SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Chad Mendes vs Jose Aldo- UFC 179

    Post
    Scena MMA i K-1

    Ja tam nie jestem nigdy fanem usprawiedliwiania fighterów kontuzjami, ale podobno Barao był przed walką z TJem mocno nie w formie. To się może trzymać kupy, bo co by nie było, typ był #3 P4P albo nawet #2, nagle przegrał i od tamtej pory w ogóle nie walczył. Zobaczymy czy rematch przegra o ile do niego dojdzie (mam nadzieję, że tak). Chad vs Jose t

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 3964 Data: 2014-10-24 17:49:54 Liczba szacunów: 0
  • AMiU DT /2014 - podsumowanie redukcji str 42

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 1 , dzień 3 - 12.05 DT Miska - wg założeń+ - 1x kawa, herbata zielona, 2x mięta , woda ok 1l - kalarepa, cebula dymka - tran Trening 2: Rozgrzewka , 3x12-15 powt, 60 sek przerwy 1a. wyciskanie skos na piłce : 1,5kg/2,5kg/2,5kg 1b podciąganie/opuszczanie z pomocą gumy 3x6 : 5/ 4/4 - samo opuszczanie, gumy pod koniec miesiąca zakupię 2a rozpi

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-12 22:17:28 Liczba szacunów: 0
  • AMiU DT /2014 - podsumowanie redukcji str 42

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 2, dzień 1 DNT Miska - wg założeń+ - ogórek zielony, kiszony, cebula, koper - 1x kawa, mięta , woda 1l - tran Zakwasy koszmarne!! Nóg nie czuję , łydek jakby nie było. Chodzę jak stara babinka. Łapią skurcze stóp. Dzisiaj od południa pobolewa żołądek . Tydzień 2, dzień 2 DT Miska - to co na potreningu + obiad poza domem: - ziemniaki, pierś

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-05-18 19:50:12 Liczba szacunów: 0
  • AMiU DT /2014 - podsumowanie redukcji str 42

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 4, dzień 5 DT Miska - wg założeń+ - 2xkawa, herbata czarna, woda, mięta - ogórek kiszony, zielony - tran , magnez Trening 2, rozgrzewka , 3x8-10 1a. wyciskanie skos na piłce : 2x6kg, 6,5kg/8 1b podciąganie/opuszczanie z pomocą gumy 3x6 : 5/ 4/5 - 1b - opuszczanie 2a rozpiętki leżąc na piłce ze skrętem sztangielek: 2x 5kg , 5,5kg/8 2b

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-06-04 20:15:05 Liczba szacunów: 0
  • AMiU DT /2014 - podsumowanie redukcji str 42

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 12, dzień 1 DNT Miska bezglutenowa - wg założeń , obniżone ww+ - ogórek małosolny, brokuły, cebula, szczypior, koper - kawa, herbata czarna , mięta, woda 2l - zma, witaminy Aktywność - rower 30 min, 8km, aktywnie. Rowerem część trasy przez las i tempo zabójcze - uciekałam przed robactwem!! Tydzień 12, dzień 2 DT Miska bezglutenowa - wg zało

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-07-30 10:49:35 Liczba szacunów: 0
  • AMiU DT /2014 - podsumowanie redukcji str 42

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 12, dzień 7 DNT Miska bezglutenowa , wg założeń - obniżone ww+ - ogórek małosolny, zielony, cebula - 3xkawa, woda 2l - witaminy, biotebal5 W tym tyg tylko 2 treningi ehh Ogólnie tydzień ciężki pod każdym względem , teraz mam nadzieję, że będzie lepiej i wrócą siły i motywacja. Trochę problem z miską na bezglutenie, bo brakuje mi chleba...

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-08-04 13:56:42 Liczba szacunów: 0
  • AMiU DT /2014 - podsumowanie redukcji str 42

    Post
    Ladies SFD

    NOWY TRENING!! Tydzień 17, dzień 1 DT Miska bezglutenowa, wg założeń, obniżone ww+ - 2xkawa, herbata czarna, mięta, woda 1l - cebula, ogórek - magnez, wit Trening A - interwałowy 1. Rąbanie drewna x30 ( 1 sztangielką) - 6,5kg - ostatnie 5 bardzo ciężko, piekły ramiona 2a. Wypady w miejscu ze skrętem ciała + sztangielki 2x 12-15 na nogę - 2kg

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-02 10:40:46 Liczba szacunów: 0
  • AMiU DT /2014 - podsumowanie redukcji str 42

    Post
    Ladies SFD

    Ok!! Tydzień 20, dzień 3 DNT Miska bezglutenowa, wg założeń - dzień średni+ - ogórek zielony, cebula, sałata - 2xkawa, herbata różna, woda - magnez Dzień w biegu.... Tydzień 20, dzień 4 DT Miska bezglutenowa, wg założeń - dzień średni+ - fasolka szparagowa, sałata, ogórek zielony - 2xkawa, herbata różna, woda - magnez Trening C 1. Wyciskanie szta

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-09-25 11:38:57 Liczba szacunów: 0
  • AMiU DT /2014 - podsumowanie redukcji str 42

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 4, dzień 23 DT Miska bezglutenowa, wg założeń - wysoko+ - brokuły, ogórek, cebula - 3xkawa, herbata owocowa, mięta, woda - castagnus, magnez Trening interwałowy 1. Rąbanie drewna x30 ( 1 sztangielką) - 8,5kg (8,5kg) - ok, nie dokładam 2a. Wypady w miejscu ze skrętem ciała + sztangielki 2x 12-15 na nogę - 2x 2,5kg (2kg, 2,5kg) - dość d

    Odpowiedzi: 452 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2014-10-23 12:15:01 Liczba szacunów: 0
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    Eve - co do planka, dziękuję za wskazówki :-)) spróbuję nastęnym razem. A co do wznosów, to napisałam, że za dużo było };-) - ale dałam filmik, bo tylko ostatnią serię nagrałam. Night - tak jest :-)) Bziu, Miss - };-) 8-) __________________________________ Tydzień 1 dzień 2 Ten trening robiłam dość asekuracyjnie, bo wolę zacząć jak najniżej i sob

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-10-26 11:30:00 Liczba szacunów: 0
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    Teraz szukając poprzedniego wpisu dojrzałam, że chyba nie uzupełniłam tutaj 5 tygodnia jesli chodzi o trening Dołu z przysiadem 8-O więc będzie od razu dzisiejszy i poprzedni tydzień. Tydzień 6, dzień 2 Czwartek DT Dół I 1A. Przysiad klasyczny ze sztangą na karku 8x 35kg/ 8x 37,5kg / 16x 25kg / 6x 40kg - no to moc w moich nogach, gdzieś uleciała

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-29 22:15:59 Liczba szacunów: 0
  • SFORCIA - Pozbywamy się słabych punktów - barki i plecy

    Post
    Ladies SFD

    Tydzień 6, dzień 2 Czwartek DT Dół I 1A. Przysiad klasyczny ze sztangą na karku 8x 35kg/ 8x 37,5kg / 16x 25kg / 6x 40kg - no to moc w moich nogach, gdzieś uleciała @@-) nie było tragicznie, ale bywało lepiej. Dobrze było - wyszło odpowiednie "zamieszanie". Tu ciężar w sumie nie był jakimś priorytetem - więc sobie nie zawracaj tym głowy. 12 x -

    Odpowiedzi: 190 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2017-11-30 09:20:43 Liczba szacunów: 0
  • plan własny PRIORYTET RAMIONA - proszę o radę.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    apokalipsa - diatę postaram się ułożyć a przynajmniej za wszelką cenę pilnować odpowiedniego odżywiania, z dietą może być problem bo niedługo ruszam na budowę a tam nie będę miał czasu na 5 specjalnie przygotowanych posiłków, choć pewnie coś będzie dało się w tej sprawie zrobić :) sernick89 na plecy wiosła ponieważ nie mam zbyt wielkiego wyboru, al

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1898 Data: 2010-07-13 02:55:09 Liczba szacunów: 0
  • TEST - PVL Masa - by Gugcio - pods. str. 11-12

    Post
    Odżywki i suplementy

    Pobudzenia jakiegos wielkiego nie ma ale swietnie sie z nim cwiczy pompa swietna i samopoczucie lepsze.Tego trzeba sprobowac ___________________________________________________________________________________ Na wstepie dodam ze czuje sie swietnie (jak by kogos to interesowalo) i dodalem wegli troche tzn 70 - 80gr dziennie bo waga szla powolii mi

    Odpowiedzi: 133 Ilość wyświetleń: 16009 Data: 2007-06-03 10:27:19 Liczba szacunów: 0
  • DT --> TanQer, Po Prostu MASA

    Post
    ActivLab

    /SFD/Images/2015/10/26/667d2177651a4bbea7507be504ef73b8.png Dziś Treningowy. Upper Power ( poniedziałek ) Podciąganie szeroko nachwyt 3x maks ( 11,10,6 ) wiosłowanie sztangą podchwyt 3x8 55kg/ 60kg/ 65kg Wiosło hammer 3x8 10szt/ 10szt/ 10szt wyciskanie skos + 3x8 8szt/ 8szt/ 8szt pompki na poręczach 3x8 CC 8/8/10 rozpiętki hantle 2x10 10kg wyciskan

    Odpowiedzi: 208 Ilość wyświetleń: 18401 Data: 2015-10-26 17:40:18 Liczba szacunów: 0
  • HST- podstawy

    Post
    Trening w domu

    nie, nie, nie - nie ma zasady zeby nie przekraczac 2 serii na cwiczenie! a czy lepiej utrzymywac w przyblizeniu stala liczbe powtorzen (dodawac serie co mikrocykl) czy seii, czy robic cos pomiedzy - sprobuj tak i tak. nie wiem jak Ty, ale ja mam zamiar cwiczyc do poznej starosci - jesli zdrowie pozwoli - wiec warto poswiecic troche czasu na ekspery

    Odpowiedzi: 92 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-04-14 20:07:01 Liczba szacunów: 0
  • [Dziennik konkursowy] Witasdrwal & rutkow

    Post
    Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

    Siema DZIEŃ 19 - 29.04.2016 Masakra. Zacznijmy od tego, że spałem trzy godziny. Na 7 zajęcia, nawet na 3h wykładu przespałem tylko z 15 minut. Uczelnia, nauka, trening, podróż, chwila wolnego, nauka, nauka i tak do 23. Jestem kompletnie wy***. Mam dosyć. Zaraz idę spać i prześpię kilka godzin, jak normalny człowiek. Nie miałem dzisiaj ochoty na j

    Odpowiedzi: 255 Ilość wyświetleń: 9914 Data: 2016-04-30 01:07:59 Liczba szacunów: 0
  • Interwałowe piekło - kondycja/wytrzymałość - tylko dla hardcore'owców.

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    czy mogę robic to INTERWAŁOWE PIEKŁO następująco... 1 wyskok, 1 sprawl, 1 podrzut sztagielką na reke prawą, jeden podrzut sztangielką na reke lewą. 2 wyskoki, 2 sprawle, 2 podrzuty sztangielką na rekę prawą, 2 podrzuty na lewą? itd. Możesz, jak przeżyjesz to nawet więcej ;) i jeszcze jedno pytanko - w sekwencji INTERWAŁOWEGO PIEKŁA- wyskoki i spra

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-04-01 16:39:38 Liczba szacunów: 0
  • Dziennik makakao

    Post
    Ladies SFD

    16.08 DT Miska: /ObrazkiSFD/ZdjeciaSFD3_large/07d050c33873403fa7d565b6c04eb33c.png Płyny: woda, ok. 2 l, kawa Warzywa: ogórki małosolne, pomidor, sałata lodowa, pomidor, papryka Suplementy: tran, cynk, magnez * ta polędwica to nie polędwica, a pieczona ligawa wołowa (mają zbliżone wartości odżywcze) Wpadło trochę dressingu na bazie jogurtu (fix),

    Odpowiedzi: 32 Ilość wyświetleń: 3917 Data: 2014-08-16 23:41:42 Liczba szacunów: 0
  • marcia1990 / redukcyjno-motywacyjny spowiednik :-)

    Post
    Ladies SFD

    Miska wyjazdowa 04.11 - 06.11 Piątek: Całość zgodnie z rozkładem (bo najadłam się w domu) + mała lampka czerwonego wina Sobota: Śniadanie: Serek wiejski + 2 kromki wasa + pomidor Obiad: 4 łyżki bigosu II obiad: owsiane + białko + wiórki + migdały Kolacja: 2 x kiełbaska z grilla + 2 kromki chleba (jasnego@-) ) + 4 godzinna wspinaczka na górkę Gener

    Odpowiedzi: 500 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-06 15:32:20 Liczba szacunów: 0