SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • [ART] Trening na szybkosć ciosów

    Post
    Sztuki Walki

    CAŁY TRENING-WSZYSTKO-Technika,Siła,Szybkość,Kondycja,Ogólnorozwojówki itp. 1. Trening ogólny z treningiem siłowym dla początkującego 1 runda = 3 minuty, po każdej rundzie 1 minuta przerwy (lub więcej w zależności od potrzeby) Schemat dla początkującego; zmodyfikowany i tłumaczenie by Maciek z książki muay thai the art of fighting Rodzaj ćwiczenia

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 18238 Data: 2010-02-05 13:18:16 Liczba szacunów: 0
  • TEST : NOZ IV siła w górę By StiX - pods. str.12!

    Post
    Odżywki i suplementy

    PIĄTEK (27.11.2009) 5 tydzień treningu Wyciskanie leżąc 54kg/6 60kg/3 70kg/3 81kg/3 90kg/3 101kg/2,2 Aktywne opuszczanie 120kg/1,1 Trzymanie sztangi 120kg/20s,20s Wyciskanie wąsko 54kg/6 67kg/4 78kg/3 Wyciskanie francuskie leżąc 40kg/5,5,5 wrażenia : ;/ 101kg pierwsza seria 2 powtórzenia wykonałem sam lecz ciężko było natomiast przy 2 serii zr

    Odpowiedzi: 128 Ilość wyświetleń: 13727 Data: 2009-11-27 19:58:40 Liczba szacunów: 0
  • Experyment z TT ZMA ALC

    Post
    Odżywki i suplementy

    sog za poswiecenie... niemniej jednak mam pewne zastrzezenia... wzrost tescia do wartosci jaka podales nie jest wcale zlym wynikiem i mozliwe ze w Twoim przypadku jest on nawet bardzo wysoki (zalezy od org) poza tym co spowodowalo wzrost tescia ? tt...natomiast zma i alc dzialaja na troche innej zasdzie i z tego co sie orientuje nie zwiekszaja ilos

    Odpowiedzi: 118 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-02-25 15:29:23 Liczba szacunów: 0
  • Srocze krok po kroku/ 3m. str. 18

    Post
    Ladies SFD

    6.12 Aktywność: -> Rozgrzewka, o ta: http://www.youtube.com/watch?v=wlvcHGr4W6I z Zuzką Light, czy jak jej tam. Podpatrzyłam tutaj u kogoś, ale raczej nie będę jej robić więcej, bo jakoś mnie nie przekonuje. Znajdę coś innego. -> Trening dla zielonych, zestaw A, 2 obwody: 1) Wznosy nóg z leżenia - x15 lepiej niż ostatnio. Starałam się wolniej opusz

    Odpowiedzi: 355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-06 15:13:07 Liczba szacunów: 0
  • Srocze krok po kroku/ 3m. str. 18

    Post
    Ladies SFD

    20.12, Trening dla zielonych, zestaw A, tydzień 3, 3 obwody Ogólnie jestem zadowolona z tego treningu, w każdym ćwiczeniu progres lub zmiana jakości :-). Zmachałam się cosik :-D i wprowadziłam poprawki do dwóch ćwiczeń, tak więc z nich są filmiki (trochę mniej udane niż zwykle ;-), Oskara nie dostanę... ), bo chcę już być pewna, że robię co trzeba.

    Odpowiedzi: 355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-12-20 20:47:30 Liczba szacunów: 0
  • Srocze krok po kroku/ 3m. str. 18

    Post
    Ladies SFD

    13.01 Trening dla zielonych, zestaw A, tydzień 7, 4 obwody Dzisiejszy trening to ogólnie pochwała stojaków (których używałam pierwszy raz) i w związku z tym cud miód i orzeszki 8-). Trening zajął mi dzięki stojakom mniej czasu, bo zmiany obciążenia są dużo szybsze, no i przysiad bez ewolucji pt. "wsadź sobie sztangę na plecy z poziomu siedzenia, po

    Odpowiedzi: 355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-01-13 18:43:01 Liczba szacunów: 0
  • Srocze krok po kroku/ 3m. str. 18

    Post
    Ladies SFD

    26.02, Trening dla zielonych, zestaw B, tydzień 13 Dziś ostatni trening B przed wyjazdem. Chciałam sobie trochę poszaleć ;-). Miejscami się udało, miejscami nie. Ale ogólnie fajnie było i do przodu :-). 1) plank max czas - 50 s, 55 s, 50 s, 60 s 2) Martwy ciąg ze sztangą 49,5 kg x20, 50,5 kg x17, 51,5 kg x17, 52,5 kg x15 47,5 kg x21, 48,5 kg x19, 4

    Odpowiedzi: 355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-02-26 17:49:13 Liczba szacunów: 0
  • Srocze krok po kroku/ 3m. str. 18

    Post
    Ladies SFD

    Ok :-). 20.03, DT, tydzień 2 Mało jęczę tak ogólnie, to dziś sobie pojęczę ;-). Tak ogólnie to średnio jestem zadowolona z dzisiejszego treningu. Strasznie słaba jestem na górze. No i nadal się frustruję, że to wszystko inaczej działa niż w obwodach %-). Frustrację pogłębia fakt, że naprawdę nie daję rady więcej, ale po całym treningu mam uczucie,

    Odpowiedzi: 355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-20 20:31:57 Liczba szacunów: 0
  • Srocze krok po kroku/ 3m. str. 18

    Post
    Ladies SFD

    22.03, DT, tydzień 2 No, odespałam - spałam dziś 11 godzin %-), to od razu świat wygląda lepiej i nabrałam chęci na trening. Nakręciłam też kilka filmików. 1) MC sumo, 5x5 (R: 43,5 kg x10, 43,5 kg x10), 47,5 kg x5, 51,5 kg x5, 53,5 kg x5, 54,5 kg x5, 55,5 kg x6 (R: 23,5 kg x15), 33,5 kg x5, 43,5 kg x5, 51,5 kg x5, 55,5 kg x5, 53,5 kg x6 Pytanie: ja

    Odpowiedzi: 355 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-03-22 19:20:57 Liczba szacunów: 0
  • Dieta LOW-CARB - artykuł dla początkujących

    Post
    Trec

    1 . 41.5g b , 3g w , 47g t -3jaja -tran -papryka Dorzuciłbym więcej warzyw do tego posiłku, po za tym w 3 jajkach nie ma 41,5 g białka. W 3 jajkach o wadze 100g by i tak brakowało. 2 . 28g b , 3g w ,36,5 g t -125g twarogu -migdały ok 50g -kapusta pekińska -pomidor -papryka -sos czosnkowy 50ml Co kryje się pod sosem czosnkowym u Ciebie samemu go pr

    Odpowiedzi: 745 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-20 19:08:53 Liczba szacunów: 0
  • DIETA + ZDJĘCIA + TRENING DO OCENY + KILKA PYTAŃ :)

    Post
    Trening dla początkujących

    wtorkowy UP Ponawiam pytania z punktu 5. i dodaje jedno ;) 1. Jaką progresję ciężarową stosować w ćwiczeniach w PULL/PUSH i LEG? 2,5kg do 5kg do każdego ćwiczenia, każdej serii? Czy progresją w tym wypadku może być zamiennie skrócenie przerwy między seriami? 2. Jaki ustawić ciężar bazowy w ćwiczeniach PULL/PUSH i LEG. Np. przysiady na MASIE skończy

    Odpowiedzi: 20 Ilość wyświetleń: 4209 Data: 2012-05-15 10:53:02 Liczba szacunów: 0
  • TEST "Chcesz być jak greccy bogowie?Uda się i Tobie!" by Eltoro - pods.str.38!

    Post
    Odżywki i suplementy

    Dzisiaj Na czczo 50g WPC (dziś miałem trochę niesmak z rana, więc nie dodałem tego bcaa(leucyna sama praktycznie) z infinity bo pewnie bym to zwrócił ) Następnie mocna kawa 1 Posiłek Papryka + 3 jajka na twardo + trochę ciemnego chleba Następnie witaminy z minerałami + omega 3 2 Posiłek 200g pierś + ogórek + łyżeczka ketchupu + 20g orzechy włoski

    Odpowiedzi: 431 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-07-16 22:59:47 Liczba szacunów: 0
  • Ludi_ / Jem/Nie Jem / fotki 1 strona

    Post
    Trening dla początkujących

    No i wracam. Niestety ostatni miesiąc życia był moim chyba najgorszym. Ostatni miesiąc poza imprezowaniem, piciem i wracaniem do domu po 5, albo w ogóle nie wracaniem nic nie robiłem. 0 siłowni, 0 diety. Jak to się skończyło? Na dzień dzisiejszy 89cm w pasie i 83kg wagi Gdzie z 85kg pewnie z 5kg mięśnia poszło się kochać, a 3kg, to czysty fat. Wy

    Odpowiedzi: 961 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-13 21:37:49 Liczba szacunów: 0
  • Millefeuille wkracza na nową, lepszą drogę życia i potrzebuje pomocy...

    Post
    Ladies SFD

    Obli... Ale te korzeniowe mogę wliczać w dziennik? Bo do tej pory miałam ich nie wliczać???? Hmmm Dziś mija miesiąc mojego pobytu na forum i próby stosowania się do zasad Lejdis :-) Były wpadki ale całokształt bardzo pozytywny i mam nadzieję, że będzie coraz lepiej... Ponieważ dziś w końcu dotarło moje Marbo :)) (sztanga mnie prawie zabiła - ja

    Odpowiedzi: 520 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-10-25 22:01:54 Liczba szacunów: 0
  • Pociążowe zmagANIA

    Post
    Ladies SFD

    @ Viki - fajnie, ze zajrzałaś. Przyznam, że Twój dziennik śledziłam i w ciąży i po :-) Niektórzy lekarze to najchętniej zabroniliby wszystkiego. Ale i tak najlepsze są ciotki dobra rada, które ciągle pytają: "A ty to możesz jeść?". Normalnie masakra. Ja również mam nadzieję, że Małemu przejdzie. No może nie taki on Mały, bo prawie 6kg, a 3 miesiące

    Odpowiedzi: 256 Ilość wyświetleń: 11168 Data: 2016-10-21 17:41:43 Liczba szacunów: 0
  • Pociążowe zmagANIA

    Post
    Ladies SFD

    U nas to się raczej jakaś alergia kroi bo oprócz ww problemow mały ma też wysypke :-( Wczoraj DNT Miska Kasza jaglana,mus jabłko-malina,kokos suszony, morele suszone, figi suszone, jogurt owczy Chleb żytni razowy, pasztet z dziką, smalec z kiełbasą (podkradlam mężowi :-) Gulasz cielecy, kasza bulgur,seler, marchewka, jabłko, buraki Chleb żytni raz

    Odpowiedzi: 256 Ilość wyświetleń: 11168 Data: 2016-10-29 22:21:48 Liczba szacunów: 0
  • Pociążowe zmagANIA

    Post
    Ladies SFD

    Ciekawa jestem, jak dużo czasu minie aż wykonam w miarę poprawny przysiad. Ale najważniejsze to się nie zrażać i robić swoje :-) 4.11 DNT Miska gofry (mąka orkiszowa, mąka kokosowa, popping z amarantusa, morele suszone, kokos suszony) jabłko, jogurt owczy gulasz z żołądków, kasza jęczmienna, buraki chleb żytni razowy, smalec gęsi, sałata, frankfurt

    Odpowiedzi: 256 Ilość wyświetleń: 11168 Data: 2016-11-05 07:21:01 Liczba szacunów: 0
  • Pociążowe zmagANIA

    Post
    Ladies SFD

    Korzystając z chwili spokoju wrzucam pomiary. Przestałam na razie mierzyć biust, bo wynik był mało wiarygodny ;-) Spadki może i nie są spektakularne, bo tylko (albo i aż) 1,2 kg mniej na wadze, ale ruszyło coś z brzuchem i pociążową "oponką". Talia również nie pozostaje niewzruszona, chociaż dość opornie idzie. W sumie po 4 tygodniach ubyło mi 12

    Odpowiedzi: 256 Ilość wyświetleń: 11168 Data: 2016-11-19 08:39:41 Liczba szacunów: 0
  • Pociążowe zmagANIA

    Post
    Ladies SFD

    6 lutego poniedzialek DNT 7 lutego wtorek DT Trening Przysiad z gumą 3*15 3*15 3*15 3*15 3*15 Bede probowac z gryfem. Mysle, ze jestem juz na to gotowa ;-) Podciaganie na drążku z gumą 14/12/10 guma pomaranczowa 13/10/10 guma pomaranczowa 10/10/10 guma pomaranczowa 10/10/10 guma pomaranczowa 10/10/8 guma pomaranczowa Fajnie mi dzisiaj sz

    Odpowiedzi: 256 Ilość wyświetleń: 11168 Data: 2017-02-07 20:58:25 Liczba szacunów: 0
  • Bieganie? Testy? Plany treningowe - TYLKO TUTAJ

    Post
    Inne dyscypliny

    Witam :) płeć: Kobieta wiek: 16 lat waga:47kg wzrost:161cm Trenowałam 2 lata temu dzień w dzień w klubie, lecz musiałam przestać z powodów osobistych. Głównie interesuje mnie poprawa czasu na 400m, gdy wróciłam miesiąc temu do biegania w ogóle bez kondycji mój czas to 1.13. Przez miesiąc przygotowywałam się do treningu, przebiegam juz 30 min. Prz

    Odpowiedzi: 331 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-06-20 20:14:42 Liczba szacunów: 0