczenia ;) Na Twoim miejscu zacząłbym od objętości rzędu 2 treningi siłowe w tygodniu. Wybierz sobie 2 zestawy, które CI się najbardziej podobają (1 push i 1 pull) i zacznij je robić. Jak to nie będzie kłóciło się z regeneracją, to wrzuć 3 zestawy, a potem ewentualnie 4

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 943 Data: 2012-07-02 14:36:03 Liczba szacunów: 0
  • jak ułozyć split

    Post
    Trening dla początkujących

    Tego się nie da określić, zależy od wielu czynników takich jak dieta, regeneracja itp. Musisz sam zobaczyć co na ciebie działa. Pzdro

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 892 Data: 2010-02-14 22:13:41 Liczba szacunów: 0
  • co dorzucić do Crevolution

    Post
    Odżywki i suplementy

    znaczyć tak około 250zł, ale chcę jak najmniej :) Podstawowe pytanie, czy mieszanka stacków (np. crevolution+Cp) zadziała na mnie lepiej niż Crevolution+mono? Mono na mnie działało, a ostatni cykl na CM3 tragedia i jeszcze zostało mi CM3 100kaps, także to też jakoś wplotę w cykl. Trening,dieta,regeneracja,stosowanie suplementów -wszystko optymalne

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1139 Data: 2008-07-08 22:38:23 Liczba szacunów: 0
  • Jak zażywać białko by nie przytyć

    Post
    Odżywki i suplementy

    raczej nie nabierzesz wiecej tluszczu niz nabralbys bez niego. bo hamuje katabolizm czyli rozpad miesni i zapewnia "cegiełki" do ich odbudowy co wiaze sie z lepsza regeneracja potreningowa i potegowaniem efektu anabolicznego. duza ilosc bialka (do2,2g na kg masy ciala) powoduje zwiekszoną termogeneze - wytwarzanie ciepła, ktoremu towarzy

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 9507 Data: 2008-05-01 09:18:57 Liczba szacunów: 2
  • doping a trening?

    Post
    Doping

    Ja myśle że objętość i intensywność treningu można spokojnie zwiększyć, bo to na koksie jesteś "jak młody Bóg", regeneracja szybsza, przyrosty, siła itd.

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 2510 Data: 2007-05-20 20:35:47 Liczba szacunów: 0
  • hgh prosze o opinie

    Post
    Doping

    leciałem na omni ori na 100% i brałem 4 j.m. przez ponad 4 miechy i tak naprawdę to też kij nie efekty poprawa wygladu skóry i wydawało mi sie że lepsze regeneracja i drętwienie palcy %-) to co zauważyłem - dlatego nie wracam bo mnie nie stać na bicie 3 razy dziennie po 5 j.m. a jak miał bym wbijać jakies chinole po 5 j.m. dziennie to już ogólnie n

    Odpowiedzi: 59 Ilość wyświetleń: 3975 Data: 2014-12-16 05:29:12 Liczba szacunów: 0
  • Plan na masę + kickboxing

    Post
    Sztuki Walki

    ie sie czy to wytrzymam bo i tak mam spore zakwasy po treningach, co dopiero jesli cwiczylbym te same partie na siłce :D Cóż no, dochodze do wniosku, ze jesli bedzie dieta, regularnosc w treningach i regeneracja to jednym czy drugim planem coś osiągnę ;) dzięki wszystkim za pomoc, jesli ktos chce wnieść jeszcze coś nowego do tematu to zachęcam ;)

    Odpowiedzi: 41 Ilość wyświetleń: 2183 Data: 2012-11-11 22:28:30 Liczba szacunów: 0
  • Biceps czy triceps?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    s i starannie dobieram ćwiczenia, aby angażować wszystkie jego głowy. Pozatym przyłączam się do stwierdzenia Krzycha666, ponieważ powinniśmy ocenić jak będzie wyglądała nasza regeneracja. Co ćwiczymy w następnych dniach, jakie odstępy czasu, czy mamy czas na sen, itp, itd... Jeśli chodzi o ogólnikowe normy to na mięśnie pokroju biceps/triceps to OD

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 8577 Data: 2007-03-13 17:39:54 Liczba szacunów: 0
  • mam pytanie proszę o odpowiedż w ciągu miecha kogoś doświadczonego

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    e od teraz będę sie starał pić około 1l mleka dziennie jem dość dużo ale nieregularnie (czasem się zdaża że jem tylko śniadanie i kolację o około 23-24 godzinie) a i po co mi regeneracja bo nie wiem jak zawsze rano czyję sie jakbym zeszłego dnia nic nie robił męczącego chyba że trzeba odpocząć a ja o tym nie wiem JAK JUZ PISAŁEM WCZEŚNIEJ NIE POTR

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2372 Data: 2007-04-29 00:07:27 Liczba szacunów: 0
  • Pierwszy cykl kreatyny - chce wykorzystać potencjał. Jaka kreatynka?

    Post
    Odżywki i suplementy

    bardzo dobra regeneracja leucyna, valina i izoleucyna w BCAA PLUS zostały skomponowane w stosunku 1,3: 0,9 : 0,8- najlepsza forma jeśli chodzi o pule aminokwasów .

    Odpowiedzi: 52 Ilość wyświetleń: 2233 Data: 2015-01-27 01:18:58 Liczba szacunów: 0
  • Plan dla kumpla z BJJ

    Post
    Trening dla początkujących

    C zestaw bym odpuścił, zaczął od A/B 2x w tygodniu i zobaczył jak będzie wyrabiał z regeneracją przy tym BJJ, trzeci dzień treningowy zawsze można dodać. A/B bardzo proste, na pewno się sprawdzą, wycisk 30 stopni robiłbym sztangielkami.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 462 Data: 2017-06-27 21:10:43 Liczba szacunów: 0