SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • Nitrobolon 2 - jak brac,piszcie

    Temat
    Po siłowni, o siłowni

    Witam,kupilem Nitrobolon 2 mam zamiar od jutra brac tylko jest maly problem gdyz kazdy pisze inaczej jak brac,moze ktos poradzi?Waze 65kg,cwicze 4razy w tygodniu...Prosze o szczere odpowiedzi

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 2421 Data: 2007-02-11 10:54:02 Liczba szacunów: 0
  • jak schudnąć??

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    witam mam 19 lat i gram w siatkówke. pech chciał że problemy z kolanami uniemożliwiły mi grę przez ostatnie pare miesięcy co doprowadziło do tego ze przytyłem 10 kg ;/ przed kontuzją przy wzroście 186 cm ważyłem 80 kg a teraz waże 90 kg. czy jest jakaś dobra dieta albo ćwiczenia zeby wrócić do poprzedniej wagi??pomocy....

    Odpowiedzi: 4 Ilość wyświetleń: 991 Data: 2007-07-11 14:34:04 Liczba szacunów: 0
  • Jak to jest z tym miodem?

    Temat
    Odżywianie i Odchudzanie

    1.Kiedy można go jeść, 2.czy w ogóle warto? 3.jak tak to po czy przed treningiem, 4.jakie ilości? 5.jeśli mam trening wieczorem to jeść miód przed snem? 6. Czy lepiej rano 7. wszelkie wiadomości i refleksje mile widziane... pozdrawiam i wiem że tematów miodu było dużo ale nie piszcie "wyszukiwarka" myśle że i miodzie można jeszcze podyskutować?

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 666 Data: 2010-08-17 22:59:42 Liczba szacunów: 0
  • jak wygląda zabieg odnośnie łękotki

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    Na jakiej zasadzie wykonuje się zabiek odnośnie łękodki? Proszę mi odpowiedziedziec bo niedługo będe miała taki zabiek. Wszyscy mnie straszą a jest czego? A może da się zastąpić jakimiś tabletkami zabieg. Dajcie mi odpowiedż jak najszybciej bo się bardzo boje decyzji lekarza. czekam na odpowiedź.:) POZDRAWIAM WSZYSTKICH Jazzmenwera XD

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 836 Data: 2011-03-08 15:42:25 Liczba szacunów: 0
  • Jak spalić tłuszcz

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Witam chciał bym spalić tkankę tłuszczową mam lat 18 wzrost 172 waga ok 80kg ćwiczę już parę lat z przerwami ale redukcji nie robiłem nigdy i nie znam się na tym za bardzo. Jakie polecacie odżywki i jakie ćwiczenia ? Dodam ze najbardziej chciał bym spalić ta tkankę na brzuchu. Diety tez nie mam bo to co starsza zrobi to jem. Pozdrawiam

    Odpowiedzi: 9 Ilość wyświetleń: 776 Data: 2013-01-20 02:15:11 Liczba szacunów: 0
  • Jak Polaczyc ?

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    siema czy moglby mi to ktos poprawic i napisac w jakiej kolejnosci trzeba to cwiczyc dzieki pozdro poniedzialek - klatka triceps wtorek - nogi sroda - biceps plecy przedramie czwartek - barki kaptury piatek - wolne sobota - klatka triceps itd Zmieniony przez - Gibons w dniu 2005-03-23 10:44:56 Zmieniony przez - Gibons w dniu 2005-03-23 10:48:18

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 785 Data: 2005-03-23 10:39:52 Liczba szacunów: 0
  • jak przekonac ?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Kumpel kupil tcm 300kaps no i bierze 12kaps w DN i DT , nie da sobie powiedziec ze organizm bierze do 10g kreatyny na dobre , i sie spiera , to mu starczy na 3,5tyg wiec o duzo za malo , jakimi argumentami mam mu to uswiadomic , mowi ze nie wszystko sie moze przyjac

    Odpowiedzi: 14 Ilość wyświetleń: 1230 Data: 2006-03-30 16:44:10 Liczba szacunów: 0
  • co i jak mam zrobic??

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    wstawilem temat ale nic milego nie przeczytalem wiec prosze o rady bo mam pare pytan.wymiary to 186cm wzrostu, 93kg wagi, łapka 40cm, brzuch83, klatka 109cm. 1.robic mase czy rzezbe? 2.jaka dieta? 3.moglby mi ktos zaproponowac jakas dobra rozpiske?? z gory dzieki na zdjeciu jestem po prawej

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 855 Data: 2006-06-25 17:00:29 Liczba szacunów: 0
  • Jak wycenic deskorolkę?

    Temat
    Inne dyscypliny

    jak mozna sprawdzić z jakiej firmy jest deck? dostalem deskorolke i chce ja sprzedac tylko niewiem ile jest warta, jedyne co moge z niej wyczytac to ze ma łozyska abec-5 i kolka sigma sport, tackai chyba tez. Niby organizator konkursu pisze ze jest warta 300zł, ale to tak w przybliżeniu bo wartosc nagrody razem ze slodyczami byla 400zł

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 980 Data: 2007-01-02 10:14:13 Liczba szacunów: 0
  • TREN A - jak dlugo?

    Temat
    Doping

    Siema! Jak dlugo mozna bic TREN ACETATE? Na zachdnich forach mozna znalezc cykle gdzie bija tren ace 12tyg. Pytanko do tych co bili tren. Zmieniony przez - Maximizz w dniu 2008-08-01 14:58:42

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 2235 Data: 2008-08-01 14:56:45 Liczba szacunów: 0
  • jak szybko powiększyć biceps

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    cwicze szejsc miesiency wszystko fajnie rosnie tylko biceps jes trohe za maly

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 3630 Data: 2012-03-19 18:03:48 Liczba szacunów: 0
  • Jak przygotować płatki owsiane do omleta

    Temat
    Kuchnia SFD

    Witam. Zaczynam swoją przygodę z dietą. Mam kilka propozycji na śniadanie a jedną z nich ma być omlet w skład któego wchodzą płatki owsiane. Tutaj moje pytanie. Czy przed wrzuceniem ich do jajek najpierw powinny one napęcznieć w wodzie czy wrzucić je suche. Czy może jakieś inne pomysły co z nimi zrobic. Pozdrawiam adidd

    Odpowiedzi: 7 Ilość wyświetleń: 915 Data: 2014-05-08 19:28:37 Liczba szacunów: 0
  • jak wzmacniać więzadła ,stawy

    Temat
    Zdrowie i Uroda

    chodzi mi o rodzaj ćwiczeń . cwiczę sztukę walki i wydaje mi sie ze mam za luzne stawy przez rozciaganie . gdzies czytalem ze statyczne cwiczenia wzmacniaja więzadła nie rozciągajac ich czy to prawda ? czy poprostu jakiekolwiek cwiczenia siłowe

    Odpowiedzi: 3 Ilość wyświetleń: 1884 Data: 2006-03-24 13:27:22 Liczba szacunów: 0
  • jak pozbyc sie miesni?

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    ja mam ten sam problem. od 2 lat trenuje unihokeja. mam duże mięśnie na nogach, rękach . chciałabym sie tego pozbyc szczególnie na nogach,bo kiedys byłam naprawde szczupła. ale nie chciałabym tez ,żeby po zniknieciu miesni zostały mi jakieś flaczki na nogach również nadal chce grac . co robic.? ;d

    Odpowiedzi: 1 Ilość wyświetleń: 1134 Data: 2010-12-12 07:30:24 Liczba szacunów: 0
  • jak robic triki z pilka

    Temat
    Szybkie pytania bez logowania

    jak robic triki kture maja zastosowanie w meczu s sssssssssss ssssssssss ssssssssss sssssjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjj jjjjjjjjjb jjjjj xxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxx xxxxxxxfg gggg gggggggggggggg gggggggggg ggggggggggg ggggggggggggggggg ggggggggggg ggggggggg gggggggggggg ggggggggggggggggggg gggggggggggggggggg

    Odpowiedzi: 2 Ilość wyświetleń: 959 Data: 2011-04-11 19:14:36 Liczba szacunów: 0
  • Jak szybko przybrać na wadze?

    Temat
    Dietetyka ogólna

    Mam 16 lat. 42 kg wagi i 162 cm wzrostu. Chciałabym przytyć 5-10 kg jednak mam z tym problem. Do tego ciągle jestem zmęczona i senna, brakuje mi energii. Czy jest jakaś zdrowa dieta, która pomogłaby mi przybrać na wadze?

    Odpowiedzi: 24 Ilość wyświetleń: 2019 Data: 2011-07-16 13:39:36 Liczba szacunów: 0
  • Jak się zmotywować...

    Temat
    Trening w domu

    No właśnie... Ćwiczę na siłowni wszystkie partie mięśni, prócz brzucha, wiem że już dawno powinienem zacząć go ćwiczyć, ale nie mam motywacji... Gdybym już zaczął, myślę że nie było by dalej problemu. Z siłownią nie mam takiego problemu, po prostu idę i ćwiczę... Macie jakieś swoje sposoby na motywacje?

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 1014 Data: 2012-01-24 18:18:46 Liczba szacunów: 0
  • Xpand + Creafusion - jak dawkować?

    Temat
    Odżywki i suplementy

    Wiec tak 1 pucha Xpanda i 1 Creafusion! Teraz mam pytanko jak lepiej brac! Myslalem aby brac CF rano a Xpanda przed treningiem 30 minet? Ale jest tez opcja aby najpierw CF 2 porcje dziennie potem Xpand 2 p/dziennie?!Jak myslicie i co radzicie?!!

    Odpowiedzi: 22 Ilość wyświetleń: 1828 Data: 2005-03-24 17:09:08 Liczba szacunów: 0
  • PSV...jak to sie mowi ? %-)

    Temat
    Piłka Nożna

    otoz dzis jak tak sobie gadadalem z kumplami, ze polowa mowi "PeeSVał" a druga połowa "PeeSWe" jak jest poprawnie, jak Wy mowicie? ja mowie roznie, raz tak raz tak

    Odpowiedzi: 19 Ilość wyświetleń: 2213 Data: 2005-04-25 14:59:34 Liczba szacunów: 0
  • Jak się nie kołysać na drążku?

    Temat
    Trening dla zaawansowanych

    Podczas wykonywania unoszenia kolan do klatki w wiszeniu na drążku (na pewno znacie to ćwiczenie na mięśnie brzucha) bardzo trudno mi uniknąć kołysania całego ciała do tyłu i do przodu- jedyne wyjście to zatrzymać się na chwile, co jest ze szkodą dla ćwiczenia. Macie na to jakiś sposób?

    Odpowiedzi: 12 Ilość wyświetleń: 1298 Data: 2006-12-02 19:43:48 Liczba szacunów: 0