SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Intermitten fasting - co zrobić, żeby post przynosił efekty?

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    G TO MLEKO . PODEJRZEWAM ŻE NIE TOLERUJE LAKTOZY . PO ODSTAWIENIU NABIAŁU NIE MAM JUŻ TRĄDZIKU I WYPRYSKÓW I NIE MAM TEŻ ALERGI (OSTREJ W MOIM WYPADKU ) WKOŃCU ODDYCHAM NOSEM JAK CZŁOWIEK I NIE ZARZYWAM LEKÓW . Do czego zmierzam chciałbym zwiększyć ujemny bilans . Mogę zrobić wydruk na siłowni , problem jest taki że nie wiem jak wyliczyć zapotrzebo

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-07-23 07:47:02 Liczba szacunów: 0
  • Intermitten fasting - co zrobić, żeby post przynosił efekty?

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku
    PRO

    Nic na tym nie widzę. Po drugie ważne jest to jak wyglądał twój trening i dieta do tej pory. Kalkulatory kalkulatorami, ale tempo metabolizmu jest zmienne. Po głodówkach może być mocno spowolniony. Po kilku dobrych reversach można go za to nieźle podkręcić o czym mało osób wie. Możesz tak zacząć. Ewentualnie jak będzie waga leciała za szybko to doł

    Odpowiedzi: 662 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-25 15:38:35 Liczba szacunów: 0
  • Roaccutane

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    ja lykalem te tapsy wylykalem ich ok 20 przez 2 tygodnie poprawil sie moj stan z tradzikiem mozna powiedziec ze bardzo dobrze odzucilem tabletki bo mnie glowa bolala zaczolem histeryzywac ze cos nie tak bylem u lekarza wszystko oki dal mi tabsy od bolu i relanium na uspokojenie ale bol nei przestawal wydawalo mi sie jak by mi krew polsowala i ktos

    Odpowiedzi: 142 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-25 23:45:58 Liczba szacunów: 0
  • JAK UŁOŻYĆ WŁASNY PROGRAM TRENINGOWY

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Bialy1986 Założ osobny temat wg tego: COŚ O SOBIE ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ wg tego szablonu: DZIĘKI INFORMACJOM, KÓRE PODASZ będzie można od razu przejść do konstruktywnej i KONKRETNEJ pomocy w Twojej sprawie. 1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów? 2.J

    Odpowiedzi: 100 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-08-20 12:10:30 Liczba szacunów: 0
  • DNP - długie opracowanie

    Post
    Doping
    PRO

    8. Ogólne zasady podczas cyklu Po pierwsze, PIJEMY dużo płynów!!! Po drugie pijemy jeszcze więcej płynów. !!! Po trzecie, nie wiem czy wspomniałam – pijemy dużo płynów! Jest to konieczne przede wszystkim w celu zapewnienia odpowiedniego schłodzenia organizmu. Po drugie, może mieć niewielki wpływ na retencję wody. Zaleca się picie około 6-

    Odpowiedzi: 107 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-03-18 20:31:46 Liczba szacunów: 0
  • [Art]Trening mięśni brzucha

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    1. Mógłbyś wytłumaczyć/podesłać link do poprawnie wykonywanych allachów? 2. "Wznosy nóg z rolowaniem tułowia", ale jak, wisząc na drążku bujać na bok tułowiem jednocześnie podnosząc nogi? 3. Pallof press to te ćwiczenie, które koleś wykonuje jako pierwsze tutaj http://www.youtube.com/watch?v=g921oqINXFQ ? Zmieniony przez - Killaz006 w dniu 2014-04

    Odpowiedzi: 169 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-04-23 20:48:13 Liczba szacunów: 0
  • Trening Interwałowy (HIIT)

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    e to samo:) // DOBRZE ŻE ZACZĄŁEŚ... NIE JEST TO SAMO ? NIE PRZESADZAJ Z "NIE TO SAMO, SĄ KULTURYŚCI O WIELE STARSI OD CIEBIE, 31 LAT ? W KWIECIE WIEKU JESTEŚ, FIZYCZNIE JAK NAJBARDZIEJ TEŻ Więc jestem początkujący :) Ćwicze 3 razy w tygodniu. Pon : plecy z tricepsem Sroda : klatka z bicepsem Piatek : Barki i nogi W poniedziałki i w piąt

    Odpowiedzi: 482 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-11-20 20:42:45 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Weszło: C&P - 10x3 FR SQ - 10x3 (sety naprzemiennie) 23:30 Najpierw robiłem set na minutę, a po połowie set na 90s. Dało popalić, ale tak siłowo - nie, że się zmachałem. Trening rozpocząłem o 22, także nie było co szaleć. I tak miałem problm z zaśnięciem. Pojechałem minimalnie ;) Poprzednio było 5x(1,2,3), co dało 30 przysiadów; Wczoraj - 10x3 a do

    Odpowiedzi: 4992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-06 10:18:19 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Kiedyś tam weszło mi 2+3x 28kg w MP, więc taka 32 jest w zasięgu.. Może kiedyś... Na razie 24 uważam za nieopanowaną. FPP - robiłem kiedyś wariant 5RM i poległem.. Jak tak miałem robić sety po 8,7,6 czy jak to tam szło później.. Raczej zastosuję metodę treningu czysto siłowego - sety po 1, po 2 a z czasem po 6 :-) Drążek ostatnio to jedynie w ramac

    Odpowiedzi: 4992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-27 10:22:29 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    6 litrów... na kilka podejść bym miał! Ostatnimi czasy to pijam "po czesku" - tj. "dwa pifka" - i tego staram się trzymać. Chyba, że przez cały dzień sobie sączę, to więcej.. ;-) Albo jakaś impreza.. 1 czy 2, to tak "a bo tak gorąco i bym się piwa napił" - pewnie zły nawyk. Teraz lidl wyszedł do ludzi z piwną ofertą - nawet jakieś takie czarne szko

    Odpowiedzi: 4992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-09 11:05:43 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    TT - press day (2x20) 1-2-3-4-5-6-7-6-5-4-3-2-1 SWING (20): 1,2,3,4,5,6,7,6,5,4,3,2,1,1/str - bankowo się pomyliłem w liczeniu i żeby była setka, to "liczyłem na niekorzyść przy poprawce", także weszło ze 110, albo i więcej.. Miska ładnie trzymana, jeszcze nie wg rozpisek, ale zakupy zrobiłem jak dla wojska :-) 1.) Mąka razowa żytnia, orkiszowa, pł

    Odpowiedzi: 4992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-11-04 21:36:35 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    ROP H-DAY C&P (24) - 5x(1,2,3) -------- 21:30 2H SWING (24) - 4min - 30, 25, 20 ------ jazda na (prawie) maxa i przerwy około 1min + BP (16) - 1/1 + BP w klęku, (16) - 3/3 - spodobało mi się ćwiczenie :-) 30min razem z mostkiem, twisterem itp.. Po treningu zupa grzybowa z makaronem (zdobyczna!) i takie jakby burgery z mięsa mielonego (indyk mielon

    Odpowiedzi: 4992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-15 18:08:22 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Ten pompkowy finisher czuję jeszcze dzisiaj - klata, plecy, barki.. Ale - jak trafiają się gorsze dni... tak dzisiaj trafił mi się lepszy dzień! Dzień wolny od pracy. W miarę się wyspałem. Zjadłem śniadanie, wypiłem kawę.. Potem drugą.. W południe Przszkadzajek zasnął. Wziąłem się do pracy. Bałem się że nie dam rady pociągnąć HD na poziomie poprzed

    Odpowiedzi: 4992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-05 18:46:15 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Sam zapytałeś!! Właśnie u Ciebie napisałem: Planuję trening z masą ciała uzupełniony o BP/TGU + SWING/SNATCH i zobaczę jak potem będą szły pressy, bo na razie to sporą cofkę mam jeśli chodzi o siłę w pressie. Dzisiaj spróbowałem się z MP 2x24kg - weszło jedno powtórzenie. Nie ma mocy.. W maksie gdzieś tam w zimie miałem 5powtórzeń. Spory spadek. J

    Odpowiedzi: 4992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-18 17:50:45 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Widzę, że weteran z Ciebie Maćku.. A może właściciel przybytku :-) To już nie można wam lasek podlinkować? Dziewczyna ćwiczy i robi sobie fotki - nic złego! Geoff napisał mi w mailu (znaczy w newsletterze!), że nie jest tajemnicą, że nie jest fanem metconu... Nie nazywają go czasem "królem kompleksów"?????? Po wydaniu +200 programów opartych na ko

    Odpowiedzi: 4992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-04-30 17:52:32 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    @Nieraz Całe to schłodzenie to robię "ile uważam" a nie, że 3min jedno i 2min tamto, a trzecie 90s. O co chodzi z ogarnianiem? Jest rozpiska i trzeba się trzymać. Sporo ćwiczeń można pozamieniać (zmienić wariant, dodać/odjąć kilogramów). Spadek miałem, bo tak sobie pomyślałem, co mi da trening - jak dzisiaj pierwsza część - jedna seria. W 5min to z

    Odpowiedzi: 4992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-18 19:16:50 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    U mnie nic nie jest postanowione. Nie mam sił na kompleksy, czy wymachy. Nieciekawie znosiłem treningi z seriami po 8-10 powtórzeń (ale spoko - zrobiłem co trzeba i jak należy). Zdecydowanie nie odpowiadały mi sesje z seriami po 15-20powt (może niewygodnie było mi wyjść poza strefę komfortu? Raczej brak wiary w sens treningów mnie blokował!). Zosta

    Odpowiedzi: 4992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-13 20:58:27 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Trochę sponiewierane mam dłonie po wczorajszych rwaniach.. Po pracy byłem pełen energii, ale zjadłem obiad, wypiłem kawę i jakoś osiadłem... Jutro nie ma opcji poćwiczenia, także wziąłem się w garść! Piękna sesja: C&P (2x24) - 10x1 - w 9. serii zrobiłem 2xC&P, bo chciałem sprawdzić, czy jest moc. Była ;-) odfajkowane. Lekko. Spoko. Czuć progres. +

    Odpowiedzi: 4992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-12 19:44:46 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Nie wiem, nie znam się. Podobno budując siłę, pracować powinniśmy ciężko i odpoczywać adekwatnie do wykonanej pracy. Wydaje mi się, że skoro Twoim celem jest siła, powinienieś zwiększyć liczbę powtórzeń w serii, tak by wykonać maksymlną liczbę poprawnych technicznie powtórzeń, a następnie zrobić przerwę 2-3 minuty przed kolejną serią. Przykładowo,

    Odpowiedzi: 4992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-27 13:15:27 Liczba szacunów: 0
  • DT - Kettle i inne :-)

    Post
    Po 35 roku życia
    PRO

    Dzięki za kopniaka, ale +5tygodni to już coś co powinno być widać, jakieś efekty. (poprzednio efektów też chyba nie było - nie pamiętam przynajmniej; pamiętam, że monotonia mnie dobijała - ale to dawne dzieje, teraz myślenie mam inne) Na pakerni byłoby 4-6tyg treningów i modyfikacja. Tej modyfikacji jestem pozbawiony. Nic nie podmienię w programie.

    Odpowiedzi: 4992 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-10 09:48:44 Liczba szacunów: 0