SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • DEMOLUB/dziennik/ 15-10-5 by Wodyn , plan STR 244 .str.131.Filmy.str.18,44,48,119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    16-PAŹDZIERNIK TRENING NR.9 (5 A) 1. WYCISKANIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ: 65kg (+ 5kg) 2. PRZYSIADY 87,5kg: (+ 2,5kg) 3. UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM ŁACZONE Z WYCISKANIEM SZTANGIELEK STOJĄC: 13,750kg (+ 1,250) 4. MLOTKI NAPRZEMIENNE (W SUPERSERII Z:) : 17,5kg ( +2,5kg) 4. PROSTOWANIEM RAMION W DÓŁ: 75kg (+ 10kg) 5. WIOSŁOWANIE JEDNORĄCZ NA WYCIĄGU D

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-10-16 18:46:45 Liczba szacunów: 0
  • DEMOLUB/dziennik/ 15-10-5 by Wodyn , plan STR 244 .str.131.Filmy.str.18,44,48,119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ykonane . BRZUCH OK jak zwykle 3 serie . FILM Z UGINANIA NÓG . NA 15 POWTÓRZEŃ TRUDNO SKUPIĆ SIĘ NA TECHNICE ZWŁASZCZA GDY WKROCZYŁEM JUŻ W TRZECI MIESIĄC . OBIECUJĘ SOBIE BARDZIEJ PŁYNNIE ROBIĆ ZWŁASZCZA PIĄTKI ,JAK SIĘ DA RADĘ TO DZIESIĄTKI RÓWNIEŻ . http://www.youtube.com/watch?v=IrQw1Zt3OBQ Zmieniony przez - demolub w dniu 2009-11-22 19:39:53

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-11-22 19:31:38 Liczba szacunów: 0
  • DEMOLUB/dziennik/ 15-10-5 by Wodyn , plan STR 244 .str.131.Filmy.str.18,44,48,119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    OGÓLNIE ODCZUWAM SYMPTOMY GRYPY I PRZYŹIĘBIENIA JUŻ DRUGI DZIEŃ . TRENING WYKONAŁEM MIMO OSŁABIENIA I LEKKIEJ GORĄCZKI . Demol-niektore symptomy grypy i przeziebienia sa podobne ale nalezy zaczac od zdefiniowania co nam tak na prawde jest. Grypa-wysoka goraczka, czesto zwala na 1-2 dni z nog, MEGA bola plecy ale i pozostale miesnie. NIE LECZY SIE

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-12-23 09:25:03 Liczba szacunów: 0
  • DEMOLUB/dziennik/ 15-10-5 by Wodyn , plan STR 244 .str.131.Filmy.str.18,44,48,119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a na rozmarach ,wiem że to wpływ posiłków świątecznych .Poluzowałem pasa trzeba mi się wziąść się za siebie. FILMY Z NIEKTÓRYCH ĆWICZEŃ ,ZAPRASZAM DO OCENY. SPECJALNIE LEPSZA JAKOŚĆ NAGRANIA DLA ODWIEDZAJĄCYCH http://www.youtube.com/watch?v=OhN2j_FoE0c http://www.youtube.com/watch?v=Zzx8Q6kKXzU http://www.youtube.com/watch?v=4H6hBh4MgHo http://www

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-04 19:15:39 Liczba szacunów: 0
  • DEMOLUB/dziennik/ 15-10-5 by Wodyn , plan STR 244 .str.131.Filmy.str.18,44,48,119

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    adzik Odpisałem na priv. Strażniku mojej sumienności 28 KWIECIEŃ & TRENING NR.53 NOWYM PLANEM (101 SYSTEMEM WODYNA) (A-5) VIII( MIKROCYKL PROGRESIA NIEPRZESUNIĘTA * CAŁOŚĆ PLANU STR.244 i 267. Ostatni taki trening: http://www.sfd.pl/_DEMOLUB%2Fdziennik%2F_15_10_5_by_Wodyn_%2C_plan_STR_244_.str.131.Filmy.str.18%2C44%2C48%2C119-t495416-s298.html

    Odpowiedzi: 3000 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-04-28 22:26:01 Liczba szacunów: 0
  • Budujemy klatkę, odbiegajac od utartych zasad!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dobra,ostatni raz ci daje mocny trening klatki.Później daj jej spokój(w sensie nie więcej jak2/3 ćwiczenia) ;-) Przed przystąpieniem do planu odpocznij,aby mieć pewność że jesteś zregenerowany w 100%.Poza tym podbij troszkę dietę. A oto twój hardcore na piersiowe: 1.Pompki na poręczach rampa 6 2.Gilotyna na skosie dodatnim rampa 8 tempo 4/1/1/ 3.Wy

    Odpowiedzi: 558 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-18 19:45:04 Liczba szacunów: 0
  • Wszystko o rozstępach

    Post
    Zdrowie i Uroda

    nie wiem może to kogos pocieszy ale z niektórymi tutaj nie jest tak źle, ja chyba mam największe rozstępy, miedzy innymi - ciągnące się od początku szyi do bicepsa około 15cm - na bicepsie, zaczynają wchodzić na przedramie - między klata a bicem - cale plecy od 4 liter do szyi mam w czerwonych rozstepach, poziomo ciągną się przez całe plecy - do

    Odpowiedzi: 115 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-11-18 21:30:44 Liczba szacunów: 0
  • Masa z Zabrzaninem str. 36

    Post
    Trening dla początkujących

    WYPISKA Z DNIA 07.06.09 PAPU: 1. twarożek ze szczypiorkiem + warzywa, 2 buły z makiem (innych nie było w sklepie) 2. omlet z miarką SP80 i 50g owsianych 3. porcja rosołu, 2 gotowane udka + sałata z pomidorem 4. 2 naleśniki z piersią kurczaka i pieczarkami 5. porcja SP 80 TRENING: brak WYPISKA Z DNIA 08.06.09 PAPU: 1. owsiane 50 g i SP80 2. gotowana

    Odpowiedzi: 363 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-08 22:00:31 Liczba szacunów: 0
  • Mój dziennik: zrzucenie nadwagi z koniu151.

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    Dzisiaj rozpocząłem dietę i trening zgodnie z planem od Konia, to też uznam dzisiejszy dzień za oficjalny początek (tak będzie łatwiej od strony formalnej :-P) DIETA zdjęc posiłków robić nie będe, będzie tylko info co jadłem ;] również bez gramatury ponieważ jest to tajemnica handlowa mojego opiekuna. Sniadanie: jajka + oliwa z oliwek + wasa II sni

    Odpowiedzi: 102 Ilość wyświetleń: 14109 Data: 2011-11-22 00:02:29 Liczba szacunów: 0
  • METODA 15-10-5 : ALTERNATYWNE PROGRESJE

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    POWT -lydki NA LUZIE 3 SERIE PO 15 LUB 10 LUB 5 POWT -przedramiona NA LUZIE 3 SERIE PO 15 LUB 10 LUB 5 POWT -brzuch NA LUZIE 3 SERIE PO 15 LUB 10 LUB 5 POWT PIĄTEK ***TAK JAK PONIEDZIALEK, ALE NASTEPNA LICZBA POWT W PROGRESJI* SOBOTA ***TAK JAK WTOREK, ALE NASTEPNA LICZBA POWT W PROGRESJI* *LICZBY POWTORZEN W PROGRESJI tworza ciag 15-10-5 - 1

    Odpowiedzi: 369 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-03-16 22:23:23 Liczba szacunów: 0
  • vajolet / dziennik /Redukcja - podsumowanie str 65-66 ,144

    Post
    Ladies SFD

    akneraj juz wczoraj zjadłam maly posiłek i było ok flying niech rosną ,bo widze jak mi bicepsik zmalał,bez mierzenia da sie zauważyć Dzis trening zrobiłam i odrazu lepiej sie poczułam ,na poczatku cieżko szło ,ale dałam rade ,a potem juz coraz lepiej.Apetyt też wraca do normy. Superserie 12 powtorzeń Dzień pierwszy 1a. wyciskanie sztangielek płask

    Odpowiedzi: 2015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-02-23 09:34:56 Liczba szacunów: 0
  • vajolet / dziennik /Redukcja - podsumowanie str 65-66 ,144

    Post
    Ladies SFD

    Trening tydzień 1-75%masków 3s-10-12powtórzeń Poniedziałek Nogi + Barki Nogi 1) przysiady ze sztangą 5pow-4serie:56kg,66kg,76kg,76kg/ 2serie-3pow:80kg,84kg 2) mc proste 4serie-5pow:56kg,66kg,66kg,76kg/ 2serie-3pow:80kg,86kg 3) przysiad przedni 3 serie 10pow:36kg 4) wykroki 3 serie 10pow.na nogę:36kg Barki 1) wyciskanie sztangi siedząc z klatki

    Odpowiedzi: 2015 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-24 08:03:41 Liczba szacunów: 0
  • Hasa i jej walka o obwód pasa

    Post
    Ladies SFD

    Najpierw trening: 1. Przysiad R: 10 x cc / 10 x 40 kg / 10 x 40 kg / 10 x 42,5 12 x 20 kg/ 12 x 30 kg / 8 x 40 kg 2. Wyciskanie ława 12 x 16 kg / 10 x 18,5 kg / 8 x 21 kg 2 x 12 x 2 sztabki / 1 x 10 x 2 sztabki (na maszynie) 3. Przyciaganie drążka 10 x 25 kg / 10 x 25 kg / 10 x 25 kg 12 x 18 kg / 10 x 25 kg / 10 x 25 kg 4. Prostowanie nóg 10 x 32

    Odpowiedzi: 1155 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-30 18:42:20 Liczba szacunów: 0
  • o kontuzjach

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    KIlka lat temu skrecilam sobie kostke 2 razy w tym samym miejscu i do tej pory odczuwam niestabilnosc kostki jak poruszam sie .Wczesniej jakos nie przeszkadzalo mi to. Pare razy zdarzylo mi sie upasc na ziemie jak szlam ,nawet nie wiedzialm jak to sie stalo bo bylo szybko i bez bolu.Przypuszczam,ze moze to byc zwiazane z kostka.I to mnie martwi bo

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 5050 Data: 2008-11-02 19:08:22 Liczba szacunów: 0
  • TEST : NOZ IV siła w górę By StiX - pods. str.12!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Czwartek (10.12.2009) 7 tydzień treningu PIĄTEK WL 54kg/6 60kg/3 73kg/3 81kg/3 90kg/2 100kg/2 105kg/2,2 110kg/1 Aktywne opuszczanie 120kg/1,1 Trzymanie sztangi 120kg/20s,20s Wyciskanie wąsko 54kg/6 73kg/4 81kg/4 Wyciskanie francuskie leżąc 42kg/5,5,5 Film 110kgx1 http://www.youtube.com/watch?v=qTvoJ6Hv_4g Wrażenia : No trening zakończony pozytyw

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 13729 Data: 2009-12-10 21:16:07 Liczba szacunów: 0
  • Proszę o pomoc w dopracowaniu diety i treningu - split !!

    Post
    Ladies SFD

    Obliques - bardzo dziękuję za odpowiedź i wszystkie uwagi ! Faktycznie na zdjęciach ewidentnie widać, że coś jest nie tak z moim kręgosłupem, czasem wydaje mi się że przez to mam trudności z prawidłowym wykonaniem niektórych ćwiczeń. Postaram się niedługo coś z tym zrobić, a tymczasem czy mogłabyś mi wytłumaczyć parę rzeczy ? Czy ten rozkład BTW

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 1493 Data: 2011-04-02 17:25:37 Liczba szacunów: 0
  • (L)marika / do sukcesu nie ma windy, tylko schody

    Post
    Ladies SFD

    tak tak jestem w trakcie pisania, Fajnie jest z wymiarami Ciekawe jak ci sie cialo zmienia Bo wymiary tego nie powiedza No fakt ze teraz to pod prostokat podchodzisz, nie da sie ukryc ze zmieniamy sie cale zycie, Nic na stale nie jest dane A z konkursem jak chcesz twoje cele go na pewno nie wykluczaja Co ci udowodnię Dzień 1 1. przysiad 4x(tydz

    Odpowiedzi: 277 Ilość wyświetleń: 19612 Data: 2011-04-07 15:21:34 Liczba szacunów: 0
  • News'y piłkarskie

    Post
    Piłka Nożna

    El. MŚ: Polska pokonała Austrię, horror w końcówce! W meczu grupy 6. Polacy bardzo emocjonującym spotkaniu pokonali na Stadionie Śląskim w Chorzowie Austrię 3:2 (2:0). Dzięki wygranej nasi zawodnicy nadal prowadzą w tabeli tej grupy. Biało-czerwoni tym razem przystąpili do spotkania w białych koszulkach i… czarnych spodenkach. Publiczność

    Odpowiedzi: 281 Ilość wyświetleń: 16711 Data: 2005-09-03 22:32:30 Liczba szacunów: 0
  • News'y piłkarskie

    Post
    Piłka Nożna

    9 kolejka: Korona - Amica 2:1 Po meczu kieleccy kibice przez kilkanaście minut wiwatowali na cześć piłkarzy, którzy w pełni zasłużyli na zwycięstwo, nie tylko mądrą i dobrą grą, ale przede wszystkim skuteczną postawą pod bramką przeciwników. Kielczanie pokonali zespół z czołówki ekstraklasy nie tylko dlatego, że piłkarze Amiki spisywali się w Kiel

    Odpowiedzi: 281 Ilość wyświetleń: 16711 Data: 2005-10-01 18:40:23 Liczba szacunów: 0
  • Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    siema. ...mam pare pytan... -po 1- czy w pierwszym ćwiczenia mamy położyć 2 ręce na kolanie od przodu ciała (czyli klatki pierwsiowej) czy mamy tak jakby objąć kolano trzymając od spodu uda? -2 pyt- czy calą serię robi się ćwiczenie jedno za drugim i czy seria to zawsze 6 ćwiczeń? -3 pyt powiązane z drugim- jak to sie robi odnośnie np.2 i 3 dnia (

    Odpowiedzi: 5787 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-08-14 22:14:22 Liczba szacunów: 0