SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • dolki w posladkach i diametralna zmiana sylwetki

    Post
    Ladies SFD
    PRO

    Przestań ćwiczyć i powinno spaść, tylko nie wpadaj w paranoję z głodzeniem itd. Mięśnie zrobione w 2 miesiące raczej się nie utrzymają. Choć jak dla mnie lepszą opcją jest lepiej ukierunkować ćwiczenia, przeczekać ten nieciekawy okres i zbudować krągłą dupkę. Nikt ci nie każe wyglądać jak powyżej, wrzuciłam celowo zdjęcia mocno umięśnionych kobiet,

    Odpowiedzi: 38 Ilość wyświetleń: 15267 Data: 2016-04-01 08:20:44 Liczba szacunów: 2
  • Cukrzyca typu 1 a kreatyna i białko.

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Moim zdaniem nie powinno sie nic stac, lecz watpie ze ktos wezmie na siebie odpowiezdialnosc i Ci doradzi, polecam Ci przejsc sie do lekarza sportowego... wsumie nie do jednego a spytaj z 2-3 bo wiekszosc Ci odradzi z powodu braku wiedzy na owy temat. Pozdrawiam. Nawet nie chodzi mi o to, żeby ktoś brał na siebie odpowiedzialność, a ja po tym co pr

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 14487 Data: 2011-11-01 13:43:48 Liczba szacunów: 1
  • Atak w Siatkówce - czyli co i jak?

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    Mam pytanie. Jak mam uderzać, aby atak z pelnego zasiegu był mocny. Uderzając z pelnego zasiegu moj atak to 50-60 % siły jaka wykorzystuje przy ataku z nizszego pulapu (pilke mam bardziej przed soba, ciagle jednak atakuje z prostej reki) Jak mam wykonywac/wytrenowac atak z pelnej sily na pelnym zasiegu Z pełnego zasięgu zeby bić mocno trzeba mieć s

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-11 22:43:58 Liczba szacunów: 0
  • Atak w Siatkówce - czyli co i jak?

    Post
    Inne dyscypliny
    PRO

    Mam 2 pytania odnoscie ataku i wyskoku. Czy bardzo wazne jest wybicie z lewej nogi? Bo ogladam duzo meczy, filmikow i prawie kazdy zawodowiec wybija sie z lewej (ostatnia noga). Na poczatku wlasnie tak sie wybijalem, ale pozniej nie wiem czemu przestawilem sie na prawa. Dodam ze jestem praworeczny, ale np. przy skoku wzwyz rowniez sie wybijalem z p

    Odpowiedzi: 62 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-03-20 00:40:19 Liczba szacunów: 1
  • Przepisy kulinarne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    ja jem coś takiego: -0,5l mleka 1,5 -100g twarogu chudego -250g jogurtu truskawkowego 1,5 tłuszczu -ok 40g płatków kukurydzianych -30g rodzynek -1 banan -i dla smaku 2 łyżeczki czekolady w proszku To wszystko miksujemy ok. 2min, nalewamy do szklanki im więcej mleka tym rzdsze więc jak chce ale polecam.

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-05-20 17:06:45 Liczba szacunów: 0
  • Przepisy kulinarne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Cześć jestem tu nowy i mam dlla Was super przepis NALEŚNIKI LEE-PRIESTA SKŁADNIKI 10 BIAŁEK 50g oodżywki czekoladowej OLIMP PURE AMINO albo HI-TEC PROTEIN 1/4 szklanki wody lub mleka Białko -81g Węglowodany - 2,60g Tłuszcz -1g Białka miksujemy mikserem jak zrobi się lekka piana dodajemy oodżywkę (suchy proszek) miksujemy na masę i na teflon PYCHA!

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-06-27 20:54:19 Liczba szacunów: 0
  • Przepisy kulinarne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Sałatka tuńczykowo-jajkowo-kukurydziano-kurczakowa ;) 1,5 puszki tuńczyka w sosie własnym 1 mała puszka kukurydzy Bonduelle (150g) 4 całe jajka na twardo 1 pierś kurczaka (mała) 2 łyżki majonezu Sposób przyrządzenia jest oczywisty: z puszek wyrzucany tuńczyka i kukurydzę, jajka i pierś kurola kroimu w kostkę, wszystko wrzucamy do miski, dokładamy m

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-07-04 11:49:08 Liczba szacunów: 0
  • Przepisy kulinarne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    cze a to moje ostatnio zrobilem sobie takie cos: makaron rurki (semolina) plus serek wiejski i do tego jeszcze 2-3 lyzeczki dzemu np. sliwkowy (jest wyrabisty). Jedzonko pycha a i dostarcza duzo dobrych wartosci odzywczych. Na 100 gr makaronu i jeden serek wychodzi okolo 85-90WW i 35-40B no i plus wartosci odzywcze dzemu jak ktos dodaje. Watpie ze

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-08-12 17:22:42 Liczba szacunów: 0
  • Przepisy kulinarne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    ___:::Cyce kurczaka z makaronem i fasolką:::___ Składniki: piersi z kurczaka, zielona fasolka szparagowa (mrożona), makaron rurki (najlepiej Lubella), olej, sok pomidorowy, pieczarki, cebula Na patelnie wlać olej, pokroić w dużą kostkę piersi kurczaka i posiekać cebule, dodać pieczarki (można dodać wcześniej aby je podsmarzyć) i fasolkę. Na koniec

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-12-26 23:53:25 Liczba szacunów: 0
  • Przepisy kulinarne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Trudno, żebym mógł przeczytać wszystkie posty i sprawdzić, czy coś już nie zostało napisane. Mam przepis na wspaniałe śniadanie. Składniki: 125g twarogu półtustego 100g jogurtu nat. 100g zielonego ogórka ze skórką jedna bułka kajzerka z margaryną śniadaniową szczypiorek Rozrobić twaróg z jogurtem. Posiekać ogórek i szczypiorek, dodać do twarogu

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-07-23 15:34:48 Liczba szacunów: 0
  • Przepisy kulinarne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Nie jestem pewna czy podobnego przepisu nie było,bo wszytskiego dokładnie nie czytałam ale daje: Suflet cynamonowy: 4 białka 1 żółtko łyżeczka proszku do pieczenia łyżeczka cynamonu 2 łyżki zmielonych płatków owsianych 12 pastylek słodziku,można dać wiecej jak ktoś chce bardzo słodkie,bo z 12 jest takie średnio Ubijamy białka,dodajemy najpierw słod

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-06 19:58:54 Liczba szacunów: 0
  • Przepisy kulinarne

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    a ja dam przepis na sałatke 200g fasoli okolo 50g kapusty bialej czosnek 10g (jak kto lubi) ogorek kiszony 2-3 szt. puszka tunczyka w sosie wlasnym dwa jaja pokrojone w kostke 20g oliwy z oliwek pieprz sól Wszystko dokladnie mieszamy i ... gotowe. ZDR.

    Odpowiedzi: 404 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-08-05 16:08:55 Liczba szacunów: 0
  • Kreatyna HCL?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Witam. Zrobiłem rzecz chyba nie najmądrzejszą, bo jako początkujący zawodnik Crossfit kupiłem kreatynę HCL (MuscleCore CeaAge) Nie mam porównania, aczkolwiek pod dwóch tygodniach stosowania nie widzę żadnego efektu (wręcz przeciwnie, ostatnio miałem baaardzo słaby tydzień, brak energii, wzmożona potrzeba snu) Co mnie zdziwiło? 2 kapsułki na 30 minu

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-18 08:30:51 Liczba szacunów: 0
  • CZY JEST MOZLIWE ABY PRZYTYC 10KG MASY W CIAGU 2 MIESIECY ?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Seba_kzn nie pisz głupot, że trening ma małe znaczenie. Ja jak ćwiczyłem splitem to nie miałem żadnego przyrostu mięśni i siły mimo iż diete miałem, a jak zmieniłem trening na fullbody to przy tej samej diecie efekty przyszły. Jak dla mnie to właśnie trening jest ważniejszy, gdyż początkujący często nie mają diety a rosną, a gdyby mieli diete ale b

    Odpowiedzi: 80 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-08-13 23:39:34 Liczba szacunów: 0
  • PRYSZCZE NA NOGACH!!! CO MAM ZROBIĆ?????????????????????????

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    wyciskac ale nie tak na chama bo to nie pomoze trzeba tak: 1.kupujesz w aptece acnosan 2.myjesz rece 3.bierzesz wacik 4.przemywasz miejsce z pryszczem 5.delikatnie dwoma palcami (najlepiej opuszkami a nie paznokciami ale to juz jak chcesz) wymacujesz gdzie sie pryszczol zaczyna (takie pogrubione troche ) i opuszkami do wewnatrz pryszcza i do srodk

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-06-19 20:43:59 Liczba szacunów: 5
  • Zapadnięta klatka piersiowa

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    Witam! Masz zapewne szewska klatke piersiowa. Borykam sie z tą sama wada. Moja jest dosyć duza, mimo to przeszkadza mi tylko wizualnie, pojemnosc płuc i wydolność mam na wysokim poziomie. Jeżeli powoduje to u Ciebie problemy z wydolnościa, warto zastanowić sie nad opercja. W dzisiejszych czasach stosuje sie juz praktycznie tylko metode Nussa, Ravit

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-12 23:25:42 Liczba szacunów: 0
  • Zapadnięta klatka piersiowa

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    siema mam taki sam problem 2 razy szybciej się mecze jak********* sport a cycki mam jedno większe a drugie mniejsze pomożecie mi czekam na odpowiedzi od was i mam 14 lat warzę 46 kg mój nr GG jak by jakieś porady to proszę do mnie piszczcie zawsze to coś pomorze mam na imię Adrian

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-08-26 23:41:56 Liczba szacunów: 1
  • jak połączyć bieganie z siłownia ?

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    2 minuty rozgrzewki,30 sek truchtu i 10 sek sprintu x5,rozgrzewka 2 minuty - tak będzie dobrze na poczatek ? wykonywalbym to we wtorki i czwartki. edit : jak będę wydłuzal czas sprintu to skracac czas truchtu czy nie ? Zmieniony przez - koxkoxkox w dniu 2009-09-01 21:53:51

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-09-01 21:43:03 Liczba szacunów: 0
  • planche- doświadczenie?

    Post
    Trening w domu
    PRO

    Ja obecnie jestem na etapie tuck planche. Nie robię serii żeby było razem 60 sekund, po prostu próbuję każdego dnia jak najdłużej utrzymac pozycję. Czasami raz dziennie, czasami dwa, trzy. Łatwe to nie jest ale chyba powoli idzie do przodu bo jak zaczynałem 2 miesiace temu to ledwo frogstand robiłem z 10 sekund a o wyprostowaniu pleców choćby na ch

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-04-25 22:35:15 Liczba szacunów: 0
  • 3cm w bicepsie przez miesiac

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Kasta18 - a słyszałeś może o tym że każdy , dokładnie każdy trening wykonywany przez 6-8 tygodni zadziała , nawet jak by to miały być dziesiątki seri lub przeciwnie po 1-2 serie na ćwiczenie , przez taki okres czasu zadziała wszystko na wszystkich dopiero gdy trening będzie dawał ci wyniki nawet po 3 miesiącach wtedy możesz nazwać go dobrym a to

    Odpowiedzi: 49 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-10-17 20:21:30 Liczba szacunów: 0