SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • TEST: Redukcja z Trec''iem - pods.str.12!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ***Dzień 5*** Dzisiaj postanowiłem coś upiec :D znalazłem wczoraj w dziale kuchnia sfd ciekawy przepis na batoniki proteinowe: 1 łyżeczka cynamonu 2 łyżki nieslodzonego kako 3 białka jaj 400ml mleka 150g płatków owsianych 50g orzechów włoskich 80g odzywki bialkowej Całość mieszamy razem i wlewamy do blachy wyłożonej pergaminem. Następnie pieczemy o

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 15573 Data: 2009-10-09 21:29:05 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Redukcja z Trec''iem - pods.str.12!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ***Dzień 7*** *Dieta i suplementacja* Dziś jak wczoraj, 4 posilki... ahhhhhhh... ten weekend :P Od zawsze w weekendy mam problemy z utrzymaniem scisłej diety, ale naszczęście nie jem niezdrowo :P Posiłek 1: - 4 jaja - 20g oliwy z oliwek - 100g świerzych grzybków (podgrzybki) - bułka biała (w nagrode za nazbieranie tylu grzybów haha ;D ) - omega3 -

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 15573 Data: 2009-10-11 18:15:49 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Redukcja z Trec''iem - pods.str.12!

    Post
    Odżywki i suplementy

    ***Dzień 8*** Coraz mniej osób zagląda do tego testu, ale postanowiłem, że z tak błachego powodu nie będę rezygnował. Myślę że część osób nie traktuje mnie poważnie i myśli że 2 tygodnie bede go prowadził a potem sobie odpuszcze. Otóż, nie. Chce doprowadzić ten test do końca a następnie jeszcze kilka innych :)Mam nadzieje że gdy zobaczycie podsumow

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 15573 Data: 2009-10-12 20:38:50 Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Żaba: MPJ 2015 str 34, Kłodzko 44

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Łukasz dokałdnie młodzi piękni czego chcieć więcej %-) Kurade a ja mam jakos białą krope na pośladzie %-) Mikołaj cały czas ostro pracujemy;-) ;d ~~~~~~~~~~~~~~ 10.11.2015 klata+tric 1. Wyc. hantli skos+ 6x 15-9 +dwei serie regresu 2.Wyc. na shmicie sztanga skos +5x 6 8 10 15 20 3. wyc. sztanga skos - 4x12 4. gilotyna 3x15 5a rozpiętki na lekkim

    Odpowiedzi: 1472 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-10 19:07:34 Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Żaba: MPJ 2015 str 34, Kłodzko 44

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Ja zjadlem i do 30min juz lezalem wiec spoko ale jak sie przebudzilem w nocy na siku po 2 to ssalo...ale forma byla zadowalajaca;d potem zasnalem ale po 6 juz ssanie takie ze spac niecdalo rady i nabicie juz bylo mniejsze ale i tak lepsze jak bez wegli na noc. Te 200g wegla bylo na test jednorazowo. Hekade jak zawsze nam tu wyjezdza z slownikiem l

    Odpowiedzi: 1472 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-30 13:48:54 Liczba szacunów: 0
  • Mariusz Żaba: MPJ 2015 str 34, Kłodzko 44

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    11.01.2015 klata,bic.brzuch 1.wyc. hantli skos 6x15-10 +podwójny dropset 2.Wyc. na maszynie 5x12-10 3.dipsy 4x10 4.gilotyna skos+ 4x15 5a. rozpiętki w bramie 4x15 5b.wyc. maszyna(środek klaty) 4x15 6.modlitewnik 4x8-10 7.uginanie wyciąg dolny 4x12 8.uginanie w bramie 3x15 brzuch 20min aerobów Miałem przekładac ten trening bo byłem mega nie wyspany

    Odpowiedzi: 1472 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-12 10:18:09 Liczba szacunów: 0
  • Rafi-pods.redukcji str111,-26,9kg-Masa-GVT str114

    Post
    Trening dla początkujących

    Demolub tu rozpisałem 7 trening FBW 15-10-5 by wodyn -drugi microcykl 1)WYCISKANIE NA LAWCE SKOSNEJ 15x17,5kg 15x22,5kg 15x27,5kg CR-27,5kg +2,5kg 2)PRZYSIADY 15x30kg 15x40kg 15x50kg CR-50kg + 10kg -UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM LACZONE Z WYCISKANIEM SZTANGIELEK STOJAC 15x4kg 15x5kg 15x6kg CR-6kg +1kg 4)MLOTKI NAPRZEMIENNE 15x6kg 15x7kg 15x8

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-09-19 20:41:35 Liczba szacunów: 0
  • Stanisuaf / Silniejszy niz wczoraj, silniejszy pół dnia temu, silniejszy niż godzinę temu...

    Post
    Trening dla początkujących

    Dobra wpiska z dzis: Dzien treningowy: Miska: Shitman pisalem ze wcale diety nie mam ustalonej scisle, jem to co jest w domu i jak mam jakis grosz to cos dokupie,gdyby kasa byla to dla mnie nie stanowilo by to najmniejszego problemu. - Sniadanie: Kartofelka z 3 jajkami i na koniec zielona herbata - 2 sniadanie:twarog wiejski piatnica + maslanka owo

    Odpowiedzi: 628 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-19 22:07:02 Liczba szacunów: 0
  • Rafi-pods.redukcji str111,-26,9kg-Masa-GVT str114

    Post
    Trening dla początkujących

    NomenNescio rafi i jak ci idzie GVT? jakie odczucia witam , jak na razie to super, każdy trening to super pompa:-) http://img820.imageshack.us/img820/6907/gvttrening.jpg By mrrafi77 at 2012-01-03 GVT (German Volume Training) by Wodyn Rozgrzewka 5min-orbitrek przysiad tylni 10x60kg 10x90kg TRENING Klatki I mikrocykl( 3 trening) 10 serii roboczych

    Odpowiedzi: 1234 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-07 19:04:19 Liczba szacunów: 0
  • MICR0N: test treningów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Hym, fotki fotki... A mogę narazie nie wrzucać, wolałbym już po 1 cyklu treningowym... Ok ???...Nie chcę szpecić forum sfd moimi plecami i chuderlawością :P A tak, a propo To Dziękuję Bardzo za zainteresowanie...i Tobię FU za ten znaleziony błąd w diecie... No to tylko pozostało mi czekać jedynie na jakiś określony trening... i wkońcu zabrać się m

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 15149 Data: 2007-01-05 22:18:50 Liczba szacunów: 0
  • MICR0N: test treningów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    z biegiem czasu zobaczysz jak lepiej ci dieta podchodzi, więcej węgli, czy więcej tłuszczy. optymalna ilosc białka dla ciebie, itd. później tylko stopniowo dodawać np co 2-3 miechy wystarczy 100 kcal by iść do przodu. ja też kiedyś liczyłem wszystko, z biegiem czasu na czuja wiem ile mam jeść. nawet nie musze ważyć ryzu na wage- też zawsze trafie 1

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 15149 Data: 2007-02-26 17:45:10 Liczba szacunów: 0
  • MICR0N: test treningów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    nie ma źle. zaczynałem tez z naprawde niewielkich wymiarów. trenuj cięzko,dokładaj kalorie a bedzie cacy. jak teraz chcesz trenować? polecałbym fbw z stopniowym przeciążaniem mięsni najlepszy sposób na mase, siłe no i ciągłe postępy a to najważniejsze. chyba, że juz miałes wcześniej pomysł na plan- nie czytałem wszystkich stron, bardziej te ostat

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 15149 Data: 2007-02-26 21:03:47 Liczba szacunów: 0
  • MICR0N: test treningów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    dzi Kiedyś tego nie maiłem, przyszło jakoś 1-2 liceum po szpitalu jak ważyłem 48 kg. Mięśnie przez ciągłe leżenie na plecach dostały dystonii mieśniowej <zanik mieśni> na plecach i doszło właśnie do takiego wygięcia. Jest to straszne dla mnie, bardzo przeszkadza mi to w wyciskaniu na klate bo leże jakby na samych łopatkach. Do tego Barki są b

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 15149 Data: 2007-02-26 22:13:35 Liczba szacunów: 0
  • MICR0N: test treningów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    5 dni to troche malo na taki plan, generalnie mialbys(prawdopodobnie w takim ukladzie): Przysiady przednie (na koniec dokladasz 10kg i ze szt na plecach robisz max wspiec na palce) wyc lezac + wioslowanie podchwytem(ciezar ustalony/zanizony/taki jak w wyciskaniu) PRZERWA wyciskanie od czubka martwy ciag (ciezar ustalony/zanizony) czacholamacze + u

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 15149 Data: 2007-03-03 08:04:32 Liczba szacunów: 0
  • MICR0N: test treningów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    WODYN Mogę ćwiczyć tak bym miał na to czas, czyli: - 1 godz. mogę przeznaczyć w: Pon, Wto, Środa - więcej niż 2 godz.: Czw, Pią, Sob, Nie A jeżeli treningi będą trwały jakieś 1,5 godz. to nawet w każdy dzień. No i wiadomo klatę, plecy, bicepsa i tricepsa chcę ćwiczyć. I za bardzo nie wiem o co chodzi z tą klatę w dół i jakimś innym treningiem... Ja

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 15149 Data: 2007-03-06 21:13:25 Liczba szacunów: 0
  • MICR0N: test treningów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Hmm, jest to mało czasu prawdopodobne jak ma się do zrobienia 2 bądź 3 partie na dzień... Wszystko da sie zrobic na treningu skladajacym sie z 20 serii. Czy robisz FBW czy splita. Dodatkowo mozna zagescic superseriami albo "nakladaniem sie" cwiczen. Najciezej jest w przypadku splita na dwa ale to Cie nie dotyczy. Ja np spedzam na trening

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 15149 Data: 2007-03-07 13:27:35 Liczba szacunów: 0
  • MICR0N: test treningów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    trenować możesz tak samo jak przedtem , tylko niektóre ćwiczenia możesz zmienić- lecz przy fbw nie konieczne, ważne byś nieco zwiększał intensywność i pod koniec intensywność byłą większa niz poprzednio. możesz np dołozyc 1-2 kg do każdego ćwiczenia i każdej serii, począwszy od pierwszych treningów. jeśli nie mierzyłeś aktualnych i nowych maksów dl

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 15149 Data: 2007-03-11 20:00:23 Liczba szacunów: 0
  • MICR0N: test treningów

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    1: ciag nie musi byc sumo, chyba ze masz tendencje do garbienia przez np slabe rozciagniecie tylnych ud 2; przystanki w sumie powinne byc 4! -gora -srodek w dol -dol -srodek w gore i od nowa poza tym w cyklu na 3 powt nie ma przestankow no i lepiej wykonac te trojki i zorientowac sie jak dzialaja. Ich dzialanie sie zmienia wraz ze starzem trening

    Odpowiedzi: 122 Ilość wyświetleń: 15149 Data: 2007-03-17 19:40:48 Liczba szacunów: 0
  • DT DreamEvil - może tym razem się uda

    Post
    ActivLab

    08.08.2015 Wyjaśniłem sobie z szefem co nieco \-) i dostanę resztę hajsu w poniedziałek. Dzisiaj popracowałem w 2 firmie i zarobiłem kupę hajsu, jak na 1 dzień z moim wykształceniem. Jutro będzie podobnie lub nawet lepiej. Trening 1. Push press ||8x20kg||8x40kg||8x45kg||6x50kg||5x55kg||4x60kg||1x65kg|| 2. Martwy ciąg ||8x70kg||8x80kg||8x90kg||6x100

    Odpowiedzi: 739 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-08 19:37:20 Liczba szacunów: 0
  • Oride16/Dziennik (TS)/Wl-120/SQ-160/MC-170/CZAS-1-08-2008

    Post
    Trening dla początkujących

    Luknąłem tylko na filmiki. No to spoko. W dynamice nie musisz tak czesto zwiększać ciężaru. Starczy 2,5kg na 1-2 tygodnie. Jak za dużo dodasz to prędkość zmaleje a przecież nie o to w tym chodzi

    Odpowiedzi: 454 Ilość wyświetleń: 15393 Data: 2008-06-23 23:42:47 Liczba szacunów: 0