SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Nowe życie - DT julcziik

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Najbliższy tydzień muszę się lekko oszczędzać, więc z ciężarem i tak nie szarżowałam. Wezmę pod uwagę 12.08.2017 DT chociaż ja wiem czy taki dt?? Tak jak pisałam wyżej, najbliższy tydzień muszę się lekko oszczędzać, stąd dzisiejsze ćwiczenia całkowicie pozamieniane, coby jak najmniej angażować brzuch. Interwały też nie zrobione, bo raz, że co 10

    Odpowiedzi: 3414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-08-12 20:02:54 Liczba szacunów: 0
  • Nowe życie - DT julcziik

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Czyli tak jak myślałam. No to pracuję nad tym dalej 23.09.2017 DT Od rana aktywnie na nogach. Długo nie spałam, ale czuję się wypoczęta. Różnica 2h snu i od razu człowiek się lepiej czuje. Jak sobota to dzień sprzątania, jednak tym razem mogłam się w pełni pochwalić swoimi umiejętnościami czyściciela, bo odwaliłam całą robotę. Później trening,

    Odpowiedzi: 3414 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-09-23 21:05:30 Liczba szacunów: 0
  • ZESTAWIENIE BIAŁEK by Banan (cz.II-str.12) & AnabolX (str.20)

    Post
    Odżywki i suplementy

    Optimum nutrition - Pro Complex PM Wielkosc: 1080 g Rodzaj bialka : Mieszanka (kazeina,WPI) Cena w USA: ~ 24 $ Porcja: 2 miarki (36g) Ilosc porcji: 30 Wartosc energetyczna w 1 porcji (36 g): - Kalorii 120 - Kalorii z tluszczu 10 - Tluszcz calkowity 1 g - Cholesterol 5 mg - Weglowodany 5 g - Blonnik 1 g - Bialko 25 g Wita

    Odpowiedzi: 307 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2006-05-22 02:05:20 Liczba szacunów: 0
  • Juventus Turyn

    Post
    Piłka Nożna

    Dopiero rzuty karne przyniosły zwycięzcę pierwszego meczu w ramach odbywającego się w Turynie turnieju TrofeoTIM: Juventus - Milan. Pierwsi prowadzenie zdobyli goście już w 7. minucie meczu po przepięknym uderzeniu Seedorfa. Kibice z Mediolanu mogli cieszyć się dobrym rezultatem tylko przez minutę, ponieważ kolejna akcja Juventusu przyniosła wyrówn

    Odpowiedzi: 2683 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-07-29 22:56:22 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Mroźny dziś był dzień:) obudziłem się to było -22. No ale gdy wychodziłem biegać to temperatura podniosła się do -17:) ubrałem się ciepło i trening się udał:) Trening: Dziś były podbiegi, 6 x 150m, czasów dokładnie nie pamiętam (oj ta skleroza) następnym razem zanotuje zaraz po powrocie z treningu. Ale troszkę powyżej 30s A przed kolacją 3 dzień A6

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-17 20:49:07 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Hubert81 - dzięki, ciastka i musli wywalam, ale jogurty naturalne też? A jak z nutellą? Niby węglowodany o niskim IG no i białko też jest, można ją jeść? Co do białka to gdy kupie to po treningach będę brał. ---------------------------------------------------------------------------------------- Dzisiejszy jadłospis: I - 3 grahamki z nutellą, 400 m

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-20 22:09:05 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Adzik dzięki za podpowiedź. Poczytałem trochę o FBW i ułożyłem coś takiego: zestaw 1: - podciąganie - wyciskanie leżąc - przysiady - wyciskanie sztangielek nad głowę siedząc - superseria: * pompki w podporze tyłem * naprzemianstronne zginanie ramion z hantlami stojąc - sztrugsy - spięcia na palce zestaw 2: - podciąganie - wyciskanie leżąc - mart

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2010-12-27 17:52:19 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    No skończyłem a6w, nie dałem rady, ból już był niesamowity. Nie znam się na anatomii, więc nie powiem Ci dokładnie w którym to miejscu, ale w dole pleców, jak są takie 2 odstające kości, nie wiem czy to kość miedniczna, czy krzyżowa, ale tam na nich miałem 2 wielkie siniaki, już mi się tam strupy zaczynały robić. Odstawiłem więc a6w, teraz robię br

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-14 20:32:57 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Jadłospis: I - owsianka (płatki górskie) na mleku 0,5%, z garścią migdałów, żurawin i rodzynek II - jabłko, banan, kawałek gorzkiej czekolady III - zupa ogórkowa z ryżem i kawałkami cielęciny IV - serek wiejski 200g, pomarańcza V - 2 małe bułeczki z ciemnego pieczywa z mnóstwem ziaren z szynką, serkiem żółtym, pomidorem i oliwkami, 2 kromki chleba

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-28 20:51:53 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    E no tak. Jak u siebie był to się nie dziwię że tak się poskładało. Pora zrobić wpis z dzisiejszego dnia. Jadłospis: I - owsianka (płatki górskie) na mleku 0,5%, z garścią migdałów, żurawin i rodzynek II - serek wiejski 200g, pomarańcza, kawałek gorzkiej czekolady III - pierogi ruskie - nie jadłem u siebie, no ale smaczne były:) IV - banan, jabłko

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-29 21:27:44 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Boksero co byś np zmienił? :) Meju - ten trening to prawie to samo co dał mi Adzik pod koniec grudnia:) zmieniły się tylko 2 ćwiczenia i doszły 2. Tak że chyba nie ma sensu zakładać nowego tematu, tu raczej o drobne zmiany chodzi:) Wiosło zmieniłem na podciąganie bo "żeby zwiększyć ilość podciągnięć to trzeba się podciągać":) Nie wiem cz

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-01-31 17:32:12 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Ryba - wczoraj nie zauważyłem że mi odpisałeś:) nie no będę miał 2 dni całkowicie wolne tylko że co 2 tygodnie. I nie takie rzeczy się robiło:) jak po maturze robiłem na budowie tzn przy remoncie piwnic to rano o 6.30 biegałem pół godziny 4 razy w tygodniu, od 8 do 19 zapier***ałem z łopatą i kilofem a o 20 jeszcze na spacer z psem szedłem:) to si

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-02-08 09:56:51 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Boksero - no prawda lepsze, to gdzie Ty tyle łazisz że tak krótko wytrzymują?:) Tommo - swego czasu w takich butach z cienką podeszwą to nawet chodzić cały dzień nie mogłem bo mnie stopy bolały, teraz pewnie by już tak nie było bo przyzwyczaiłem stopy do niewygód. Nie są śliskie te o których piszesz? Takiego biegania chyba można się nauczyć biegaj

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-12 21:20:21 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    No właśnie szkoła, a Ty jeszcze chcesz w wakacje zamiast odpoczywać zapieprzać, głupi pomysł:) Powiedz mi nie lepiej na worku robić tylko tak jak pisałem technicznie, i do tego 2 x 3 min walki z cieniem? Nie mam dużego doświadczenia a nie chciałbym nabrać złych nawyków bo do sw z pewnością kiedyś wrócę. A na tym forum czytałem że przy stażu mniejs

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-03-13 20:10:02 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    No panowie jak się pracuje w temperaturze 30 - 35 stopni to tak cholernie chce się pić:) ale mi się zawsze chce tak że z tym nie mam problemu. To może lepsze izotoniki niż woda? 7.04.2011 Jadłospis: I - 2 bułeczki maślane + mleko - 6.30 (przed siłownią) II - 3 bułki pełnoziarniste z serem, szynką i rzodkiewką - 7.45 III - jabłko, 2 mandarynki - 10.

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-08 08:01:15 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Boksero - dzięki za rady:) jadłem właśnie 4, nawet nie wiedziałem że to 3 muszą być, jak będę próbował jeszcze raz to zrobię tak jak radziłeś:) staram się poprawić to jak teraz jem:) Tommo - trzeba szukać odpowiedniej diety i treningu dla siebie:) nikt nie powie z góry że jedz to i to a będzie dobrze bo każdy człowiek jest inny. To u Ciebie to pode

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-04 14:43:10 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Mi za lekko bo ciężaru mam mało:) ale na wrzesień już coś będzie więcej:) postawiłem sobie konkretną datę bo jak tak mówię że kiedyś zrobię to obciążenie to się tak odsuwa i odsuwa:) żałuję mc bo w tym ćwiczeniu niegdyś szło mi za***iście, z treningu na trening dokładałem ale zrezygnowałem z ćwiczenia na publicznej siłowni to i z dużych ciężarów tr

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-07-21 21:22:45 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Boksero - też tak myślę:) ale będzie jeszcze lepiej:) chciałbym tą dietę ogarnąć i poprawić wygląd ale tyle z tym roboty... jak pomyślę że trzeba wszystko ważyć i liczyć to mi się odechciewa :/ 8.09.2011 Jadłospis: I - mleko 375 ml, makaron durum 100g, banan - 10.30 (opóźnione bo na badaniach byłem a nie chciało mi się jeść na mieście) II - 160g u

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-08 19:58:24 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Boksero - ok dzięki:) tak będę robił:) w tym tygodniu jeszcze jeden taki trening tak że wypróbuję:) Stanisuaf - no właśnie to też jest duży plus że high carb łatwiej trzymać:) białko swoje kosztuje, mięso coraz droższe:/ a ja w dodatku po białku zamulony jestem, problemy ze skórą mam itp. już próbowałem podnosić ilość, więcej nie będę. Nie masz ko

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-13 20:18:42 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    25.09.2011 Jadłospis: I - jajecznica z pomidorem i ciemnym pieczywem - 10.00 II - melon, banan - 12.15 (po treningu) III - papryka nadziewana mielonym mięsem z indyka i białym ryżem z ziołami (3 takie zjadłem), 50 g ryżu brązowego, sos z pomidorów - 13.40 IV - papryka nadziewana mielonym mięsem z indyka i białym ryżem z ziołami (w tym posiłku 2 ta

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-25 20:17:00 Liczba szacunów: 0