SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Hashimotka na redukcji/ str 61półmetek

    Post
    Ladies SFD

    4 DZIEŃ REGENERACJI: MISKA: ok. 1700 kcal, BTW: ok.120 g białka, 65 g tłuszczu i 165 g ww /ObrazkiSFD/zdjeciaSFD2/ee9c700869e148abac1baeaa4eb7b34f.png SUPLE: Omega-3 (1 kapsułka), tran (1 łyżeczka), olej kokosowy (1 łyżka), Psyllium Husk (2 lyzeczki), Resveratrol (2 kapsulki, 200 mg), magnez (1 kapsułka 107%)a przy okazji: cynk, wit B6), wapń (2 ka

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-26 15:45:39 Liczba szacunów: 0
  • Hashimotka na redukcji/ str 61półmetek

    Post
    Ladies SFD

    Sheep...może to rzeczywiście przez koniec zimy, tylko jakoś tak się zbiegło z grypą żołądkową i myślałam, że odwodnienie. aholka...Avon to dla mnie chemia, a jej unikam, jak ognia. Moje łapki lepiej wyglądają przez chwilę po natarciu ciepłą oliwą z oliwek z kilkoma kroplami cytryny + oczywiście rękawiczki na to (taka maska). Tak samo z masłem shea/

    Odpowiedzi: 920 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-03-27 19:25:41 Liczba szacunów: 0
  • METODYKA TRENINGU : PROGRESJA A STRES

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    otem doloze dodatkowe 5 kg zgodnie z planem. czy tak moze byc?? JASNE! P.S po tych 7 seriach tak mnie bola nogi,ze sie boje myslec jak jutro wstane rano z lozka POMYSL SOBIE JAK SLABE SA ZE TAK MALY CIEZAR JE WYKONCZYL, HEHEHE pozdrowienia edit: Nie pomylilem sie-dzis mam okrutne zakwasy w calych nogach,ale kolana nie bola:) NICE! Nixon33

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-13 01:42:28 Liczba szacunów: 0
  • METODYKA TRENINGU : PROGRESJA A STRES

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Kill_Bill 1. barki+nogi wyciskanie sztangi do czubka glowy 15/12/10/8/6/4/10/12 OK! -wznosy bokiem 4x10 JAKO ZE TO CWICZENIE JEDNOSTAWOWE RADZE DAC 12-15POWT -unoszenie hantla na tyl barkow 4x10 TAK SAMO MOZESZ JESZCZE COS ZARZUCIC NA PRZEDNIE BARY... -przysiady (rozlozone procenty i serie wg "sily z masa") OK! -uginanie nog w lezen

    Odpowiedzi: 175 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-01-16 17:11:01 Liczba szacunów: 0
  • Gold Vita-Min ANTI-OX - POTĘŻNA TARCZA ANTYOKSYDACYJNA!

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    seba11 z nimi pewnie jest podobnie jak z vita-min multiple sport, że masz 2 różne tabsy(jeden z witaminami drugi z minerałami - tutaj anit-ox) więc każdej z nich po 1/dobę a w sumie 2/dobę czyli opakowanie na miesiąc. masło maślane

    Odpowiedzi: 180 Ilość wyświetleń: 18573 Data: 2011-09-06 12:43:26 Liczba szacunów: 0
  • "MIĘŚNIE NIE TYLKO DOMENĄ MĘŻCZYZN"

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Jacek, a ja się nie do końca zgodzę z Twoim podejściem do treningu. Nie każdy może sobie pozwolić na taką rozbudowę mięśni, właśnie ze względów estetycznych. Wiadomo, każdy chciałby mieć silne mięśnie, ale nie kosztem tego, że będą jakieś duże. Np. w moim przypadku najistotniejsze jest, aby mięśnie były długie, smukłe (nie w sensie rozciągnięcia, z

    Odpowiedzi: 23 Ilość wyświetleń: 11375 Data: 2007-02-10 14:32:10 Liczba szacunów: 0
  • *** ODBLOKOWANIE CZYLI ŁAGODNY POWRÓT DO NORMALNOŚCI ***

    Post
    Doping

    mnie wystarczala sama efka / 500mg 6%/ wiem ze to sporo ale efka oprocz pobudzenia , angazujac tluszcze energetycznie zabezpiecza nasze miesnie prze4d spaleniem, moim zdaniem pic polega na tym by ja wzoac w momencie kiedy przeczuwamy ze towar juz nie dzila i zbliza sie dolek. jak wiesaz wielu ludzi bierze zaraqz po cyklu spiropent lub podobne srodk

    Odpowiedzi: 189 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-05-18 18:13:37 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Storm + mono = masa / by Bzyku pods.str58

    Post
    Odżywki i suplementy

    Z dedykacją dla Dog Face Podsumowanie w sobotę za 2 tygodnie. solaros, mają strukturę mniej więcej jak jakieś tam ciasto hehe. Raczej miękkie. Nie przychodzi mi nic do głowy. Przez 5 dni leżały w lodówce i nic im się nie stało.

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-23 07:51:50 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Storm + mono = masa / by Bzyku pods.str58

    Post
    Odżywki i suplementy

    ***Dzień 38*** Dzisiaj byłem kupić trochę ciuchów i powiem jedno... nie robię już bicepsa . Na 10 koszulek i polówek udało mi się wcisnąć ramiona tylko 3 z tego w 2 na upartego. Ogólnie jakaś masakra jest . *Dieta i suplementacja* Zarówno dieta jak i suplementacja standardowo bez żadnych wodotrysków. *Trening* Barki + aero. Barki: - wyciskanie szta

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-28 23:15:26 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Storm + mono = masa / by Bzyku pods.str58

    Post
    Odżywki i suplementy

    Po drodze na trening byłem w aptece i babeczka mi dała Essentiale Forte. Niby, że mocne czy cuś. ***Dzień 39*** Dzisiaj byłem kupić trochę ciuchów i powiem jedno... nie robię już bicepsa . Na 10 koszulek i polówek udało mi się wcisnąć ramiona tylko 3 z tego w 2 na upartego. Ogólnie jakaś masakra jest . *Dieta i suplementacja* Zarówno dieta jak i s

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-07-29 19:40:54 Liczba szacunów: 0
  • TEST: Storm + mono = masa / by Bzyku pods.str58

    Post
    Odżywki i suplementy

    Caly czas do przodu ,plecki poszly do przodu wyraznie ,klate ciezko ocenic bo nie dales jaklo takiej fotki np. przodem luzem,kfajnie bedzie jak wzucisz. Skoro klatlka idzie opornie to moze trrzeba poprobowac np. robic ja ze 2 razy w tyogdniu,albo wrecz przeciwnie moze robisz za czesto, starac sie zmieniac cwiczenia, p[rzeplatac roznorodne cwiczenia

    Odpowiedzi: 630 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-08-08 23:50:24 Liczba szacunów: 0
  • Justyna - dziennik zmian :-)

    Post
    Po 35 roku życia

    Dziękuję z całego serca wszystkim, którzy gratulowali i pisali wszystkie ciepłe słowa w dzienniku konkursowym. No to po odpoczynku wracam do treningów %-) I tak jak sugerowała Kokosik - robię doopę }:-( Założenia miski na najbliższy miesiąc to ok 2500 kal w proporcjach 30/30/40 , bez rotacji , nie będę na razie liczyć , raczej powalczę na oko. Do l

    Odpowiedzi: 712 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-05-10 09:26:58 Liczba szacunów: 2
  • Justyna - dziennik zmian :-)

    Post
    Po 35 roku życia

    Cholewka nie mam czasu prowadzić dziennika jak należy ale skrobne co nieco ... w zeszłym tyg były 3 treningi dół / góra/ mieszany, w weekend kurs i podstawy 3-boju siłowego ( siady pokochałam ale jeszcze nie umiem tych przyspieszeń w dolnej fazie i wyjścia ładnie zgrać <3 popracuję nad tym ), mobilność mam wrażenie ładnie do przodu co z resztą zost

    Odpowiedzi: 712 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-24 13:41:16 Liczba szacunów: 0
  • Justyna - dziennik zmian :-)

    Post
    Po 35 roku życia

    Skąd Ty bierzesz siłę na takie ciężary 88-O Prosto z serca %-) Justyna też sprawdzała kiedyś na jakiej misce nie umiera ;) Stare dzieje do których wolałabym nie wracać ;-) Justyna ale pocisnelas ,pięknie pięknie. No pani... bardzo ładnie :-) Imponujesz mi Justyna :-) };-) Ano lubię ciężkie treningi, po których czuje że żyję a siady uwielbiam \-)

    Odpowiedzi: 712 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-26 16:23:31 Liczba szacunów: 0
  • Doris.K - Fit forma mi się marzy.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Czwartek był dniem treningowym. Niestety nie byłam w stanie pójść na siłownie rano bo... odsypiałam wyjazd na Słowację ;) Kimałam do 11 jak zabita ;D Zmieniłam siłownię także znów muszę się przestawić i przyzwyczaić - inny sprzęt + wyczuwalny nosem klimat siłowni :D CZWARTEK -MISKA 1. OMLET - 70 g owsiane, 30 g izolat UNS, 150 g cukinia, 80 g banan

    Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-10 15:05:10 Liczba szacunów: 0
  • Doris.K - Fit forma mi się marzy.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Poniedziałek jest u mnie dniem oczywiście treningowym ;) Po niedzielnym resecie wstałam rano, wskoczyłam na wagę (66,7 kg), przetarłam oczy i pomaszerowałam przygotowywać magiczne śniadanie - oczywiście w formie OMLETA ;) Następnie trening, po nim praca standardowo, forum plus trzymanie miski. Tak zleciał czas do chwili obecnej. Podsumowując: Z tr

    Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-13 20:27:50 Liczba szacunów: 0
  • Doris.K - Fit forma mi się marzy.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Ostatnim rzutem na taśmę wypiska z dzisiejszego dnia. MISKA : 1. OMLET - 70 g owsiane, 5 g mąka gryczana, 80 g białka jaj, 50 g banan, 60 g śliwka, 120 g cukinia, 30 g izolat, łyżeczka proszku do pieczenia, łyżeczka kakao, pasek gorzkiej czekolady + 50 ml mleko ALPRO do kawy http://dorisk.gbzl.pl/foty/196.jpeg http://dorisk.gbzl.pl/foty/191.jpeg T

    Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-22 00:11:22 Liczba szacunów: 0
  • Doris.K - Fit forma mi się marzy.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Czas nadrobić drobne zaległości. Tak jak wczoraj pisałam wczoraj dzień nietreningowy - zabiegamy do tego stopnia, że drugi posiłek został zjedzony dopiero o 16. Nie wiem jakim cudem dałam radę wytrzymać tyle bez posiłku ale najważniejsze, że się udało. ŚRODA - MISKA: 1. Omlet : 80 g owsiane, 100 g dynia, 20 g orzechy włoskie, 20 g kazeina UNS, 60 g

    Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-12-04 19:00:23 Liczba szacunów: 0
  • Doris.K - Fit forma mi się marzy.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    Szybka wypiska z dziś. Dzień nietreningowy. Ogólnie odpoczynek po mocnym, zabieganym tygodniu. MISKA: Nisko węgle, wysoko białko i tłuszczyk 1. OMLET- 45 g owsiane, 60 g borówki, 100 g cukinia, 25 g kazeina UNS, 80 g białka jaj, 2 g czekolada biała, łyżeczka kakao, cynamon + 30 ml mleko do kawy http://dorisk.gbzl.pl/foty/207B.JPG 2. 50 g makaron ra

    Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-01-11 00:02:27 Liczba szacunów: 0
  • Doris.K - Fit forma mi się marzy.

    Post
    Dzienniki Treningowe

    ŚRODA - dzień nietreningowy ;) Rano wpadło śniadanko a po nim tak jak mówiłam urodzinowa wizyta u dentysty %-) Godzina na fotelu minęła bardzo szybko. Szkoda tylko, że nie mieli TV zamontowanego bo bym się w tym czasie przynajmniej nie nudziła %-) Po południu sprzątanie chaty no i oczywiście forum ;-) MISKA: BTW 100/40/ 160 1. OMLET – 50 g płatki

    Odpowiedzi: 3883 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-02-12 16:03:39 Liczba szacunów: 0