SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Dieta redukcyjna - ile węglowodanów i tłuszczy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Pure Whey Isolate 95 Olimp -b.dobre bialko stosuj np. po treningu z dodatkiem gainera ,ogolnie w uzupelnieniu brakow w diecie ,omega 2-3taby do sniadania daj ,cell pumpa rano i przed trenem lub przed i po treningu . Night protein blend jak sam napisales na noc bcaa mozna brac caly czas ,wiec nie rozumiem dlaczego odradzali pomoze chronic miecho.

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-23 01:17:27 Liczba szacunów: 0
  • Dieta redukcyjna - ile węglowodanów i tłuszczy

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    ok, orzechy dodane w zamian za oliwę w pierwszym posiłku :) lukasz - z jajkami zrobiłem taki myk że spożywam je w dni treningowe na kolację a w pozostałe dni używam twarogu. tylko ciekawi mnie jak to się ma do cholesterolu. bo ilościowo to jajka wypadają - 120 g (2 całe) i 100g samego białka bez żółtka. czyli w ciągu tygodnia trochę się tego uzbier

    Odpowiedzi: 75 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-23 12:21:19 Liczba szacunów: 0
  • PoTreningu.pl - czy warto ?

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Odświeżę troszkę temat... Co oznacza: " stworzony wyłącznie dla Ciebie uwzględniał Twoje możliwości i cele elastyczny - zmienimy go na Twoją prośbę" Nie mogę znaleźć nigdzie odp na pytania: 1. Jak bardzo jest to spersonalizowany plan? 2. Czy jak wykupię na 1,3,6 miesięcy to przez cały ten okres mam sztywno ustalony jeden rodzaj treningów

    Odpowiedzi: 46 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2013-07-22 21:55:24 Liczba szacunów: 0
  • nie moge rozprostowac reki po intensywnym treningu bicepsa :(

    Post
    Trening dla początkujących
    PRO

    a zgiac na maxa potrafisz?? jak nie to spaliles miesien tez mialem cos takiego (jak zaczynalem) za 2 tygodnie ci przejdzie ale zapomnij o silowni na ten czas

    Odpowiedzi: 25 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2005-04-10 19:07:13 Liczba szacunów: 3
  • Ramiona superserie biceps/triceps

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Mogą być sztangielki. Superserie jak najbardziej.Np: A Wyciskanie wąsko po 12 B Uginanie stojąc po 12 A Francuz leżąc po 15 B Modlitewnik po 15 A Kickback po 17 B Młotki po 17 + seria łączona: uginanie nadgarstków nachwyt + podchwyt po 25/30 repow W ostatnim supersecie może być stały ciężar.Tak to progresja-chociażby po te 1,25/2,5kg z serii na ser

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-08 14:07:28 Liczba szacunów: 0
  • Za wysokie TSH

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    A i jeszcze jedno pytanie ,tak z ciekawosci.Jak juz wczesniej pisalem cwicze od kilkunastu lat ,na sucho.Jakies 5 lat temu ,kupilem zwykla kreatyne.Pocwiczylem ,jakis miesiac.Ogolnie pojawil sie przyrost masy,sila,motywacja i checi.Przestalem to brac ,gdyz miesnie sie zwiekszyly ,ale to takie tzw.nadmuchane,wiec zrezygnowalem.Pozniej po roku kupile

    Odpowiedzi: 219 Ilość wyświetleń: 19387 Data: 2018-02-20 19:42:52 Liczba szacunów: 0
  • Za wysokie TSH

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    U mnie ,to w szczegolnosci brak energii,a jak juz troche sie trafi,to wysilku fizycznym spadek odpornosci.Przewaznie lekkie przeziebienie 1-2 dniowe.U mnie skora,na lokciach i kolanach w porzadku.Po np.zimnym prysznicu charakterystyczna chrypka,i denerwujaca strasznie.Wizyta juz umowiona.

    Odpowiedzi: 219 Ilość wyświetleń: 19387 Data: 2018-03-22 14:13:02 Liczba szacunów: 0
  • Ile razy w tygodniu trening na mase?

    Post
    Trening dla zaawansowanych
    PRO

    Postaraj sie napisac cos wiecej o twoim problemie. Jak wygladaly u ciebie postepy w ciagu tych 2 lat? Kiedy nastapil zastoj ? Jak czesto robisz progresje? Ile tygodni trwa u ciebie cykl i czy robisz po nim przerwe od cwiczen ? Czy aby napewno trzymasz odpowiednia diete? Zmieniony przez - Adas007 w dniu 2008-01-10 15:43:06

    Odpowiedzi: 27 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2008-01-10 15:39:20 Liczba szacunów: 0
  • jakie wymagania do "BOR"u ?

    Post
    Scena MMA i K-1
    PRO

    Biuro Ochrony Rządu jest to jednolita, umundurowana i uzbrojona formacja, która podlega, ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych. Jednostka wykonuje zadania z zakresu ochrony osób, obiektów i urządzeń ważnych ze względu na dobro i interes państwa. Do obiektów ochranianych przez Biuro Ochrony Rządu należą: obiekty służące Prezydentowi Rzeczyposp

    Odpowiedzi: 33 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2018-01-13 21:54:53 Liczba szacunów: 0
  • Placuszki twarogowe by melo15

    Post
    Kuchnia SFD
    PRO

    moja wersja dla tych, którzy są na wysokich tłuszczach: 250g twarogu 30g WPI lub WPC 3 jajka 50g śmietany 36% 50 wiórków kokosowych wykonanie jak w oryginale tyle że ja smażyłem na maśle. zamiast owoców placki polewałem syropem 0 kcal. wychodzi 5-6 większych placków na 2 posiłki. polecam i dzięki za pomysł. Zmieniony przez - pitbull82 w dniu 2016-0

    Odpowiedzi: 50 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-06-11 11:05:08 Liczba szacunów: 0
  • Cykl na suchą masę: test prop+masteron

    Post
    Doping
    PRO

    dokładnie. dlaczego nie polecisz standardem prop + wino. moim zdaniem nie warto wkładac 2 razy wiec kasy w praktycznie w ten sam efekt. wydaje mi sie ze bardziej bedziesz zadwolony z prop + wino niz prop masterom. i z winem siły wiecej pojdzie dodatkowo. jak mozna cos miec taniej i pewniej, bo działanie propa z winem jest znane juz baridzo dobrze.

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-04 22:31:57 Liczba szacunów: 1
  • Cykl na suchą masę: test prop+masteron

    Post
    Doping
    PRO

    Sorki za off'a, ale mam pytanie. A co myslicie Panowie na temat jak by do tego cyklu dorzucic tren i przeciagnac propa? Konkretnie chodzi mi o to jak sie ma tren z npp z powiedzmy 2-3 tygodniowa przerwa w braniu pomiedzy, bo wiadomo, ze laczyc to nie bardzo...

    Odpowiedzi: 67 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2009-05-15 20:37:46 Liczba szacunów: 0
  • Gdzie trenować boks w Rzeszowie?

    Post
    Informator PODKARPACKI
    PRO

    Boks, jak i inne sporty walki stają się w ostatnich latach coraz bardziej popularne. Chcielibyśmy być silni, sprawni, dobrzy kondycyjnie i wytrzymałościowo. Dałoby nam to możliwość obrony siebie, jak i rodziny w sytuacjach tego wymagających. Jak również być może rozwinęło hobby, które byśmy szlifowali latami i czerpali z tego przyjemność. Jeżeli je

    Odpowiedzi: 18 Ilość wyświetleń: 12927 Data: 2018-02-08 10:41:47 Liczba szacunów: 0
  • Ile gramów kreatyny dziennie?

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Kreatyna jest bez wątpienia najsilniejszą, legalną i bezpieczną substancją anaboliczną, stąd też wśród osób aktywnych fizycznie preparaty ją zawierające cieszą się wyjątkowym zainteresowaniem. Jej głównym zadaniem jest gromadzenie energii w mięśniach, dlatego im jej poziom w tkance mięśniowej jest wyższy, tym więcej energii można wykorzystać. Zwi

    Odpowiedzi: 13 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2016-09-21 17:09:00 Liczba szacunów: 0
  • Kilka uwag o BCAA

    Post
    Odżywki i suplementy
    PRO

    Kupiłem ostatnio aminokwasy firmy Dymatize (Dymatize Super Amino 4800). Na opakowaniu pisze, że mam brać 3 razy po 4 tabletki dziennie. Wydawało mi się to trochę za dużo i teraz po przeczytaniu tego postu wiem, że ine ma co świrować :D Ale mam jeszcze jedno pytanko: Sposób użycia: "Pomiedzy posiłkami i zaraz po treningu lub tuż przed pójściem

    Odpowiedzi: 43 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-07-26 14:30:10 Liczba szacunów: 0
  • 14 składkowy test przed treningówek i termogeników -zapisy

    Post
    Doping
    PRO

    paki wysłane prawie do wszystkich , nie poszły do osób które nie podały np. swojego imienia i nazwiska czy np. nie wpisały miasta opinie tutaj i opisy http://www.sfd.pl/14_sk%C5%82adkowy_test_przed_trening%C3%B3wek_i_termogenik%C3%B3w_opinie_-t1163124.html Panowie zostały 2 komplety pw jak ktoś jest chętny zapraszam na priv

    Odpowiedzi: 119 Ilość wyświetleń: 13516 Data: 2018-03-08 18:55:51 Liczba szacunów: 0
  • Boks, czy Kickboxing na ulicy

    Post
    Sztuki Walki
    PRO

    ja tez smigam na kicka ale uczymy sie tam wszystkiego np. kolana , łokcie , walke w parterze itd zwarcie tez nawet chyba pisac nie musze hehe! 3 raz w tygodniu sa treningi po ok2h w poniedziałek robimy ręce we srode nogi a w piątek sparingi! o i nasz trening jest podzielony na 2 grupy bokserzy i kick bokxerzy wiec sparingi robimy czasem razem na sa

    Odpowiedzi: 124 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2004-04-24 10:01:26 Liczba szacunów: 0
  • Hemoroidy a siłownia

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Witajcie. Jestem tu nowy i trafiłem tu przez przypadem szukając jakiejs strony o hemoroidach. Otóż sledząc to forum zauwazyłem iż wiele osób wypowidajacychsie ma juz tą przykra dolegliwosc i do nich wałsnei kieruje swoją prośbę. Pojawily się u mnie pewne objawy hemoroidów, lecz nie wszytkie przez co sprawa wygląda dosc dwuznacznie. Nie chcem na raz

    Odpowiedzi: 56 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2003-05-03 01:37:54 Liczba szacunów: 0
  • uszkodzona łąkotka - rezonans

    Post
    Zdrowie i Uroda
    PRO

    Witaj Kradam.Widzę,że Twoja wiedza na temat uszkodzeń organów ruchu jest bardzo obszerna i wydajesz się być kompetentnym,dlatego proszę,abyś napisał co sądzisz o moim przypadku.Zajmuję się zawodowo sportami walki.Około 5 lat temu podczas treningu,kiedy wyprowadzałem kopnięcie frontalne prawą nogą,partner trzymający tarczę cofnął się i przeciągnął m

    Odpowiedzi: 74 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2007-12-19 11:58:15 Liczba szacunów: 0
  • Wyszczuplenie lydek...

    Post
    Odżywianie i Odchudzanie
    PRO

    Mam inne zdanie nt. wpływu marszu na kolana. Maszerując wysuwamy wyprostowaną nogę do przodu, a potem opadamy na nią, i cały impet przechodzi przez kolano. Gdy miałem rozwalone wiązadła krzyżowe, miałem ogromne kłopoty z chodzeniem, za to truchtać mogłem bezboleśnie. Przy truchcie nogi nie prostują się do końca, oszczędzając kolana, a co najważniej

    Odpowiedzi: 42 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2002-06-26 14:20:44 Liczba szacunów: 0