SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Bas Rutten -wywiad

    Post
    Scena MMA i K-1

    Szkoda gościa, taki pasztet w kolanie ... jak źle pójdzie, to może kaleką zostać Z artretyzmem, to nie przelewki.

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 2445 Data: 2007-02-21 21:51:21 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    "1. Sciaganie raczek wyc. gornego chwytem neutralnym: 20/30/50/70/80/90/105kg x12 / regres: 80kgx16/ regres: 50kgx22" A jak tu jest? 1 linia - nazwa cwiczenia 2 linia - kg i zaznaczony regres.

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-29 21:43:36 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    TO unoszenie kicha jak trzeba trzymać tyle talerzy próbowałem z gryfem na szyi to znowu ból w hvj %-) A to wypychanie to mam na silce 2 maszyny do tego nawet :-P

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-12 23:48:50 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Tez kiedys tak robilem jak adzik - nawet nie tylko do pierwszego cwiczenia, ale do kazdego po 4 s rozgrzewki gdzies i bylo ok. Ale teraz wole sie ubezpieczac i robie tez ogolna rozgrzewke z 10 min i do kazdego cwiczenia 2-4s rozgrzewki w zaleznosci jaki ciezar jest uzywany.

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-14 12:13:43 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    24.01.2012 Piersiowe Rozgrzewka ogolna Cw. przewodniczace dla piersiowych: rozpietki na skosie dodatnim *rozpietki na skosie dodatnim: 21kg x15 1. Wyciskanie sztangielkami na skosie 30kg/40kg/46kg x12 *rozpietki na skosie dodatnim: 21kg x15 2. Wyciskanie sztangielkami na lawce poziomej z supinacja nadgarstkow: 24kg/30kg/35kg x12 *rozpietki na skosi

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-24 17:40:28 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    teraz nie, bo mam to gdzies tak po prostu - jak mam byc szczery. Nie jara mnie juz oranie po stawach;) i wszelkie haselka "sila to jedyna wartosc" albo "tylko sila sie liczy", sile mam a bedzie jej wiecej wraz ze stazem. Nie chce wskakiwac znow na jakies 2-ki czy 3-ki bo od tego sie nie rosnie :)

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-01-27 16:25:11 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    a teraz pytanie do tych co byc moze to ogarniaja: czemu zawsze po treningu nog dopiero po 2 dniach odczuwam doms, a w innych partiach nie ? tj. jak nogi robie w pon to w srode ledwo chodze (czyli dzis) z innymi partiami tego nie ma. Ktos ma jakis pomysl? z poczatku myslalem ze jest to powiazane z wypelnieniem glikogenowym, ale jednak nie....zatem c

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-01 18:16:32 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    07.02.2012 Piersiowe + przednie naramienne Rozgrzewka ogolna 1. Wyciskanie sztangielkami skos: 12kg/15kg/21kg/24kg/30kg/40kg/46kg x10 i 56kg x 4,5 %-) / regres: 30kg x21 2. Rozpietki skos: 12kg/15kg/21kg x15 / regres: 12kg x20 3. Gilotyna skos: 30kg/40kg/50kg/60kg/70kg/80kg x12 / regres: 50kg x20 4. Przenoszenie sztangielki: 15kg/21kg/24kg/30kg x15

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-07 18:46:36 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    2 razy przeczytałem całą dyskusję i powiem tyle: o ja pjerdo1ę. To tak jakbyśmy rozmawiali wcześniej o dwóch różnych osobach. Coś jak słoń i ślepcy... Inną kwestią jest to, że Poliquin nie wciska ludziom FBW, a za naczelną zasadę treningu uważa periodyzację :-> Dobra, zaraz skrobnę do Ciebie maila, bo mam sporo do powiedzenia ;-)

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-14 20:28:33 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    adzik - probuj, polecam:) pawel - o to chodzi w supersetach 24.02.2012 Ramiona Rozgrzewka ogolna 1. Uginanie ramion na linach wyc. dolnego: 12pow/12pow/12pow 2. Uginanie ramion na krotkim drazku wyc. dolnego: 12pow/12pow/12po 1a: Dips: 12pow/12pow/+10kg 12pow / regres: 15pow 1b: Uginanie ramion ze sztangielkami stojac: 7kg/9kg/12kg x15 / regres: 7

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-02-24 21:42:07 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    26.03.2012 Grzbiet Rozgrzewka ogolna 1. Sciaganie drazka wyc. gornego: 16pow/16pow/16pow 2. Sciaganie raczki chwyt neutralny 16pow/16pow/ REGRES: 24pow 3. Wioslo siedzac z szerokim drazkiem: 16pow/16pow 4. Wioslo jednoracz sztangielka: 8po/8pow / REGRES: 20pow 5. Wioslo siedzac jednoracz: 16pow/16pow/8pow / REGRES: 24pow 6. Sciaganie lin wyc. gorn

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-03-26 14:46:09 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Ja tam mam swoja wieprzowine i nie place, %-) Ja wlasnie dla odmiany to cyca kupuje jak mam kase. Tylko tego miesa tez nie najem nie wiadomo ile bo primo to nie dla mnie 1 jest a po drugie to nikt co 1,5-2 miesiace swini nie bedzie zabijac - az tak szybko one nie rosna %-) Ogolnie czesc miesa,jajek czy warzyw mam za free ale to za malo

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-14 08:07:45 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    kiedyś się dziwiłem, czemu niektórzy kulturyści ćwiczą nogi raz na 2 a nawet 3tygodnie, teraz mnie to nie dziwi wcale... jak któs ma tak olbrzymie uda, że podczas robienia siadów pośladki się blokują na dwugłowych to nie ma szans by tak wielkie mięśnie się szybko zregenerowały, większość z nich też nie robi przysiadów, tylko od czasu do czasu sobie

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-16 18:01:35 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    18.04.2012 Grzbiet + bok&tył barków + bicepsy Rozgrzewka ogólna 1. Podciąganie szeroko nachwytem 2. MC 3. Wiosło jednorącz 4. Ściąganie drążka wyc. górnego wąsko nachwytem 5. Podciąganie drążka wyc. dolnego nad głowę 6. Unoszenie bokiem siedząc 7. Quadroset: -uginanie ramienia z rączką wyc. dolnego -uginanie ramienia z rączką wyc. dolnego - nachwyt

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-18 22:29:06 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    Antoś Ja po środowym treningu nóg do tej pory mam potężne DOMS'y na czwórkach,ale postanowiłem dzisiaj jednak zrobić te ciągi na 20 rep. Nie wiem jak tego dokonałem%-) Po 10p czwórki/przywodziciele/prostowniki piekły niemiłosiernie,w głowie już miałem myśl "Nie dam rady".Ale jakoś doliczyłem do 15,później 18,no i te 2 wypadało już wciągnąć;-) Późni

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-04-28 19:11:07 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    07.05.2012 Klatka Rozgrzewka ogólna 1. MDS 60st+/45st+/-10st- 2. Rozpiętki gilotynowe na bramie 3. Dualset na przedramiona: Uginanie nachwytem z drążkiem wyc. dolnego + Uginanie młotkowe na linie wyc. dolnego rampa 12 ______________- MDS masakryczny ból....ale na 27-kach już zrobiłem pełną serię 36pow %-) (12+12+12), także siła idzie w górę, gdyż

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-07 08:58:31 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    "Jeśli podzielisz trening tak, aby co 2-3 dni stymulować każdą partię mięśniową –okaże się, że możesz wykonywać ćwiczenia na każdą partię 3x w tygodniu, a nie 1x jak w treningu dzielonym" I teraz już w zasadzie zaczynam rozumieć stare przesłania, że FBW to tak na prawdę też trening dzielony,ale nie rozpatrywany pod kątem partii na pojedyńczej sesji

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-09 00:27:03 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    11.05.2012 Ramiona Rozgrzewka ogólna 1. Uginanie ze sztangą stojąc 2. Francuz ze sztangielką za głowę oburącz leżąc 3. Dualset: modlitewnik jednorącz podchwyt + nachwyt 4. Prostowanie ramienia z rączka wyc. górnego podchwytem 5. Superset: Uginanie jednorącz w opadzie z supinacją + prostowanie ramion na linie wyc. górnego neutral 6. Dualset: Uginani

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-05-11 10:12:03 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    01.06.2012 Ramiona Rozgrzewka ogólna 1. Francuz za głowę leżąc 2. Dualset: Prostowanie ramion podchwytem wyc. górny + pompki trójkątne 3. Uginanie z supinacją nadgarstka 4. Dualset: Modlitewnik jednorącz + przyciąganie rączki do głowy jednorącz 5. Młotki 6. Uginanie nachwytem z drążkiem wyc. dolnego 7. Ćwiczenie Sandowa _________________________ Fr

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-01 18:32:00 Liczba szacunów: 0
  • “Nasze życie zawsze pokazuje rezultat naszych dominujących myśli.”Dziennik Antos098

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    ale mówi że trenowanie każdej grupy 2 razy w tygodniu u osób początkujących jest jak najbardziej zasadne. Czyli można rzec że według niego Split partia 2x w tygodniu to bardzo dobry trening dla początkujących.

    Odpowiedzi: 2408 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-09 08:16:18 Liczba szacunów: 0