SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

regeneracja

  • uklad planu piorytet rece

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Dieta trening regeneracja ______ jak to będzie to i łapa urośnie . Możesz dać split w którym trenujesz raz w tygodniu każdą partię . Jeden dobry trening styka . Albo push/pull tak jak ci mówił ozzy .

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 728 Data: 2013-10-16 14:58:33 Liczba szacunów: 0
  • Odzywianie a praca na budowie

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    tylko to Cię ratuje bo regeneracja marna

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 1068 Data: 2005-08-09 19:04:45 Liczba szacunów: 0
  • po czym wiksze spadki i co lepsze nitrobolon czy olimp mega caps

    Post
    Odżywki i suplementy

    ba, ze jest to no-booster typowy ktory poprawi Ci jedynie komfort treningu, focus, pompę miesniową ale nie zapewni trwalych przyrostow te zapewni odpowiednia dieta, trening i regeneracja kreatyna moze byc swego rodzaju bodzcem a wraz ze spadkiem wysycenia komorek, niewatpliwe pula atp sie zmniejszy przelozy sie to w jakis tam sposob i na wyniki, al

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 1193 Data: 2007-10-07 19:17:16 Liczba szacunów: 0
  • dobra mieszanka??

    Post
    Odżywki i suplementy

    troche malo napisales :} jaka kretka? ile tego gainera? i jak chcesz to brac? :} Samo sie nic nie zrobi ale jak reszta (trening, regeneracja, dieta) beda ok to pewnie cos tam urosnie =] bo widze ze to raczej na mase :} ja osobiscie bardzo podobny zestaw bede zaczynal brac chociaz ja darowalem sobie tauryne (odradzono mi)

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1226 Data: 2004-04-26 16:53:57 Liczba szacunów: 0
  • TRENING REGENERACYJNY!! WSKAZÓWKI!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    najlepsza regeneracja jest jak nie ćwiczysz ;] taka przerwa 7-10 dni od siłki nie zaszkodzi chyba ze jesteś już uzazezniony tak jak ja to polecam normalny fbw na 50% obciążenia max

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 1375 Data: 2010-01-04 21:17:36 Liczba szacunów: 0
  • przetrenowanie

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ej a regeneracja to to ze cwiczysz mniej intensywnie niz np:przy treningu na mase tak?? bo juz sam sie gubie durny ja P

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 930 Data: 2004-08-04 20:58:52 Liczba szacunów: 0
  • czy bedize ok?

    Post
    Odżywki i suplementy

    bedzie ok jak bedzie dobradieta i trening+regeneracja

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1390 Data: 2006-12-12 23:17:10 Liczba szacunów: 0
  • średniej mocy stack kreatynowy

    Post
    Odżywki i suplementy

    cokolwiek nie wezmie i tak wejdzie jezeli jest dieta i dobry trening oraz regeneracja. Bez tego nawet xpandy niedadzą oczekiwanych rezultatów

    Odpowiedzi: 17 Ilość wyświetleń: 1289 Data: 2008-12-27 09:48:04 Liczba szacunów: 0
  • konczacy sie cykl kreatynowy

    Post
    Trening dla początkujących

    karol54 NIC NIE ULEGA ZMIANIE. trening,zarcie,regeneracja pilnowane tak,jak w czasie cyklu. woda,ktora organizm "pociagnal" na cyklu i tak wyjdzie,wiec....trzeba sie z tym liczyc. ...a z drugiej strony nie na kazdego tak dziala kreatyna. Ketchup123 nie ma takiej potrzeby.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 462 Data: 2011-06-15 21:35:17 Liczba szacunów: 0
  • Proszę uprzejmie o rozkładówkę!!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    GRUPA II - "Masowa" Skupiać będzie osoby mające za soba minimum 6 miesięcy SYSTEMATYCZNYCH I PRZEMYŚLANYCH treningów. Celem zajęć w tej grupie będzie: -budowa NA LATO sylwetki o maksymalnie dużych gabarytach (adekwatnie do indywidualnych możliwości), przy jednoczesnej wysokiej jakości umięśnienia UKŁAD CYKLI GRUPY II Tygodnie 1 -

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 704 Data: 2007-04-30 14:24:33 Liczba szacunów: 0
  • HST przerwa

    Post
    Trening w domu

    Noo 4 miech to bylo machanie 30 kg sztanga :D Potem trafilem na sfd Regeneracja jest trening jest Dieta taka na oko (rodzice nie dadza sie przekonac) Kreta bedzie

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 816 Data: 2007-07-09 15:07:02 Liczba szacunów: 0
  • siła a masa mieśnowa

    Post
    Odżywki i suplementy

    dieta,trening,regeneracja

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 775 Data: 2004-09-03 17:32:42 Liczba szacunów: 0
  • Regeneracja.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    >>>>>>>>>>>>>REGENERACJA<<<<<<<<<<<<<<<< OBCIĄŻENIA DOBIERAMY TAK, ABY W PIERWSZYCH SERIACH ZAPAS WYNOSIŁ 3-5 POWTÓRZEN A W OSTATNIEJ 2-3. arty: aktywna regeracja http://www.sfd.pl/temat133140/ atlas http://www.kulturystyka.pl/atlas/ przykladowa rozpisk

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 657 Data: 2004-08-24 20:25:25 Liczba szacunów: 0
  • jak przytyć??

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dieta+Trening+Regeneracja Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym" Michail-Czytaj i pytaj: http://www.kulturystyka.pl/atlas/ Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1474 Data: 2003-08-01 01:15:36 Liczba szacunów: 0
  • ZMA

    Post
    Odżywki i suplementy

    Bcaa, chociaż jest masa więc regeneracja powysiłkowa też powinna być dobra. Można dorzucić na czas zimy vit D3 i K2

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 1296 Data: 2015-11-06 18:00:11 Liczba szacunów: 0
  • Pytanko !!!!

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    1. Jeden kij, chodź paczkowany jest super do gotowania. 2. Bez sens, raz robić klatke w poniedziałek a raz w środę. czy piątek. miałbyś nieregularne przerwy i może problemy z regeneracją.

    Odpowiedzi: 6 Ilość wyświetleń: 674 Data: 2012-03-29 15:56:46 Liczba szacunów: 0
  • smarowanie gwintów - po za drążkiem

    Post
    Trening dla początkujących

    Sęk w tym że nie mają odpoczywać tylko często pracować na danym ruchu tu objętość jest bardzo mała więc z regeneracją nie powinno kolidować

    Odpowiedzi: 8 Ilość wyświetleń: 602 Data: 2018-11-13 08:44:10 Liczba szacunów: 0
  • Ocena budowy - zalecenia

    Post
    Trening dla początkujących

    o droga do celu jest nieco trudniejsza, bardziej zmudna i wymaga wielu wyrzeczcen. Jednak nie mozna takiej osoby przekreslac i z gory skazywac na niepowodzenie. Dieta+trening+regeneracja i nie ma sily zeby masa sie nei ruszyla. Kiedys pisalem juz taka regulke ktora czesto motywuje ektomorfow: Nie ma ektomorfikow sa tylko ludzie niedozywieni. Tylko

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1706 Data: 2008-02-14 23:00:22 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o trening

    Post
    Trening dla początkujących

    myslalem ze zalezy , a jak jest z regeneracja ?

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 701 Data: 2008-08-06 21:28:42 Liczba szacunów: 0
  • Pytanie o trening

    Post
    Trening dla początkujących

    z regeneracją tak samo zalezy tylko dieta od typu budowy

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 701 Data: 2008-08-06 21:42:07 Liczba szacunów: 0