SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    09/03/2015 DNT Wczoraj miałam dzień wolny od treningu i cały dzień czułam zakwasy dwugłowych%-) Miska: suplementy: wit. D, kreatyna, Chela-Mag B6, Vita-min multiple sport napoje: herbata zielona, kawa z mlekiem, pokrzywa, woda warzywa: pomidor, papryka czerwona, sałata, rzodkiewka, pieczarki /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/906ab7e629a9444aac81791a82b

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-03-10 17:54:03 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    17/06/2015 DT Tydzień 4, Dzień 2 Kolejny dzień z kiepskim samopoczuciem, musiałam znowu wypić dwie kawy w pracy, bo miałam kryzys ziewania i oczy przez moment same się zamykały, a chciałam jakoś zrobić dzisiejszy trening. Nakręciłam kilka filmików z ćwiczeń, do których uwagi miał Rion. Dwie wersje unoszenia sztangielek bokiem: jedna z radami męża i

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-06-17 22:52:32 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    I came back :-D Niestety wszystko co dobre szybko się kończy (urlopik dobiegł końca) - wypoczęłam, wyspałam się, pojadłam. Teraz czas wrócić do ćwiczeń i do Was moi mili ;-) Wczoraj ogarnął mnie leń pourlopowy, nic mi się nie chciało, dzisiaj ciężko było wstać do pracy, a w pracy ciężko było mi się wziąć do roboty :-P Po przerwie byłam dziś pierwsz

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-10 22:54:01 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    07/11/2015 DNT Sobota minęła tradycyjnie na domowych porządkach, a później na rodzinnym leniuchowaniu i odpoczynku :-) Miska: suplementy:. wit. C, wit. D, kreatyna, Orange Triad, Magnez, Gaba napoje: kawa z mlekiem, pokrzywa, woda http://potreningu.pl/profile/nikki#/date/2015-11-07 08/11/2015 DT Pierwszy raz od bardzo długiego czasu pospałam sobie

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-11-08 16:33:22 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    05/01/2016 DNT Wczoraj dzień nietreningowy, więc popołudnie spędzone spokojnie w domciu z synem na grach planszowych oraz leżeniu brzuchem do góry - a co, mi się też czasem należy :-) :-D Miska: suplementy: wit. D, wit. A+E, kreatyna, Magnez, Gaba napoje: kawa z mlekiem, woda, pokrzywa warzywa: cukinia, brokuły http://potreningu.pl/profile/nikki#/d

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-01-06 16:33:31 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    Night jeśli chodzi o moje najbliższe plany i cele to nadal będę dążyła do poprawy dołu ciała (ujędrnić nogi i pupę, nabrać jeszcze mięśni, które tam średnio jakoś widać), ale nie zapominając o górze ciała :-) Chciałabym poprawić trochę barki, poszerzyć lekko plecy oraz popracować nad tricepsem, bo biceps już jest, a po co mi jakiś gigant :-D Ogólni

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-17 07:33:32 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    Z wypowiedzi nightingala wnioskuję, iż ktoś w domu powinien mnie przeprosić :-D night: 1. Jest tak jak mówiłeś :-) Zamienić kolejność z face pulls i dać po unoszeniu bokiem, czy w ogóle dać jako pierwsze ćwiczenie na barki? 2. Co do unoszenia bokiem, w sumie gdyby żonka lekko pochyliła tułów do przodu to przy tym ruchu lepiej by weszła w głowę bocz

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-08-31 09:20:01 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    Nie odzywałam się, ponieważ nadal nie mam zaplanowanego nowego treningu, bo najzwyczajniej w świecie nie mamy ostatnio z mężem czasu, aby ułożyć coś sensownego. Zapewne każdy pomyśli, że przecież wymyślenie treningu zajmuje dosłownie chwilę, ale wierzcie mi, że od tygodnia naprawdę brakuje nam czasu, a to za sprawą pojawienia się w naszym domu nowe

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-31 20:42:57 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    27/01/2017 DT Pisząc pokrótce, bo już późna pora się zrobiła jak dla mnie, a do tego ledwo patrzę na oczy ze zmęczenia. Po dzisiejszym treningu i kompleksach nie wiedziałam o co chodzi, czułam się jakby oderwana od otoczenia. Zresztą już nawet jeden chłopak zauważył jak zmęczyła mnie pierwsza seria kompleksu, aż musiałam się przytrzymać na crossfic

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-27 22:50:13 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    Do mnie co jakiś czas wraca kłujący ból między lewą łopatką a kręgosłupem i pojawia się jak przeciążę czworoboczny bądź co bardziej prawdopodobne równoległoboczny i wówczas jak obracam głowę w lewo i dół to kłucie jak by mi ktoś szpilkę wbijał. Teraz się męczę właśnie już 2 dni. Smaruję, okłady rozgrzewające i przechodzi najczęściej po 2-3 dniach.

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-05-05 08:33:16 Liczba szacunów: 0
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    12/09/2017 Cieszę się, że dzisiejsze moje samopoczucie pozwoliło mi zrobić cały trening, ponieważ w rack pull pękło 100kg8-):-D Od rana pobolewała mnie trochę głowa, dwie kawy wypite w pracy jakoś mnie trzymały i ten lekki ból głowy przeszedł, mogłam przynajmniej fajnie poćwiczyć. Jak zwykle nagrałam parę filmików, w tym dwie wersje martwego ciągu

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-12 20:43:37 Liczba szacunów: 3
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    19/11/2017 Ależ jestem z siebie dziś dumna, walczyłam jak lwica dzielnie do końca dzisiejszego treningu, a na koniec miałam dość :-P Pękło dziś.... 120kg w Rack pull 8-) Filmik nakręcony, więc widać jak na dłoni jak walczę do końca i się nie poddaję :-> Ubierałam pas do dwóch serii w przysiadach i rack pull, ale niestety wszystkie pasy na naszej si

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-19 21:25:27 Liczba szacunów: 1
  • Nikki - spełnienie marzenia/ str46/ str59/ str83/ str92

    Post
    Ladies SFD

    Odnosząc się do waszych wypowiedzi SzeA i Night to wiadomo, że czasem warto wysłuchać dobrych rad od osób, które widać, że się znają na tym co robią (np. obserwując w jaki sposób ćwiczą) czy tak jak tu na forum moderatorów, którzy również ćwiczą długi czas i mają wiedzę, którą dzielą się z innymi mniej doświadczonymi osobami. Ja chętnie takich osób

    Odpowiedzi: 2156 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-12-10 10:25:13 Liczba szacunów: 0
  • Cykl na mase, kilka kwesti to przemyślenia.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Nikomu się nie widzi - odpowiednia dieta (polecam poczytac o carb cycling) i jeśli będzie trzeba, dodanie dodatkowych aktywności fizycznych. Tak, tylko chodzi, o to, że był taki czas kiedy zależało mi tylko aby masa przyszła, bo na początku była mizerna. Teraz jest lepiej, choć dalej chcę masę mięśniową, ale właśnie tak jak pisze. Bo mięśnie brzu

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2268 Data: 2011-09-30 21:22:10 Liczba szacunów: 0
  • Cykl na mase, kilka kwesti to przemyślenia.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Przede wszystkim dzięki wszystkim za pomoc, doszedłem jednak do wniosku, że rozłożę to na 4 dni (Pon-Wt-Czwt-Pt) Ballomus (bo widzę, że w innych tematach odpowiadasz) czy ktoś inny prosze o odniesienie się co do planu. Nogi + prostowniki grzbietu + brzuch I: 1. przysiad tylni 4s (12-6) 2. przysiad bułgarski 3s (12-8) 3. prostowanie nóg 3s (jw)

    Odpowiedzi: 40 Ilość wyświetleń: 2268 Data: 2011-10-03 20:31:26 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka wg. Mikołaja/ podsumowanie str. 200/224/260

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam ! Dzień treningowy - tydzień 4 Trening B 1. Przysiady ze sztanga na barkach RAMPA 8 - Nie zrobiłem tego ćw,Mikołaj patrzył jak robie,okazało się,że nadal źle,a tak jak mowił żeby robić (myśle,że dobrze mówił) nie daje rady,plecy dostają po dupie i odczuwam ból w miejscu gdzie kość udowa łączy się z miednicą (rodzaj bólu jakby miała mi kośc

    Odpowiedzi: 2623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-08-25 20:37:13 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka wg. Mikołaja/ podsumowanie str. 200/224/260

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam ponownie ! Dzień treningowy - tydzień 3 PLECY 1. Martwy ciąg RAMPA5 60 x 5 100 x 5 110 x 5 120 x 5 130 x 5 140 x 5 poprzednio 135 x 5 2. Podciąganie na drążku 2,5 x 8p 3,5 x 7p 4,5 x 7p 5 x 6p poprzednio 4,5 x 8 3. Wiosłowanie sztangielkiem 30 x 8 33 x 8 37 x 8 poprzednio 33 x 8 26 x 12 22 x 15 4. Wymachy leżąc na ławce skośnej w góre 12 x

    Odpowiedzi: 2623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-11 21:33:53 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka wg. Mikołaja/ podsumowanie str. 200/224/260

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam ponownie ! Dzień treningowy - tydzień 4 Barki + triceps 1. Wycisk siedząc (sztangielki) RAMPA8 18 x 8 22 x 8 26 x 8 30 x 8 poprzednio 26 x 10 2. Unoszenie przodem 17 x 10 17 x 10 17 x 10 poprzednio 15 x 10 3. Unoszenie bokiem (maszyna) 2 sztabki x 12 2 sztabki x 12 2 sztabki x 12 poprzednio tak samo 4. Wycisk wąsko RAMPA8 55 x 8 60 x 8 65 x 8

    Odpowiedzi: 2623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-22 17:52:02 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka wg. Mikołaja/ podsumowanie str. 200/224/260

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam ponownie ! dzień treningowy - tydzień 5 Klatka + Biceps 1. Pompki na poręczach RAMPA8 2,5 x 8 7,5 x 8 12,5 x 8 17,5 x 8 22,5 x 7 poprzednio 20 x 8 2. Wycisk na skosie w górę (sztanga) 55 x 8 60 x 8 65 x 8 70 x 8 poprzednio 67,5 x 8 3. Przenoszenie sztangielka nad głową 26 x 12 26 x 12 26 x 8 poprzednio podobnie 4. Unoszenie gryfu łamanego n

    Odpowiedzi: 2623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-27 22:15:29 Liczba szacunów: 0
  • Kulturystyka wg. Mikołaja/ podsumowanie str. 200/224/260

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam ponownie ! Regeneracja Micha: 1 posiłek: serek wiejski + owies + oliwa 2 posiłek: placki owsiane 3 posiłek: wieprz + kasza jęczmienna + warzywa + oliwa 4 posiłek: łosoś + warzywa 5 posiłek: whey + owies + oliwa 6 posiłek: jaja + warzywa Giszman Witam również ! Z tymi plecami, zdaję sobie z tego sprawę, ale trudno mi wyelminować ten błąd. Ta

    Odpowiedzi: 2623 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-15 20:18:15 Liczba szacunów: 0