SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    29.10.16 Dziś waga 83,3kg, czyli -2,2kg od poniedziałku, ale wiadomo że najpierw schodził ze mnie syf z poprzedniej niedzieli. SX robi zarąbistą robotę i treningi na nim, to poezja. Trening Pull hipertrofia + brzuch: 1. Ściąganie uchwytu wyciągu górnego chwytem wąskim neutralnym - 15x100kg; 12x115kg; 10x130kg; 10x115kg 2. Wiosłowanie półsztangą ob

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-10-29 18:33:26 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    05.01.17 Odstawiłem póki co AI i waga codziennie idzie do góry. Dzisiaj mam już 79,4kg. Niestety odbiło się to przy treningu pleców. Trening Plecy: 1. Martwy ciąg - 5x80kg; 5x120kg; 5x140kg; 4x170kg 2. Ściąganie wyciągu górnego jednorącz - 12x47,5kg; 12x47,5kg; 12x47,5kg; 12x47,5kg 3. Wiosłowanie półsztangą - 15x52,5kg; 12x62,5kg; 10x72,5kg; 8x82,

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-05 19:35:08 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    18.01.17 Waga idzie w górę, więc szybko nie podbijemy chyba kcal hehe. Dzisiaj 81,7kg. Trening Nogi + łydka: 1. Przysiad tylni - 6x125; 6x127,5kg; 6x130kg; 6x132,5kg; 6x135kg, 6x137,5kg 2. Fronty - 10x67,5kg; 10x70kg; 10x72,5kg, 10x75kg 3. Przysiad bułgarski - 12x25kg; 12x25kg; 12x25kg; 12x25kg ciężar sztangielki w dłoni 4. Martwy ciąg na prostych

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-01-18 21:01:39 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    13.03.17 START REDUKCJI Wstępnie formę robię pod 2nd Baltic Bodybuilding & Fitness Challenge, który odbędzie się w połowie lipca. Tak jak już wcześniej wspomniałem aktualna waga 88,4kg. /SFD/2017/3/13/b2ffd193fdeb4d3eb6c4c9a931a84346.jpg Biorąc pod uwagę szalony weekend przez pierwszy tydzień powinno szybko ze mnie schodzić. Póki co żadnych zmia

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-13 19:29:53 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Powiem Ci Marian, że nabicia wcale właśnie nie brakuje. Tylko tłusto jest %-) Chociaż tyle dobrze, że nie na łapach :-P Ostatnie 2 tyg bardzo negatywnie wpłynęły na kompozycję ciała. 3 dniowy wyjazd służbowy, kłopoty żołądkowe i jak już zobaczyłem, że jest lipa, to nie było szkoda mi podjeść 2 ostanie weekendy. No i całość się złożyła myślę na to,

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-03-29 10:15:52 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    06.04.17 Dzisiaj kolejny trening czwórek, tym razem na czczo. Odkąd nie mam problemów żołądkowych jakiś głodny się rano zrobiłem %-) Trening Czworogłowe + łydka + triceps: 1. Przysiad ATG - 8 serii 10x100kg stały ciężar 2. Wykroki ze sztangielkami 25kg - 2x MAX 3. Wypychanie suwnicy - 18x85kg; 15x95kg; 12x105kg; 10x115kg wolny negatyw, 60s przerw

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-04-06 19:34:59 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Dzięki kabo, ale to teraz jest ten stan, gdzie z niczego nie jestem zadowolony %-) 23.06.17 Dziś znowu rekordowo niska waga - 75,3kg, czyli po ładowaniu zeszło 0,9kg. Ostatni raz tyle ważyłem chyba ze 2-3 lata temu %-) Trening Klatka + brzuch: 1. Butterfly - 15x47kg; 12x54kg; 5x5 x61kg cluster set 2. Wyciskanie na Smith’ie na skosie górnym - 15x35

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-06-23 22:57:18 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    LEAN BULKING SEASON - GO! 24.07.17 No to lecimy z koksem! Dzisiaj pierwszy dzień sezonu masowego, o ile póki co można go tak nazwać biorąc pod uwagę obecne makro %-) Nowy trening, podbite kalorie, okrojone cardio i nowa suplementacja. Motywacja milion, głód ciężary i takie tam. Trening Barki + brzuch: 1. Unoszenie sztangielek bokiem - 10x20kg, 8x

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-07-24 19:40:56 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    09.08.17 Trening Nogi + łydka: 1. Wyprosty nóg - 20x17,5kg; 15x22,5kg; 12x27,5kg 2. Uginanie nóg leżąc - 8x10szt.; 8x10szt.; 8x10szt. 3. Przysiad bułgarski - 12x32,5kg; 12x35kg 4. Wypychanie suwnicy - 10x250kg; 10x255kg; 10x270kg; 10x285kg; 10x300kg 5. Odpychanie się od platformy jednonóż - 12x85kg; 12x85kg; 12x85kg 6. Żuraw - 3x MAX 7. Unoszenia

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-09 19:00:43 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    05.09.17 I waga dalej ucieka, dzisiaj już 81kg. Podeślę jutro kontrolne foty do Adama czy coś ruszamy z żarciem. Trening Klatka + triceps + brzuch: 1. Wyciskanie na hammerze skos dolny - 6x65kg; 6x67,5kg; 6x70kg; 6x72,5kg; 6x75kg obciążenie na stronę 2. Wyciskanie sztangielek na ławce poziomej - 10x35kg; 10x35kg; 10x35kg wolna faza ekscentrycz

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-05 20:07:07 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Bzyku napisal ze nie zna nikogo z duzymi barkami co robia do poziomu Ruhl’a też nie znam %-) 14.09.17 Trening Plecy + łydka: 1. Wiosłowanie na hammerze nachwytem - 6x55kg; 6x57,5kg; 6x60kg; 6x62,5kg; 6x65kg obciążenie na stronę 2. Wiosłowanie sztangielką jednorącz w leżeniu na ławce skośnej - 12x40kg; 12x40kg 3. Wiosłowanie na hammerze ze sztabk

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-14 20:10:58 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    20.09.17 Byłem wczoraj u fizjo z tą ręką. Jak się okazało mam łokieć tenisisty i łokieć golfisty %-). Ogólnie rozjechana jest całą ręka. Już mi się też coś robi przy barku/bicepsie, więc póki co mam działać z gruchą, żeby zassała trochę krwi stamtąd. Trening Plecy + brzuch: 1. Ściąganie do klatki szerokim nachwytem na hammerze - 15x30kg; 12x40kg;

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-20 21:23:49 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    24.09.17 Więc chyba stało się! Weekend bez cheat’a! %-) Tego co będzie niżej nie liczę, bo to prezent :-D Trening Nogi + łydka: 1. Uginanie nóg leżąc - 15x7szt.; 12x9szt.; 10x10szt.; 10x11szt. 2. Żuraw - 3x MAX 3. Uginanie nogi klecząc - 15x20kg; 15x20kg; 15x20kg 4. Wyciskanie na suwnicy wąsko nogi nisko + nogi wysoko - 15+15x140kg; 15+15x150kg; 15

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-24 19:09:07 Liczba szacunów: 3
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    21.10.17 Sobota - wieczorem biba, więc treningowo-dietetycznie cały dzień pod tym kątem, ale o tym poniżej. Trening Plecy + brzuch: 1. Przenoszenie z linkami wyciągu górnego na bramie - 15x8szt.; 15x8szt.; 15x8szt.; 15x8szt. 2. Front pulldown - 15x30kg; 12x35kg; 10x40kg; 8x45kg 3. Ściąganie wąskiego uchwytu wyciągu górnego do brzucha - 15x85kg; 12

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-22 10:24:51 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    02.11.17 Trening Klatka + łydka: 1. Wyciskanie sztangi na skosie dodatnim - 15x65kg; 12x70kg; 9x75kg; 8x75kg 2. Wyciskanie na hammerze skos ujemny - 12x45kg; 10x50kg; 10x55kg; 10x57,5kg + 5x40kg + 5x30kg obciążenie na stronę 3. Fly press - 12x25kg; 12x25kg; 12x22,5kg; 12x20kg tempo 41X0 4. Ściąganie linek na bramie do brzucha - 15x5szt.; 12x6sz

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-02 19:32:52 Liczba szacunów: 3
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    Podobno nie można nic zaczynać od poniedziałku, bo się nie udaje. Ale mi się jeszcze nie zdarzyło, żeby coś się nie udało ;-) 12.11.17 Dzisiaj ostatni dzień masy. Miało być szaleństwo w ogóle przez cały weekend, ale chyba się już znudziłem tym całym jedzeniem. Trening Nogi + łydka: 1. Uginanie nóg leżąc - 15x9szt.; 12x9szt.; 10x11szt.; 10x12szt.

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-12 20:45:45 Liczba szacunów: 3
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    03.01.18 No i dzisiaj powrót do rzeczywistości i standardowy tryb treningowy. Trzeci trening z rzędu, jutro off. Trening Barki + ramiona: 1. Unoszenie sztangielek bokiem siedząc - 12x12,5kg; 12x17,5kg; 12x20kg; 12x22,5kg 2. Wyciskanie sztangi sprzed brody siedząc - 8x50kg; 8x50kg; 8x50kg cotygodniowa progresja obcieżenia 3. Unoszenie linki wycią

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-03 23:34:44 Liczba szacunów: 1
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    09.01.18 Tak jak pisałem wczoraj dzisiaj niecodziennie trening popołudniu. Ale jednak rano, to jest dla mnie najlepsza pora. Trening Barki + triceps: 1. Unoszenie sztangielek bokiem siedząc - 12x12,5kg; 12x22,5kg; 12x22,5kg; 12x22,5kg 2. Wyciskanie sztangi sprzed brody siedząc - 8x30kg; 5x40kg; 8x55kg; 8x55kg; 8x55kg cotygodniowa progresja obc

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-09 19:30:34 Liczba szacunów: 3
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    27.02.18 Trening Klatka + triceps: 1. Wyciskanie sztangi na ławce skośnej - rampa 8: 40kg; 50kg; 60kg; 70kg; 75kg; 80kg; 85kg; 90kg; 7x95kg 2. Dipsy - 10x0kg; 10x25kg; 10x30kg 3. Wyciskanie na hammerze - 15x32,5kg; 15x32,5kg; 15x35kg 4. Butterfly - 12x47kg; 12x47kg; 12x47kg temp 3011 5. Czachołamacze - 15x30kg; 12x35kg; 10x40kg; 10x42,5kg 6. Wypr

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-02-27 21:01:05 Liczba szacunów: 0
  • DT by Bzyk. Bodybuilding, cycling and eating.

    Post
    Przygotowanie do zawodów

    14.03.18 Trening Plecy + brzuch: 1. Przyciąganie drążka wyciągu górnego podchwytem do klatki - 15x100kg; 15x100kg; 15x100kg tempo 3011 2. Wiosłowanie sztangielką leżąc na ławce - rampa 8: 25kg; 30kg; 35kg; 37,5kg; 40kg; 42,5kg; 45kg; 6x47,5kg 3. Wiosłowanie na hammerze szerokim nachwytem - 12x30kg; 12x42,5kg; 12x42,5kg 4. Wiosłowanie na hammerze

    Odpowiedzi: 8213 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-03-14 18:12:52 Liczba szacunów: 1