SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

regeneracja

  • Rzuci ktoś obeznany okiem na plan?

    Post
    Trening dla początkujących

    to mi nic nie mowi.SZCZEGOLY! podaj wypis z ostatnich kilku sesji. co z zarciem,regeneracja? PRZECZYTALES TO,CO PODALEM? MC długa RAMPA 6 + dropy (nawet do 10 serii łącznie) }:-( a jestes w tym miejscu: WL 65, Przysiad 80, MC 90 czyli na samiutkim poczatku,a juz ci kombinacje alpejskie w glowie? Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2012-05-02 15:14

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 558 Data: 2012-05-02 15:12:20 Liczba szacunów: 0
  • Rzuci ktoś obeznany okiem na plan?

    Post
    Trening dla początkujących

    wypis z sesji masz w dzienniku (link w podpisie), żarcie ok, poniżej 5 tysięcy kalorii nie schodzę, regeneracja może być kulawa, bo mało s\nu miałem ostatnio.

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 558 Data: 2012-05-02 15:28:32 Liczba szacunów: 0
  • Białka roślinnego sie nie liczy??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    kazam wiesz ze tu w gre wchodzi genetyka, dieta, suple, wytrenowanie, regeneracja, otoczenie i wiele innych nie mozesz tego porownywac w ten sposob

    Odpowiedzi: 89 Ilość wyświetleń: 9465 Data: 2005-06-11 17:24:22 Liczba szacunów: 0
  • FBW do ocenki

    Post
    Trening dla początkujących

    Zestaw A Klata: wyciskanie sztangi leżąć na płaskiej ławce 3 s /ok Barki: wyciskanie sztangi siedząc zza głowy 3 s /sprzed glowy,ok Plecy: wiosłowanie sztangą w opadzie 3s /ok + cos na prostowniki Triceps: Uginanie ramion hantelką w opadzie 2s / francuskie/pompki odwrotne/pompki na poreczach/prostowanie ramion na wyciagu Nogi: Przysiady ze sztang

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 680 Data: 2008-02-05 08:23:18 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia + praca fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Zbędna filozofia - choć trochę nie rozumiem w czym ty masz problem . Dbasz o 1. JEDZENIE ( dostarczenie odpowiedniej ilości makro składników białko, węglowodany , tłuszcze , witaminy minerały ) itd . 2. REGENERACJA ( odpowiedni czas snu względem wysiłku , możliwie jak najlepszej jakości ) dodatkowe czynniki wspomagające regeneracje . tyle. biorą

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1018 Data: 2012-07-22 12:40:28 Liczba szacunów: 0
  • Siłownia + praca fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    wszystko bedzsie zalezalo nie od tej Twojej pracy,leczod tego,jak bardzo przylozysz sie do elementow ukladanki poza sala cwiczen-odzywianie,regeneracja... brzuch? 1-2 x tyg. - na koniec swoich sesji.

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 1018 Data: 2012-07-22 14:04:00 Liczba szacunów: 0
  • Brak efektów na cyklu , tarczyca ?

    Post
    Doping

    Regeneracja kiedy ostatnio była?

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 2102 Data: 2018-08-24 00:22:49 Liczba szacunów: 0
  • Dieta i trening na start

    Post
    Trening dla początkujących

    widzisz na poczatek musisz nabrac troche masy miesniowej , a do tego bedzie ci potrzebne trzymanie diety ale ja nie proponuje od razu latac po jakiś stronach i kupowac jakiea diety najwazniejsze żebys nauczył sie spożywac regularnie posiłki i patrzył co jesz zwracac uwage na produkty jakie kupujesz lub spozywasz, żeby zaczac trening i miało to sens

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 717 Data: 2011-05-13 11:03:41 Liczba szacunów: 0
  • "redukcja" - wersja ostateczna %-)

    Post
    Doping

    masarniak, bralem t3 wczesniej i nawet przy 100mcg nie bylo duzych sajdow...clen dam raczej tylko w celu lepszego oddychania bo nie lubie tego srodka... berni,dieta do zrobienia on40e, fat nie rosl przy masowce, lepsze miecho, regeneracja kozak... Marcin, poslalem Ci na gg

    Odpowiedzi: 130 Ilość wyświetleń: 10971 Data: 2010-02-27 13:05:26 Liczba szacunów: 0
  • W poszukiwaniu przyczyny zastoju...

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Jeśli chodzi o plan to masz łapy przeładowane i te wyciskanie wąska po co to komu albo dajesz szeroko albo wąsko. Sobota (bic+tric): uginanie sztangielek siedzac 12/10/10/8 uginanie sztangi na modlitewniku 10/8/8/8 uginanie ramion w podporze o kolano 12/10/8/6 Z tymi ćwiczeniami to cięzko bedzie z masą, daj uginanie stojąc ze sztangą, podciagan

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 715 Data: 2007-04-14 13:35:13 Liczba szacunów: 0
  • Masa-proszę o ocenę planu

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ZAPRASZAM !!! GRUPA I - "Masowa" To grupa przeznaczona dla osób nie mających wcale stażu treningowego lub trenujących od niedawna, sporadycznie i bez przemyślanego precyzyjnego planu. Celem zajęć w tej grupie będzie: - adaptacja organizmu do systematycznych wysiłków związanych z treningiem siłowym - przygotowanie silnej-solidnej b

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 867 Data: 2007-04-03 22:05:09 Liczba szacunów: 0
  • Push Pull Legs - Prośba o ocenę treningu

    Post
    Trening dla początkujących

    No teraz będzie bardzo dobrze. Micha, regeneracja i będzie szło :-))

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 607 Data: 2015-10-06 09:45:56 Liczba szacunów: 2
  • Cykl cos nie tak bo obwody

    Post
    Doping

    nie kazdemu idie szybko , i to czy idzie duzo zalezy od wielu czynnikow dieta/trening/regeneracja/genetyka. Pozatym czego sie spodziewales?e pojdze odrazu 1cm?bierzesz nolve provi wiec nie mysl ze wymiary skocza wielce ale napewno bedzie to jakosc.

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1326 Data: 2007-01-17 00:08:42 Liczba szacunów: 0
  • cykl ( masa ) na styczeń

    Post
    Odżywki i suplementy

    bierze się zazwyczaj po około 1,5 rocznym treningu... po 6 miesiącach to nawet się nie opłaca. Odżywki to dodatek... nie oznacza, że jak kupisz zestaw za 1000 zł to nagle urośniesz w 2 miesiące tak jak inni na "sucho" w pół roku. Dieta, trening i regeneracja... no i oczywiście cierpliwość. Zmieniony przez - Przemmo358 w dniu 2011-10-22 18:16:27

    Odpowiedzi: 16 Ilość wyświetleń: 854 Data: 2011-10-22 18:14:36 Liczba szacunów: 0
  • Trening na masę do poprawek

    Post
    Trening dla początkujących

    moim zdaniem co chodzi o mase max 8 powtórzeń wystarczy co chodzi o mase nie trzeba być ekspertem wiadome chodzi o uszkodzenie włókien i ważna jest regeneracja.

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 389 Data: 2014-01-12 21:47:09 Liczba szacunów: 0
  • Trening siłowy (na siłę)

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    GRUPA II - "Masowa" Skupiać będzie osoby mające za soba minimum 6 miesięcy SYSTEMATYCZNYCH I PRZEMYŚLANYCH treningów. Celem zajęć w tej grupie będzie: -budowa NA LATO sylwetki o maksymalnie dużych gabarytach (adekwatnie do indywidualnych możliwości), przy jednoczesnej wysokiej jakości umięśnienia UKŁAD CYKLI GRUPY II Tygodnie 1 -

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1565 Data: 2007-05-19 16:54:53 Liczba szacunów: 0
  • Drodzy koledzy 14-16lat ;)

    Post
    Trening dla początkujących

    nie zgadzam się! treningi+dieta+regeneracja=wyniki! a Ty kolego pewnie siedzisz teraz przed kompem z paczka czipsów i czekasz aż Ci sam biceps urośnie....

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 1823 Data: 2009-10-26 16:00:24 Liczba szacunów: 0
  • Po przerwie FBW do oceny

    Post
    Trening dla początkujących

    REDcamper Program który sugerujesz " przykład " Przysiad 5x10-12 wioslo 5x8-10 MC 5x10-12 to morderstwo prostownika - nie polecam takie rozwiązania , to coś miało być w rodzaju PUSH/PULL jak dobrze rozumiem ? BigM46 co do tego planu A) -przysiad 5 x 5 -wyciskanie na plaskiej 5 x 5 -wioslowanie w opadzie 5 x 5 -wykroki 3 x 5 - MC na sztywnych 3 x

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 831 Data: 2012-06-02 11:35:04 Liczba szacunów: 0
  • kocham wegle:)

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jadam wszystko prócz miesa i ryb. /TO PARE RZECZY DO ZJEDZENIA CI ZOSTAJE. Ostatni posilek jadam rowniez białkowy - rozumem ze chodzi o przyspieszenie metabolizmu? /TEZ ALE GLOWNIE O POWSTRZYMANIE KATABOLIZMU. dlaczego uwazacie ze czlowiek musi spac 8 h? /MASZ RACJE ALE REGENERACJA SREDNIO WYMAGA OK. 8 GODZIN SNU Szczególnie cenne wydały mi sie sug

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1644 Data: 2004-01-19 10:00:27 Liczba szacunów: 0
  • Trening na siłe do sprawdzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    sniowe na 1 treningu gdzie powinien byc naklad na nogi a nie angazowac 2 co do wielkosci miesnie??? -jest sens, jeśli jedna grupa mięśniowa ma cieżki trening, a druga lekki (regeneracja, o której ty chyba zapominasz drogi Bery, szczególnie odnośnie twojego przewrażliwionego umysłu) wiec zamilcz-najlepiej sam zamilcz chamie, to forum jest dla ludzi

    Odpowiedzi: 28 Ilość wyświetleń: 1568 Data: 2008-04-01 14:55:21 Liczba szacunów: 0
;