SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • [Blog] by Volf / New Fotki str 36

    Post
    Trening dla początkujących

    Aylar - Progres jest ale jak ty byś wyglądał po 2 tygodniach libacji ? No, dajcie mi trochę czasu na dojście do siebie syntok - Wiem moja wina ale wszystko tak się potoczyło , wyjazdy itp że nie bylo czasu Te podsumowanie zrobiłem jakieś 2 tyg temu ,tylko zdjęć sylwetki mi brakowało .Człowiek nie samą siłownią żyje Łapcie zdjęcie ze studniówki

    Odpowiedzi: 402 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-01-28 18:08:43 Liczba szacunów: 0
  • !!Bigoreksja - dowiedz się czy jesteś bigorektykiem.!!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    1. NIE 2. Raczej NIE 3. Ostatnio zdarza się często,więc TAK 4. Jak na swoje fundusze to TAK 5. NIE 6. NIE

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-06-04 08:33:31 Liczba szacunów: 0
  • !!Bigoreksja - dowiedz się czy jesteś bigorektykiem.!!

    Post
    Po siłowni, o siłowni

    1)Nie- ćwicze cięzko ale nie wiecej niż 4 razy w tygodniu 2)Nie- chyba ze nie przeszkadza mi w treningu 3)Nie- no może czasami, ale staram sie znaleść czas i na to i na to 4)Nie- troche kasy poszło ale patrzać na innych to wydalem na to grosze 5)Nie- i nie zamierzam to nie dla mnie 6)Tak- jak kazdy WYNIK: 1/6 czyli narazie raczej to mi nie groźi

    Odpowiedzi: 103 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-02-09 02:07:46 Liczba szacunów: 0
  • Szajba - Chasing The White Rabbit

    Post
    Po 35 roku życia

    1. Łokcie i nadgarstki ucierpią (nie rotujesz kciuka). Zaczynać powinno się z rączkami ustawionymi w V. Chodzi o to żeby w dolnej pozycji ręka mogła się ugiąć lekko. Jak napierasz na takie zablokowane przedramiona, to w stawach powstają duże przeciążenia. 2. Zaczynasz ruch z brodą na wysokości pośladków. Może dlatego, że bardzo daleko stawiasz odw

    Odpowiedzi: 4218 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-02-14 21:02:41 Liczba szacunów: 0
  • Szajba - Chasing The White Rabbit

    Post
    Po 35 roku życia

    Przy niedzieli mam trochę czasu... Nadrabiam, czytam i się uśmiecham, tak jak Szajba piszesz TRI to droga wojownika, a najgorsze i najlepsze w niej występuje jednocześnie (nieodparta chęć zmierzenia się w danym celu) jak zrobisz 1/4 marzysz o 1/2, jak zrobisz 1/2 marzysz o pełnym, przynajmniej ja tak miałem, że jak to tak zostawić coś co się zaczę

    Odpowiedzi: 4218 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-09 14:44:29 Liczba szacunów: 1
  • Szajba - Chasing The White Rabbit

    Post
    Po 35 roku życia

    Yyyy..trzymać je w górze?%-) A tak serio to nie mam pojęcia...akurat z techniką pływania nigdy nie miałem problemów...no, ale jak się robi cały rok w-fu w jeden semestr u fanatyka pływania...;-) Ja również nie mam problemów z techniką, mam problem z przejściem z 6-taktu do 2-taktu, mam problem z oddychaniem na obie strony i parę pomniejszych proble

    Odpowiedzi: 4218 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-15 23:09:59 Liczba szacunów: 0
  • Szajba - Chasing The White Rabbit

    Post
    Po 35 roku życia

    High pulle wyewoluowały do snatcha. Brak pełnego flipa w drodze do góry, z góry z flipem. Nie jestem pewien czy to GS czy FS. Aż się prosi o multimedia!! Nie wiem, czy jest w ogóle zdefiniowany double snatch w HS/SFG.. Zrzucasz z flipem, czyli z góry na dół, bez przystanku w rack position. Jak tak robisz i nie fikasz koziołka, to ładnie!! Zrzucam

    Odpowiedzi: 4218 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-22 21:50:55 Liczba szacunów: 0
  • Szajba - Chasing The White Rabbit

    Post
    Po 35 roku życia

    Koniec miesiąca, czas na krótkie podsumowanie Koniec lipca za chwilę, a już są plany na sierpnień. Kolarstwo 1. Zrobić jednorazowo trasę ponad 200km 2. W przeciągu miesiąca pokonać wzniesienia o łącznej wysokości 8000m 3. Zakończyć miesiąc nabijając na licznik min. 1250km Bieg 1.Poprawić czas na 10km 2.Poprawić czas na 1/2 dystansu maratońskiego K

    Odpowiedzi: 4218 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-08-31 23:07:50 Liczba szacunów: 1
  • CITRO i PIRO

    Post
    NUTRIFARM&OLIMP

    1.WAŻE OK 102 KG.ILE HMB OLIMPU POWINIENEM STOSOWAĆ DZIENNIE?JAK JE DAWKOWAĆ I KIEDY? 6 kaspulek dziennie- 2 rano, 2 przed lub po treningu i 2 na noc. Jezeli masz kase i stac Cie na zakup wiekszej ilosci HMB to stosuj i przed i po treningu 2.CZY MOGE POŁĄCZYĆ TRIBUSTERON 90 Z HMB DLA LEPSZEGO EFEKTU?ILE MUSZE GO BRAĆ I KIEDY? mozesz- tribusteron st

    Odpowiedzi: 680 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-01-11 20:29:04 Liczba szacunów: 0
  • Trening na "mase"

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    odpowiedziałeś na pewno na sporo,za co niezmiernie jestem wdzięczny:) wiele rzeczy po chwili do mnie dochodzi więc nie zadam takiego pytania"dlaczego tylko 2 ćwiczenia na bary" ,faktycznie po klacie już je mogę czuć...ale... "ściąganie linki za kark na maszynie"-drążka znam,tego niestety nie,mam możliwość zamieszczenia linek,ale

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 2758 Data: 2009-11-05 21:23:54 Liczba szacunów: 0
  • Masa z firmą Hi-Tec -RYWALIZACJA wladek0o

    Post
    Po 35 roku życia

    13.11.2013 Dzień 3 / Tydzień 1 Filmik na dzisiaj: http://www.youtube.com/watch?v=gcs5PRxEXq4 Ogólnie bierze mnie choroba i czuje sie naprawdę słabo.Ratuję się jakoś zwiększonymi dawkami wit. C , pewnie na noc też jakaś aspiryna poleci. Ale i tak trening musi być :D Trening: Dziś poszły plecy, kaptur i brzuch -wiosłowanie sztangą 3 serie rozgżewk

    Odpowiedzi: 79 Ilość wyświetleń: 5941 Data: 2013-11-13 21:44:45 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Plecy + barki 1A. PODCIĄGANIE NA DRĄŻKU 9 / 8+2 / 6+4 / 5+4 10 / 8+2 / 7+3 / 6+4 10 / 7+3 / 6+4 / 6+4 10 / 8+2 / 7+3 / 6+4 10 / 7+3 / 6+4 / 7+3 11 / 8+2 / 7+3 / 6+4 1B. UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM W GÓRĘ STOJĄC 9x 9kg / 9kg / 9kg / 9kg 9x 9kg / 9kg / 9kg / 9kg 9x 9kg / 9kg / 9kg / 9kg 9x 10kg / 10kg / 10kg / 10kg 9x 10kg / 10kg / 10kg / 10kg 9x 10

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16647 Data: 2011-03-09 00:11:19 Liczba szacunów: 0
  • TEST niesponsorowany: Mniej tłuszczu więcej mięśni / REKOMP by Dabadu - pods.str.13!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Klatka + ramiona + brzuch + przedramiona 1A. WYCISKANIE SZTANGI NA ŁAWCE POZIOMEJ T1: 12x60 / 9x65 / 7x70 / 7x70 T2: T1: 12x58 / 9x65 / 7x72,5 / 7x72,5 T3: T1: 12x55 / 9x65 / 7x75 / 7x75 T4: T1: 12x60 / 9x67,5 / 7x75 / 7x75 1B. ROZPIĘTKI NA ŁAWCE POZIOMEJ T1: 9x 12kg / 12kg / 12kg / 12kg T2: 9x 12kg / 12kg / 12kg / 12kg T3: 9x 12kg / 12kg / 12kg /

    Odpowiedzi: 131 Ilość wyświetleń: 16647 Data: 2011-03-30 22:04:26 Liczba szacunów: 0
  • cos nie tak z postepami..:(

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Ok przyjalem to do wiadomosci i zaczalem odchudzanie.. ale jesli chodzi o dysproporcje to ja juz teraz mam je w ciele.. Nogi mam dosc spore (dobrze rozwiniete) wiec lydki uda i duzy numer stopy oraz konkretny wypukly tylek jest wiec tego rejonu na przyrost absolutnie nie bede cwiczyl na przyrost a wlasnie zeby proporcje sie pojawily odpowiednie chc

    Odpowiedzi: 36 Ilość wyświetleń: 2072 Data: 2013-11-14 21:18:24 Liczba szacunów: 0
  • Stal Stalowa Wola

    Post
    Piłka Nożna

    Polonia pokonała Stal W sobotnim meczu II ligi Polonia Warszawa pokonała Stal Stalowa Wola 2:1. Wynik nie odzwierciedla przewagi, jaką mieli Warszawianie, zwłaszcza w pierwszej połowie spotkania, kiedy długimi minutami nie opuszczali polowy drużyny gości. Co ważne poziom gry gości pozostawiał bardzo wiele do życzenia. Dzięki temu zwycięstwu Czarne

    Odpowiedzi: 327 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-07 15:12:21 Liczba szacunów: 0
  • Stal Stalowa Wola

    Post
    Piłka Nożna

    Stal Stalowa Wola - Lechia Gdańsk 2:2 (0:2) Bramki: Kamil Gęśla (74), Tadeusz Krawiec (81) - Maciej Rogalski (21), Piotr Cetnarowicz (36). Żółte kartki: Kamil Gęśla, Łukasz Stręciwilk - Karol Piątek, Jacek Manuszewski. Sędziował: Maciej Szrek (Kielce). Widzów: 2000. Dobry wynik, widowisko znakomite, z 0-2, wyciągnąć na 2-2 i to z takim przeciwnikie

    Odpowiedzi: 327 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-10-27 19:49:31 Liczba szacunów: 0
  • DT Icia97

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Nie spinaj się bo nie ma potrzeby jak czujesz że da rade to dokładaj jak idzie zbyt ciężko to zostań na ciężarze a jak nie poprawi się to się najwyżej cofkę zrobi Nie musisz progresować co trening, w ćwiczeniach izolowanych ten progres może się zatrzymać dość szybko, ważne aby dokładać w głównych bojach takich jak MC, siady itp. Okej, będę się tym

    Odpowiedzi: 152 Ilość wyświetleń: 15585 Data: 2017-09-21 12:47:58 Liczba szacunów: 0
  • Duża kobitka - prośba o radę

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie

    dzięki wielkie zmieniłam trening, stosując się też do Twoich rad Wodyn odnośnie ćwiczeń z obciążeniem stawów. Robiłam tydzien przerwy. Teraz rozkład wygląda j.n.: pon.,środa, piąt. siłowe +35 min. aero wt, czwartek po 1h aero na czczo. sobota - ok. 4h aero. trening silowy dalej FBW, ale bez przysiadów. Dodałam m.ciąg i "dzieńdobry". St

    Odpowiedzi: 39 Ilość wyświetleń: 5056 Data: 2007-02-22 12:23:25 Liczba szacunów: 0
  • Gienus12 przygotowania do sezonu

    Post
    Dzienniki Treningowe

    nie maże się, poprostu wiem :-) . Ale sie czepiacie jaaaa piernicze :D. 02.07.2015 Dzien nietreningowy Dieta: 500g udek ,100 g orkiszowych, 3 worki ryzu, 4 jaja, twaróg, 2x białko .. Nie kupilem mięsa i tak no słabiutko.. A i tam 3 batony , czipsy 8-). suplementacja : rano - man up, crea, lecytyna, witaminy, balbalbla 03.07.2015 Trening - Klat

    Odpowiedzi: 908 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-08-04 22:45:15 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja pumbka20

    Post
    Ladies SFD

    LukaszK dziękuję, przemyślę zakup, dawka wydaję się spora, ale skoro masz z tym suplementem pozytywne doświadczenia, to zastanowie się nad tym produktem. Pierwszy trening "zapoznawczy" z AB by Obliques: TRENING NR 1 by Obliques z 'Odchudznia łopatologicznego' Dwa treningi A i B robi się na zmianę . Zawsze 60sek przerwy miedzy seriami, Ćwiczenia o

    Odpowiedzi: 240 Ilość wyświetleń: 17537 Data: 2013-04-24 20:13:41 Liczba szacunów: 0