SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Jakie ćwiczenia z moim sprzętem i jak ułożyć plan?

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam.Mam 17 lat ,67kg,180cm wzrostu. Zrobiłem sobie domową siłownię i mam tam:drazek,sztange z obciążeniem ok50kg,mniejszą z wąskim gryfem 25kg,ławkę pozioma ,hantle 3kg i coś na kształt hantli po ok 20 kg z taką rączką. Chciałbym poprawić swoją sylwetkę i przybrać trochę na masie.zrobić zarys mięśni.Interesuje mnie co mogę ćwiczyć na tym sprzecie

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 365 Data: 2014-05-10 19:05:54 Liczba szacunów: 0
  • Jak zrobić piłkę lekarską?

    Temat
    Inne dyscypliny

    Jak zrobić piłkę lekarską?Jak ćwiczyć z nią aby zwiększyć siłę rzutu.

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3724 Data: 2012-03-22 21:40:05 Liczba szacunów: 0
  • Jak ćwiczyć brzuch

    Temat
    Trening dla początkujących

    Witam : ) Otóż chodzę na siłownie i m.in raz w tygodniu robię brzuch, lecz zdaje mi się, że tą część ciała powinno się częściej ćwiczyć, lecz nie wiem czy mam racje itd. Więc mam pare raczej prostych pytań: -Jak często powinno się ćwiczyć brzuch -Jakie polecacie ćwiczenia ktore mozna zrobic w domu a nie zajmuja wiele czasu do 20 min ; )

    Odpowiedzi: 5 Ilość wyświetleń: 819 Data: 2013-10-13 23:41:29 Liczba szacunów: 0
  • Jak wy tak mozecie?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Nie wiem jak wy tak mozecie.Wyliczacie do diety to wszystko jecie sam biały ser albo ine niedobre rzeczy.czy wy tak naprwade wszystko wyliczacie/ a na przykład na święta to jecie normalnie z rodziną czy tez wyliczacie?Bo ja tez tak bym chcial ale nie potrfie cioągle miec powyliczane co do jednego posiłku.

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1348 Data: 2004-12-17 17:23:42 Liczba szacunów: 0
  • Miarki storm i shock, jak to w koncu jest?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Panowie moglby ktos wypowiedziec sie ostatecznie jak to jest z tymi miarkami w Storm i Shock? Czy jedna MIARKA dolaczona do tych produktow oznacza jedna PORCJE ktore nalezy przyjac? Czytalem juz na forum rozne opinie (ze , odpowiednia porcja Storm to 3/4 miarki a odpowiednia porcja Shock to 1/2 miarki) Chcialbym wiedziec jak jest naprawde.

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1119 Data: 2009-05-09 00:40:09 Liczba szacunów: 0
  • Jak używac skutecznie nóg w walce?

    Temat
    Scena MMA i K-1

    Witam, Czytając artykuły nie natrafiłem na nic , co pomogło by rozwiązac mój problem zamieszczony w temacie. Oczywiście chodze na MMA ,ale chciałbym rozwinąc swoją umiejętnosc walki nogami.Moje pytanie brzmi jakie ćwiczenia wykonywac na worku lub siłowni?

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 1368 Data: 2009-09-08 21:02:37 Liczba szacunów: 0
  • jak nabrać odwagi

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Mam 17 lat i wychodze z założenia ze nie trzeba sie bic . Bije sie bardzo rzadko . Nie jestem jakims tam cieniasem ale i nie jestem kozakiem . umiem sie obronic , ale boje sie to zrobic . ;/ Jesli juz sie z kims bije to boje walczyc na 100% bo boje sie jego ciosu i temu nie bije sie na maxa . jak to zwalczyc ??? pomocy

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1278 Data: 2010-08-12 23:34:19 Liczba szacunów: 0
  • Jak brac odżywki

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam zakupiłem sobie taki zestawik ;) Complex carbo vitalmax 100 sasz x 40g. BCAA XTRA -> 1kg Iso mass xtreme gainer -> Białko 4.5kg Creatine magna power -> 240 tabl. Orotan -> 272tabl. Nox pump -> 30 sasz. pierwszy raz w cyklu mam pomieszane 2 rodzaje kreatyn.. ;) mogłby mi ktoś pomoc :D? Z góry dziękuje ;)

    Odpowiedzi: 15 Ilość wyświetleń: 1158 Data: 2011-01-04 22:05:29 Liczba szacunów: 0
  • Jak brac kreatyne itp.

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    Siema możecie mi napisać jak sie bierze kreatyne bo mówie dla mojej mamy że się bierze na czczo 30minut przed jedzeniem a ona swoje że najpierw jedzenie a potem kreatyna,a przecież jak zjem jedzenie i dostarcze te np.500kalori do oragnizmu to już nie będzie na czczo,z góry dzięki za odpowiedz i nie jestem pewny czy dałem to do odpowiedniego działu.

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 883 Data: 2013-04-21 18:17:03 Liczba szacunów: 0
  • jak dawkowaćTrecCM3 +Olimp BCAA xplode?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Jak dawkować trec CM3 Kaps i BCAA Proszek prosze o podanie w DT oraz DNT ,Bedą to moje pierwsze suplementy co myślicie o : DT: 3 tabs rano , 3 przed treningiem i 3 po ( Jabłczanu) do tego 10 g w 200ml wody przed i po treningu bcca DNT : Nie mam pojecia jak stosować w DNT ;/ Moge zażywać CM3 na czczo ? moge zażywać cm3 30 min przed i po treningu

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 223 Data: 2016-07-10 23:37:47 Liczba szacunów: 1
  • jak brac- i co?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    chce wziasc gainera i najlepiej do tego chyba jakies bialko. gainer z tego co przeczytalem to polecany jest SWG4000. nie wiem jakie bialko do tego i licze na wasza pomoc. napiszcie mi tez jak mam brac te odzywki bo jestem bardziej niz zielony w tym temacie. od poniedzialku zaczynam cykliczny. Z GORY DZIEKUJE!!! 112233

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 957 Data: 2003-08-31 13:18:57 Liczba szacunów: 0
  • jak z hcg?

    Temat
    Doping

    Witam, lece enan od 25 marca 250mg e5d, cykl zamierzam zakończyć pod koniec czerwca. Zakupiłem 2000 j.m hcg. Jak to najlepiej rozbić? Opcja, żeby dokupić od razu więcej i bić reguralnie co 7 dni raczej odpada z powodu braku funduszy. Czy jeśli teraz te 2000j.m przybije jako dawki rozbite na 4 po 500 co 2 dzien będzie w porzadku? A po miesiącu podob

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 277 Data: 2013-04-29 00:15:32 Liczba szacunów: 0
  • Pure Beta Alanine - jak i czym dawkować?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    hej, jak przyjmujecie tą Beta Alaninę? jak, czym odmierzyć 4 g? Czy lepiej jest wziąć naraz czy podzielić na dwa razy, przed i po treningu? Tutaj jest link do tego: Tu wprowadź tekst linku...

    Odpowiedzi: 11 Ilość wyświetleń: 1697 Data: 2013-10-28 16:59:03 Liczba szacunów: 0
  • 17 letni ektomorfik,jak ćwiczyć?

    Temat
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Witam.Mam 17 lat i ok.75kg wagi przy wzroście 183cm. Ćwiczę planem 4 dniowym.W pon-klata,triceps,brzuch wt-plecy,bicepsy,przedramiona śr-wolna czw-barki,kaptury pt-nogi.Jak mam ćwiczyć? Jak mam dobierać ciężary? Słyszałem,że ektomorfik powinien ćwiczyć dobierając ciężary duże,by jego wszystkie włókna mięśniowe mogły pracować.Ale czy nie jest to sp

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 467 Data: 2015-01-24 22:23:23 Liczba szacunów: 0
  • Złamanie kostki-zdjęty gips po 6 tyg jak rehabilitować?

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    Witam serdecznie, dzisiaj mi zdjęto gips po 6 tyg,( złamanie kostki) lekarz nie dał skierowania na rehabilitację a nogą nie jestem w stanie ruszyć. Stąd moje pytanie jak mogę sobie pomóc? Kazał mi tylko raz dziennie moczyć 15 minut i czym ewentualnie smarować? Mam dzisiaj wrażenie że nie stanę nigdy na tej nodze,..Czy nosić ortezę ??Proszę o podpow

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 592 Data: 2016-10-11 14:31:18 Liczba szacunów: 0
  • jak zrzucic wage

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    mam 68kg i wzrost 168 cm chcialabym zrzucic ok 78 kg i nie wiem jak? Najbardziej zalezy mi na udach brzuchu i rekach.Mam nie cale 27 lat i nie moge z sobie poradzic z waga. Prosze pomozcie!!!! Ok dwa lata temu wazylam 60 kg ale przez stres w pracy zaczelam jesc duzo wiecej niz poprzednio. Jakie przyzady do cwiczenia w domu moge kupic i jaka diete p

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 856 Data: 2010-10-31 15:34:04 Liczba szacunów: 0
  • Jak schudnąć.

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Hejka! Jak schudnąć z pośladków, ud i brzucha w jak najkrotrzym czasie? Jakie skuteczne i sprawdzone ćwiczenia wykonywać, jak się odrzywiaać. Ile kcal dziennie. Chodzi o to by spaść z wagi. Mam taki problem, ze jak troche schudne to zaraz wraca. Niedawno spadlo mi 5kg ale wrocilo 3. Obecni ważę 92kg. Chce na dłuższy czas stracic zbedne kg. Tak se z

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 647 Data: 2011-08-30 22:42:22 Liczba szacunów: 0
  • Badanie na poziom testosteronu jak się przygotować?

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Siema chce wykonac jutro badanie na poziom testosteronu chce je wykonac o 7 rano jak sie mam do niego przygotować? Ile godzin przed badaniem nie mozna nic jeść? Rozumiem ze dzis mam nie wykonywać zadnych treningiow, a jak z dietą i suplami? Normalnie dziś moge sie trzymac diety czy mam ograniczyc dzis białko? Z supli biore kompleks witamin z olimpu

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 567 Data: 2017-07-02 09:34:26 Liczba szacunów: 0
  • Jak pogodzić siłownie z pracą na tartaku

    Temat
    Trening dla początkujących

    cwicze 3 razy w tygodniu planem fbw i mam mały problem ponieważ zacząłem chodzić do pracy .Pracuje na tartaku 9 godzin przy odbiórce i układaniu drewna i jest taka sprawa bo na sile mi tylko zależy nie chcę zeby mi spadła co mam robić ;p cwiczyc 3 razy w tygodniu choć mięsnie są wykończone ;p bo odbiórce czy przestać nachwile trening cos zmienić ??

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 810 Data: 2011-07-05 17:13:26 Liczba szacunów: 0
  • Jak mam brac?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam, mam pewien problem. Otóż, chciałem zacząć pierwszy cykl kreatynowy przy Creatine Mega Caps 300 kapsów, to starcza na 37 dni przy 10g na dzień, lecz "trener" na siłowni, gdzie uczęszaczam powiedział, abym kupił mniejsze opakowanie, 150 kapsów i mam brać zalecaną dawkę 4 kapsów, czyli 5g na dzień... Dodam, że mam 17 lat, a mój staż to ~+2 lata

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 569 Data: 2008-03-03 20:27:21 Liczba szacunów: 0