SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Wyszukiwarka

Znalezione pod frazą:

JAK 2

  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    teraz zbiłeś:) wyglądałeś wtedy tak jak teraz czy szczuplej? 30.06.2011 Dieta: głodówka 15 godz 50 min (od 21.20 do 13.30), jedzenie - równe 8 godzin:) (od 13.30 do 21.30) dziś było ok, żadnych napadów głodu, wpadły 2 pierniczki niepotrzebnie no ale zdarza się:) białko dostarczone bo było kura, była śmietana, co tam jeszcze węgle też ale dalej za

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-06-30 21:56:43 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    Boksero - wkrótce push pull zrobię:) dla odmiany przez jakieś 6 tygodni. Ale z tego jestem zadowolony:) powolutku idzie do przodu:) jak myślisz jak miałem problem z mc to odjąć kilka kg i na nowo robić? Czy spróbować jeszcze raz, może to była jednorazowa słabość. wojtek - jest dużo powodów żeby to robić:) mowa oczywiście o rozciąganiu statycznym wy

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-09-03 20:13:51 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    10.11.2011 Dieta - bez liczenia ale dużo było Trening: - bieg interwałowy (poprzedni taki trening 27.10) rozgrzewka: 2 km spokojnego biegu, dogrzanie stawów przez wymachy i krążenia interwały: 8 x 45s sprint/15 s trucht + 2 x 30s sprint/ 15 s trucht - coś około 2275 metrów po ostatnim sprincie rozbieganie: 2 km rozciąganie: nogi 1 x 30 sekund na

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-10 19:23:54 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    30.11.2011 Dieta: kcal - 3300 warzywa - pomidor, sałata Trening: - rano bieg czas i dystans: 51 minut, dystans nie zmierzony ( ostatnio 47 minut ale o wiele mniej przebiegłem ) warunki: całkiem przyjemnie, +1 stopień, słonecznie, połowa po asfalcie, połowa polną drogą wrażenia: biegało się przyjemnie, po lesie, zero zmęczenia. Super trasa do biega

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-11-30 22:05:44 Liczba szacunów: 0
  • janusz121 / dziennik / cel: zdrowie i sprawność fizyczna

    Post
    Trening dla początkujących

    rafi77 - podobno pozytywne myślenie pomaga wyzdrowieć:) przekonam się czy to prawda na własnej skórze:) KUBINHO - powiedz mi długo się regenerowałeś? Samo Ci to zeszło czy miałeś to upuszczane jakoś? Cokta - trening najlepszy na chorobę:) ja to splita na barki uwielbiam robić:) Venc1Lq - chwila nieuwagi i już można se coś zrobić:/ grunt że nic po

    Odpowiedzi: 1009 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2011-12-10 14:13:04 Liczba szacunów: 0
  • jak zrzucić 30kg i nie zwariować...

    Post
    Ladies SFD

    Shrimp, trafiłam tutaj po linku do Twojej metamorfozy, który dzisiaj podesłała mi znajoma (przerażona tym, że się głodzę na diecie z "popularnego portalu" }:-() jako przykład jak powinno się chudnąć :) aż usiadłam z wrażenia jak zobaczyłam zdjęcia - gratulacje!!! jesteś mistrzem! przeczytałam już topiki na temat odżywiania Ladies i muszę przyznać

    Odpowiedzi: 31 Ilość wyświetleń: 2247 Data: 2013-10-08 23:36:34 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 15 Dziś jak dzień w czasie sesji i kolokwiów. Dla odprężenia miałem dziś WF - rekreacyjna gra w piłkę nożna - zawsze to jakaś innowacja ;-) Poza tym pisałem dziś pierwszego kolosa z zaplanowanych trzech na ten tydzień. Zaliczone na 4, więc pierwsze wyzwanie zaliczone ;-) Poza tym pierwszy dzień na znowu podbitych kaloriach. W tym tygodniu bę

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-04 19:26:58 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 18 Dzisiaj świąteczny dzień. Z tej okazji pospałem dłużej, bo aż do 8.30. ;-) Potem wizyta w Kościele, procesja. Ogólnie prawie jak niedzielny dzień. Nic wielkiego nie miało miejsca. Jedyne na co czekam z niecierpliwością to jutrzejszy mecz Polska - Grecja ;-) Po południu zrobiłem siłownię. Ciężary odpuściłem. Filmiki są poniżej. Typ razem

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-07 19:54:46 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    Panowie, żeby nie było - ja się tym nie przejmuje. Tylko zdaję relację co pokazała waga. ;-) Ale dzięki za rady :-)) Co do tego mięśnia - nie ma szans, żeby go dużo przybyło. Może ta końcówka 0,2 maksymalnie %-) Jakoś optycznie przez tydzień nic się nie zmieniło %-) Dominik - tak jak napisałem, nie przejmuje się, podaje informacyjnie, w końcu ma by

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-10 17:06:53 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    kamikaz i ronie220 - super, że wpadliście - każda rada się przyda od bardziej doświadczonych :-)) Dopiero zauważyłem kolegę do żurawii... Abrach**ąc od faktu, że chyba bym musiał na plecy sobie położyć dwie 20stki by tak Antka przytrzymać, to wygląda na to że sobie nieźle radzisz... Siady faktycznie wypada niżej nieco, syzyfki bez pomocy łap i też

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-06-23 19:10:01 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    kamikaz - a jak na tle jakości białka wypada pierś z kurczaka/indyka, jajka, twaróg, serki wiejskie i mleko (akurat z białkiem tu średnio, ale podbija kcal)? Któreś są lepsze, albo gorsze? Jakość białka podrobów jest ok, czy jak sama nazwa wskazuje - nie koniecznie? A białka ograniczam ze względu na poradę nefrologa ;-) Co do węglowodanów - zgadzam

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-10 08:49:01 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    Postaram się Ci pomóc jak mogę, bo coś Antka nie widać ani na sfd, ani na gadu. 2. Wykroki chodzone są ciężkim ćwiczeniem. Niby banalne, ale jednak zdarzają się błędy, że nie wstajemy nogami, tylko tułowiem, przez co ciężar nie idzie po udach. Pamiętaj, aby nie robić zbyt długich wykroków, bo wchodzi w dupsko. Bardzo bolą poślady wtedy ... 3. Bana

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-14 19:49:13 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    Dzień 61 Dzień słaby. Przynajmniej dla mnie. Jadłem wczoraj to co wszyscy, ale tylko mnie spotkała nieprzespana noc z powodu rozwolnienia... Jak pech to pech. Rano byłem zmęczony, potem jakoś doszedłem do siebie, ale czuję, że żołądek troszkę jest zmęczony... Od rana jakieś stoperany, espumisany. Na noc jeszcze dam Verdin. Zrobiłem siłownię. Raczej

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-07-20 20:09:56 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    Damian - a więc robimy tak: ja od dziś, po południu (bo Małachowski startuje wieczorem) kładę się do szpitala i zostaję tam do końca igrzysk (pewnie jeszcze ze 2 tygodnie), a jak będą nasi grać w siatkówkę to rodzina zamyka Cię w piwnicy/szafie/komórce pod schodami, bez jakiejkolwiek łączności ze światem - wypuszczają dopiero jak mecz się skończy %

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-08-08 00:44:48 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    Sztywny - zacytuję: Barki Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia szeroko 2x20 Wyciskanie stojąc 5x8 Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia szeroko 2x20 Odwrotne rozpiętki 4x10 Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia szeroko 2x20 Wyjaśnienie: W dominacji jest podciąganie sztangi wzdłuż tułowia szeroko, co ma na celu optyczne poszerzenie barków. Wyciskanie stoją

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-11-05 19:39:03 Liczba szacunów: 0
  • Kalikstat - pokonać przeciwności

    Post
    Trening dla początkujących

    Oskar - ale jeszcze dużo do zrobienia davidooo, Hazzo - dobra postaram się dorzucić, żeby nie było wstydu przed Lucy %-) tyle dałem, bo po poprzednich ćwiczeniach nie miałem siły Przy wyciskaniu hantli raczej dobrze barki czuję, jak dla mnie to sporawy ciężar. Choć mogę spróbować tak jak mówisz - będzie lepiej - fajnie, nie - będę robił jak do tej

    Odpowiedzi: 2722 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2012-12-27 17:26:21 Liczba szacunów: 0
  • Mój cel: płaski brzuch, ogólnie redukcja

    Post
    Ladies SFD

    Wtorek DT trening B Płyny: woda 3l, herbata zielona x 3, herbata rooibos x 2, kawa czarna x 2 Warzywa: marchew, fasola szparagowa, dynia, A. Martwy ciąg 8/8/8 x 32,5kg 8/8/8 x 32,5 kg (+ seria rozgrzewkowa z samą sztangą) 8 x 30kg 8/8 x 32,5 kg (+jedna seria na rozgrzewkę z samą sztangą) 8 x 25 kg 8/8 x 30 kg (+jedna seria na rozgrzewkę z samą szta

    Odpowiedzi: 436 Ilość wyświetleń: 20000 Data: 2015-12-02 23:26:34 Liczba szacunów: 0
  • Lisu - Tak się zapuścić , to wstyd!

    Post
    Trening dla początkujących

    Bledy dyskdalna sie klaniaja :D Kreatyna ma termin wazności do marca 2013 (dostalem ja kiedys do bialka) dlatego chcialem ja rzucic. zakres powtorzen od 16-12 z tego wzgledu ze jak redukowalem pare lat temu to tyle powtorzen bylo spoko dla mnie , z tym ze wtedy robilem split 4x w tygodniu. Dzis poczatek dnia tragiczny wstaje o 5:00 nogi jeszcze za

    Odpowiedzi: 10 Ilość wyświetleń: 1377 Data: 2013-01-07 06:59:57 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Grieg i jego zmagania z (high) fatem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    15.05.15 TRENING PULL B (65min) 8:00 A FSq 87,5x4 87,5x4 87,5x4 87,5x4 B Podciąganie nachwyt 51X1 2,5x5-4-3-2-1 2,5x5-4-3-2-1 C Półsztanga (20s przerwy) 50x8-4-2 50x8-4-2 D Ściąganie drążka do karku 12x10 12x8 12x7+9x8 E Ściąganie z góry neutral do klatki + Pullover drążek (bez przerw) 12x8+8x10+11x6+8x10 F Podchwyt hantle 15x11 15x9 15x9+11

    Odpowiedzi: 238 Ilość wyświetleń: 15644 Data: 2015-05-15 13:21:20 Liczba szacunów: 0
  • [BLOG] Grieg i jego zmagania z (high) fatem

    Post
    Trening dla zaawansowanych

    30.05.15 TRENING LEGS B (70min) 10:00 A FSq 100x2 100x2 100x2 B BSq 51X0 (20s przerw) 75x5-4-3-2-1 75x5-4-3-2-1 C Step Smith (20s przerw) 42,5x8-4-2 42,5x8-4-2 D Wypychanie leżąc maszyna + syzyfki (bez przerw) 110x12+23,5x12+100x12+20x12 E RMC z podium 105x10 105x10 105x8 F Pull through 13sztb x15+11x8+12x5 ( \-) ) G Uginanie jednonóż stojąc

    Odpowiedzi: 238 Ilość wyświetleń: 15644 Data: 2015-05-30 14:13:01 Liczba szacunów: 0