SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

regeneracja

  • Jakie Białko oraz czy opłaca się także BCAA.

    Post
    Odżywki i suplementy

    Nie mam problemów z regeneracją. :P. To narazie sobie odpuszcze BCAA :). Bo z innych supli nie ma już nic potrzebnego na redukcję Kupie białko , bo to się kończy + mam witaminy :) Jak skończe redukować i będę chciał masować to się odezwę :P. Dzięki za pomoc. :)

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 787 Data: 2013-10-30 10:40:32 Liczba szacunów: 0
  • Potrzebny PLAN-Brak Rezultatów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    A jak się sprawa ma z dietą i regeneracją ? Możesz zastosowac trening 5x5 skoro siła Cie ineteresuje

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 850 Data: 2008-08-26 13:36:02 Liczba szacunów: 0
  • Martwy punkt ...

    Post
    Trening dla początkujących

    najczęściej w razie zastoju trzeba brać 3 podstawowe czynniki pod uwagę 1) dieta 2) trening 3) regeneracja w którymś z nich tkwi błąd , teraz trzeba go znaleźć

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 715 Data: 2009-10-23 08:48:21 Liczba szacunów: 0
  • FBW do oceny.

    Post
    Trening dla początkujących

    martwy ciag to nie tylko uderzenie w prostowniki grzbietu;-) jak i sama charakterystyka pracy miesnia jest zupelnie inna;-) mieśnie brzucha sa mieśniami typowo posturalnymi, a wykonujac MC praktycznie cale cialo angazujesz do ruchu mieśnie grzbietu nie sa przygotowane do znacznej czestotliwosci ich regeneracja przebiega znacznie dluzej

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1969 Data: 2018-10-26 07:46:52 Liczba szacunów: 0
  • jaki suplement na masę

    Post
    Odżywki i suplementy

    przedtreniongowki dzialaja raczej doraznie, maja wlasnie przedewszystkim "uprzyjemnic" trening, jezeli nie dzialaja za bardzo na Ciebie to i tak nie masz za bardzo co zalowac ;-) sa wazniejsze sprawy, jak odpowiednia dieta,trening, regeneracja no i suple ktore faktycznie warto brac jak np. kreta czy ba..

    Odpowiedzi: 61 Ilość wyświetleń: 1893 Data: 2012-10-31 22:26:55 Liczba szacunów: 0
  • Co po cyklu na mase?

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1. Regeneracja 2. Daj coś o sobie.,

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 4226 Data: 2005-05-01 15:37:27 Liczba szacunów: 0
  • Pytanko :o)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja też mam jedno pytanko. Jak już pisałem w temacie "Regeneracja" to trenuję kickboxing i ćwiczę w siłowni. A o to pytanie: Czy jest sens trenować w siłowni na masę, skoro na treningach tak się pocę etc. ?? Czy lepiej walić na siłę(rzeźbę mam i jej nie potrzebuję narazie)co o tym myślicie :>

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1621 Data: 2005-10-02 12:06:51 Liczba szacunów: 0
  • Pomocy! Od 2 Miesiecy stoje z sila niemoge sie przelamac ...

    Post
    Trening dla początkujących

    mowiac, co to za progresja w WL /14/12/10/1 Co to ma byc ZejścieWyciskanie płaskie 40 kg jak najwięcej się da Chcesz efektow to go zmien, a jesli masz dobra diete i plan + regeneracja po kazdym cyklu to za 3 miesiace nie bedziesz borykal sie z takimi problemami. Tylko nie zdziw sie jak po przerwie sila spadnie troche w dol, na nastepnym treningu

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 846 Data: 2010-02-08 16:41:18 Liczba szacunów: 0
  • Przemęczenie mięsni

    Post
    Sztuki Walki

    dlatego wspomniałem o ZMA,które zakupione w droższej cenie daje często szybsze zaśnięcie,więc załóżmy,że wstajesz o 7 to kładziesz się o 21 wcinając zma,zasypiasz o 21:30,głęboko śpisz i co mamy? ponad 9 godzin snu Zresztą jaki problem położyć się wcześniej i wyłączyć myślenie o koleżankach tylko usnąć? Regeneracja? Dieta,raz w tygodniu basen. Prze

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 3285 Data: 2011-01-21 22:00:29 Liczba szacunów: 0
  • bardzo wazne do Olimpu-zawroty glowy i zab.rownowagi po chela mag i potasie

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    Żeń-szeń, odpoczynek, regeneracja, witaminy. Mi pomaga, a czasami mam takie sytuacje. Ostatnio w zeszłym tygodniu od piątku do poniedziałku. Pomógł wypoczynek, urlop i spokój.

    Odpowiedzi: 60 Ilość wyświetleń: 4414 Data: 2008-08-20 11:10:44 Liczba szacunów: 0
  • BCAA vs L-glutamina przy różnych rodzajach treningu

    Post
    Odżywki i suplementy

    Realne efekty - ale pod jakim względem? :D Moim priorytetem tutaj jest jak najszybsza regeneracja potreningowa aby zapobiec właśnie takim sytuacjom kiedy jestem na treningach ospały, nie mam siły żeby chwilę pobiegać i najchętniej wyszedłbym do domu. Często do tego dochodzi mocny ból mięśni już przy samym rozpoczęciu treningu. I pytanie jest czy kr

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 839 Data: 2015-11-28 01:52:43 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna w pilce noznej

    Post
    Odżywki i suplementy

    raczej nie powinienes za duzo stracic, z tym ze roznice napewno odczujesz, moim zdaniem na jablczanie jest lepsza regeneracja co polepsza troche np codzienne treningi co do imprezowania...jeden czy dwa dni nic wielkiego nie zrobia ale juz np tydzien to moze byc zmula niestety

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 758 Data: 2008-06-12 00:40:01 Liczba szacunów: 0
  • MojeImie + Igor101 = dziennik treningowy

    Post
    Trening w domu

    5x w tyg, ma być hardkorowo :-d jesteś pewny, że to klucz do sukcesu? :-) Z pewnością nie, do sukcesu zaliczy się dieta i dobra regeneracja, to ile razy w tyg ćwiczę nie ma zbytniego znaczenia(można ćwiczyć 2-3 x na tydzień i z dobrym podejściem do sprawy, efekty mogą być o wiele lepsze. Aczkolwiek 5x w tyg przez nie całe 2 miesiące dobrze mi zro

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 3373 Data: 2012-12-05 16:14:37 Liczba szacunów: 0
  • MojeImie + Igor101 = dziennik treningowy

    Post
    Trening w domu

    Trening nr.4 pociąganie nachwytem x5 pompki x10 przysiady x15 3 obwody z 1,5min. przerwy. Komentarz: Znów zrobiłem trening zaraz po przyjściu, nie muszę dzięki temu robić rozgrzewki. Zrobiłem dzisiaj rozciąganie bo w ostatnich treningach go nie było. Jutro ostatni tren i regeneracja :)

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 3373 Data: 2012-12-06 15:54:59 Liczba szacunów: 0
  • MojeImie + Igor101 = dziennik treningowy

    Post
    Trening w domu

    eningowe, partie 2x na tydzień. Oczywiście jeszcze zobaczę jak długo trwają inne treningi. Potem pewnie jeszcze dowalę i zrobię 6x tygodniowo, każdą partię 3x tygodniowo. Ale jakbym miał już tak zrobić to dieta może już będzie także regeneracja będzie lepsza. + do tego rozciąganie izometryczne i jakieś zabiegi regeneracyjne. Ale się rozpisałem ^^

    Odpowiedzi: 81 Ilość wyświetleń: 3373 Data: 2013-01-07 22:42:54 Liczba szacunów: 0
  • Winkoo

    Post
    Doping

    sie czy rzezbie czy na czym?Igła bo predzej czy pozniej bedziesz musiał sie kłuć.Przy takim stazu próbuj odzywek bo naprawde one Ci duzo dadzą-przyłóz sie do diety+suplementy+regeneracja a na pewno zobaczysz rezultaty...Samo wziecie koksu nic Ci nie da prócz z*ebanego zdrowia...Ja myśle ze powinienes sie skupić na diecie i suplementach a naprawde z

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1762 Data: 2006-11-18 16:35:46 Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 1/10 - Piątek, 16/03/2012 JEM/NIE JEM DNT DIETA I SUPLEMENTACJA: 9:00 - 11:00 Posiłek 1 - 470g kury - 200g ryżu - 300g mieszanki chińskiej - 125g przecieru pomidorowego - sos - 5ml oliwy z oliwek Posiłek 2 - 265g twarogu półtłustego - 20g Whey C-6 - 20g wiórek kokosowych Suplementacja - 1x Olimp Vitamin Plus - 2

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4444 Data: 2012-03-18 12:05:30 Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 5/10 - Wtorek, 20/03/2012 JEM/NIE JEM DNT DIETA I SUPLEMENTACJA: 08:30 - 12:30 Posiłek 1 - 450g kury - 250g ryżu - 200g mieszanki chińskiej - 125g przecieru pomidorowego - sos - 15ml oliwy z oliwek - 2 babeczki białkowe - jabłko Posiłek 2 - 260g twarogu półtłustego - 30g wiórek kokosowych Suplementacja - 1x Olim

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4444 Data: 2012-03-20 14:13:51 Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 7/10 - Czwartek, 22/03/2012 JEM/NIE JEM DNT DIETA I SUPLEMENTACJA: 08:30 - 12:00 Posiłek 1 - 350g kury - 150g ryżu - 200g mieszanki chińskiej - 125g przecieru pomidorowego - sos - 15ml oliwy z oliwek Posiłek 2 - 245g twarogu półtłustego - 30g wiórek kokosowych - 30g Whey C-6 - 2 jabłka Suplementacja - 1x Olimp V

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4444 Data: 2012-03-22 15:33:28 Liczba szacunów: 0
  • Fanatyko // **For reasons unknown** // J/NJ Lifestyle

    Post
    Trening dla początkujących

    ROZTRENOWANIE I REGENERACJA - Dzień 8/10 - Piątek, 23/03/2012 JEM/NIE JEM DNT DIETA I SUPLEMENTACJA: 08:30 - 12:00 Posiłek 1 - 330g kury - 120g ryżu - 300g mieszanki chińskiej - 125g przecieru pomidorowego - sos - 15ml oliwy z oliwek - ciastko zbożowe Posiłek 2 - 250g twarogu półtłustego - 30g wiórek kokosowych - 30g Whey C-6 - 3 jabłka Suplementa

    Odpowiedzi: 66 Ilość wyświetleń: 4444 Data: 2012-03-23 14:53:16 Liczba szacunów: 0