SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Sontan / Dziennik Treningowy - Wymarzona Sylwetka

    Post
    Trening dla początkujących

    Piątek 27.11.2009 poranna waga na czczo: - waga na siłowni: - Trening: 5x5 czas trwania (min): 60 intensywność (1-10): 8 trenowane partie: klata, brzuch - "ćwiczenie" - ilość serii/ilość powtórzeń w seriach/obciążenie na kolejnych seriach/ -czas przerwy między seriami 1) Klata: - Wyciskanie sztangi płasko 5/5/70,75,80,85,90*/ -3 minuty -

    Odpowiedzi: 68 Ilość wyświetleń: 4496 Data: 2009-11-29 14:36:27 Liczba szacunów: 0
  • fsl - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    Straszne mam dzisiaj DOMSy na brzuchu, nie wiem po czym - bo chyba nie po 80 sobotnich v-upsach %-) W boxie byłem dzisiaj szybciej więc weszło kilka wysokich box jumpów 10x 70cm 5x 70cm + bumper 20kg 2x5x 70cm + 2 bumpery 20kg 5x 70cm + 2 bumpery 20kg + 1 bumber 10kg Muszę w końcu zmierzyć te bumpery, żeby podawać wysokość konstrukcji %-) 4x 10+1

    Odpowiedzi: 2450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-07 19:29:55 Liczba szacunów: 0
  • fsl - Dziennik Treningowy

    Post
    FitRage, CROSSFIT i Dieta PALEO

    PODSUMOWANIE SEZONU STARTOWEGO 2017 1. Wrotkarska Majówka - FSL podbija Poznań Bardzo fajna impreza, myślę że w przyszłym roku również ją odwiedzę. Jazda po torze wyścigowym to niezła frajda :D Czas na 20km: 00:47:43 2. Puchar Kaszub 2017 /SFD/2017/8/20/c88a565c7b2a4a81be1c1847b0e8be3d.jpg W zeszłym roku cykl składał się z 8 wyścigów, w tym roku b

    Odpowiedzi: 2450 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-20 10:24:42 Liczba szacunów: 0
  • DEE-JAY / Dziennik / W Drodze Po Wakacyjną Forme str. 45!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Heh pojechalem do Mielna samohodem,ale akcja typu standard czyli maly zywiec w butelce + 2 dirnki i samochod musial zostac bylo grubo ale wygral Pudzian, siedizlsimy w Viproomie, nie wiem czy kojarzycie i czy ktos bywa w senso, wpada Pudzian, jego brat i 2 karkow jeszcze, pomijam fakt ze jeden z gosci byl 3 razy ttaki jak mariusz i mariusz wygladal

    Odpowiedzi: 857 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-02 11:34:36 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Gieru93 - Całe życie na Masie :D

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzisiaj niedziela. Totalny OFF nic nie robiłem poza pracą, ładowanie sił na kolejny tydzień. Zważyłem się dzisiaj i zmierzyłem pas z ciekawości po odespaniu nocki czyli na czczo pomiary 14.11.15 22.11.15 Waga: 90kg 88,7kg Pas: 98,5cm 98cm Pas wys pępka

    Odpowiedzi: 197 Ilość wyświetleń: 14925 Data: 2015-11-22 19:22:00 Liczba szacunów: 0
  • Trening dzi i jego problemy do przejrzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    No to jedziemy : "Poniedziałek Klata Wyciskanie sztangi na skosie w gore. 3 serie. Skos na laweczkach olimpa i hesa to trzeci zabek od dolu, nie wiem jaki to kat. Wyciskanie sztangi na skosie w dol. 3 serie. Wyciskanie sztangielek na skosie z obrotem. 3 serie. Skos taki jak w pierwszym. Butterfly maszyna. (Ta w ktorej naciska się lokciami

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1492 Data: 2006-05-18 13:00:55 Liczba szacunów: 0
  • Trening dzi i jego problemy do przejrzenia

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Plecy w miarę ok Ja wolę zrobić mniej ćwiczeń ale mocniej. Przecież mięśnie przyzwyczajają siędo ćwiczeń, więc lepiej żeby się przyzwyczaiły do 2 ćwiczeń niżdo 4 , jakbyś robił 6 ćwiczeń po 2 serie - to potem nie byłoby na co zmienić. Jak raz zrobisz eksperyment z klatką - to nic jej się nei stanie, a przynajmniej zobaczysz czy ci wchodzi.

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 1492 Data: 2006-05-18 13:59:45 Liczba szacunów: 0
  • Kettlebells i bieganie - MaGor vol. II

    Post
    Po 35 roku życia

    Press idzie! Jeszcze z gimnastyką, ale to kwestia czasu.. O to to. Dlatego pisałem, że mam zastrzeżenia. Muszę cisnąć jak robot. Na swoje usprawiedliwienie mam fakt, że jednak polazłem na ten trening obolały i w stanie, w którym zastanawiałem się czy w ogóle jest sens brać się za dzień ciężki. W przyszły piątek postaram się być świeży i jędrny. Z

    Odpowiedzi: 2997 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-31 11:21:37 Liczba szacunów: 0
  • TEST: 12 tygodni na Skin Bursting Stack + Green MAGnitude & przyjaciele

    Post
    Odżywki i suplementy

    Avasso fajnie spina brzucha i odciaza na pewno karczycho.kladziemy sie pod nie karczek na gabce, rece luzno trzymamy na raczkach i spinamy brzucha.jak juz nie mozemy wykonac calego ruchu to pomogamy sobie rekoma. studensky tez mi zawsze slinka leic jak ktos ma fajne fotki slodziutkich owocow :) kasteta ciesze sie ze podejmujesz rozmowe:) a wiesz

    Odpowiedzi: 127 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-01-28 22:26:19 Liczba szacunów: 0
  • Time for a change... DT - 120 Foty str.29.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzień Treningowy Trening: Nogi 1. Przysiad Przedni 20 x 5 / 25 x 5 / 45 x 4 / 65 x 3 / 85 x 2 / 95 x 6 / 95 x 6 20 x 5 / 25 x 5 / 45 x 4 / 65 x 3 / 90 x 2 / 100 x 6 / 100 x 6 20 x 5 / 30 x 5 / 50 x 4 / 70 x 3 / 90 x 2 / 105 x 6 / 105 x 6 30 x 5 / 35 x 5 / 55 x 4 / 75 x 3 / 95 x 2 / 110 x 6 / 110 x 6 30 x 5 / 40 x 5 / 60 x 4 / 80 x 3 / 100 x 1 / 11

    Odpowiedzi: 685 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-11 12:32:16 Liczba szacunów: 0
  • Time for a change... DT - 120 Foty str.29.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzień Treningowy Trening: Nogi 1. Przysiad Przedni 20 x 5 / 25 x 5 / 45 x 4 / 65 x 3 / 85 x 2 / 95 x 6 / 95 x 6 20 x 5 / 25 x 5 / 45 x 4 / 65 x 3 / 90 x 2 / 100 x 6 / 100 x 6 20 x 5 / 30 x 5 / 50 x 4 / 70 x 3 / 90 x 2 / 105 x 6 / 105 x 6 30 x 5 / 35 x 5 / 55 x 4 / 75 x 3 / 95 x 2 / 110 x 6 / 110 x 6 30 x 5 / 40 x 5 / 60 x 4 / 80 x 3 / 100 x 1 / 11

    Odpowiedzi: 685 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-08-18 13:10:35 Liczba szacunów: 0
  • Time for a change... DT - 120 Foty str.29.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Dzień Treningowy Trening: Barki, Ramiona Faza 2 1. Push-Press + regresy 30 x 5 / 40 x 4 / 50 x 3 / 60 x 2 / 70 x 2 / 75 x 6 / 75 x 8 R: a 60 x8p / 50 x9p / 40 x12p / 30 x12p / 25 x ? b 32 x15p / 32 x14p / 32 x12p / 30 x12p / 30 x ?p c 4 x12p / 4 x10p / 4 x 14p / 4 x15p / 4 x ?p Ciężar w Pp powtórzony, dodane unoszenie hantli bokiem

    Odpowiedzi: 685 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-10-19 18:01:54 Liczba szacunów: 0
  • DT-elexyzf

    Post
    Dzienniki Treningowe

    szejk miodzio :D jak zrobi sie cieplej to jak znalazł :D polecam,przepyszny :D Dziś DNT Dieta utrzymana 354 WW 215 B 57 T A takie dziś pyszne rzeczy zajadałem :D Pierwszy posiłek Risotto z kurczakiem: 300g filet z kurczaka 200g ryż parboil warzywa 5 ml oliwy z oliwek :D Mógłbym tak codziennie jeść dzień i noc }:-( A teraz najlepsze danie dzis

    Odpowiedzi: 770 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-05-02 00:08:47 Liczba szacunów: 0
  • Test niesponsorowany:"Hardcorowa masa by Lord Kox ZineK" - pods.str. 21!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Praca, trening, impreza, poszlo duzo potu, piwa i wodki Zauwazylem ostatnio nadmierna potliwosc i nie wiem co moze byc tego przyczyna. Gruby jak kiedys juz nie jestem wiec nei powinno byc takich jazd I posilek sledz z cebula i olejem 200g + 2 kromki chleba razowego II posilek filet z indyka 250g + ryz brazowy 50g + surowka warzywna III posilek f

    Odpowiedzi: 223 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-18 16:14:21 Liczba szacunów: 0
  • Redukcja, nie redukcja? Oto jest pytanie

    Post
    Ladies SFD

    Ponieważ i tak nie śpię, to trochę tu zaspamuję }:-( Wystartuję jutro z tym treningiem: TRENING NR 1 by Obliques z 'Odchudznia łopatologicznego' Pierwszy poważny trening każdej Lady, uczy pracy z wolnymi ciężarami. Dwa treningi A i B robi się na zmianę . Zawsze 60sek przerwy miedzy seriami, Treningi z każdego A i B: 1,2 -gi wykonujemy po 2 seri

    Odpowiedzi: 275 Ilość wyświetleń: 12820 Data: 2016-07-28 03:44:32 Liczba szacunów: 0
  • Metoda SHOTGUN - MAKSYMALNA SIŁA I MASA!

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Witam, niecałe 4 tygodnie temu zacząłem ćwiczyć shotgunem i trochę opisze wam jak mi to idzie, myślę, że przyda się tym, którzy myślą zaczac ćwiczyć tym treningiem. Podczas tych 8 tygodni biorę animal stak i animal mstak, przez pierwsze 21 dni stak i kolejne 21 mstak. Dieta jest powiedziałbym na 4, nie zawsze mi się uda tak jak chce. Trzymam się r

    Odpowiedzi: 716 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-10-23 21:56:32 Liczba szacunów: 0
  • [Blog]Fryto/GRIND THAT SH1T - dziennik treningowy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    04.10.2014 Sobota Trening z rana na czczo, po kawie. Tak jak lubię najbardziej. Przy ostatnich powtórzeniach push press było już naprawdę ciężko, ale dałem radę wykonać plan. Reszta nie sprawiła większego problemu, póki co małe ciężary. Dlatego też nie wrzucam na razie filmików z treningów, ale za 2-3 tygodnie na pewno coś wrzucę, gdy zrobi się cie

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-04 23:48:46 Liczba szacunów: 0
  • [Blog]Fryto/GRIND THAT SH1T - dziennik treningowy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    Dobiegł koniec tygodnia. Plan wykonany w 100% zarówno jeśli chodzi o trening jak i o dietę. Dziś mam domsy na dwugłowych i pośladkach oraz na skośnych brzucha i leciutkie na plecach, czego się z resztą spodziewałem po wczorajszym treningu. W przyszłym tygodniu znów kalorie idą dość mocno w górę. Będę jadł 2900 w dni treningowe i 2400 w nie-treningo

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-05 21:37:37 Liczba szacunów: 0
  • [Blog]Fryto/GRIND THAT SH1T - dziennik treningowy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    06.10.2014 Poniedziałek Nie ma to jak trening na czczo. Dziś znów popełniłem ten sam błąd co w zeszłym tygodniu. Zjadłem zbyt duży posiłek treningowy/za mało czasu odczekałem. Do tego na 30 min przed treningiem wypiłem bez-cukrowego energetyka z Lidla co spotęgowało efekt bycia pełnym i spowodowało dyskomfort na treningu. Problem w tym, że jeden pr

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-06 23:52:11 Liczba szacunów: 0
  • [Blog]Fryto/GRIND THAT SH1T - dziennik treningowy

    Post
    Odchudzanie i forma po męsku

    12.10.2014 Niedziela Trening: Wolne Dieta: Okazało się, że wcześniej zeżarłem z 2/3 sosu do spaghetti w 2 porcjach, a miały być 4. Dlatego tak naprawdę wczoraj i przedwczoraj zjadłem więcej niż myślałem. Dzisiaj po spaghetti zjadłem jeszcze serek wiejski, żeby białko podbić, bo w samym sosiwie, którego było niewiele, było po prostu mało tego białka

    Odpowiedzi: 346 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-12 22:34:48 Liczba szacunów: 0